دانلود انیمیشن The Croods A New Age (2020) – کرودز عصر جدید

منبع: دانلود ها

183

1399/9/28

23:03


انیمیشن-The-Croods-A-New-Age

عنوان انیمیشن: The Croods: A New Age – کرودز: عصر جدید

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p

زیرنویس فارسی: به زودی

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن خانواده کرودها عصر جدید (به انگلیسی: The Croods A New Age 2020) ماجراهای خانواده‌ی ماقبل تاریخی کرودها را روایت می‌کند. در این قسمت این خانواده رقیب جدیدی به نام Bettermans پیدا کرده‌اند که ادعا می‌کنند بهتر و تکامل یافته‌تر هستند. این روند به چالش بزرگی تبدیل می‌شود و باید دید که کدامیک از این خانواده‌ها در این رقابت موفق خواهد بود. هنوز مدت زمان زیادی از وقایع فیلم اول نگذشته است که خانواده کرودها به‌همراه گای و حیوانات خانگی‌شان چونکی و داگلاس، هنوز هم از دست موجودات خطرناک ماقبل تاریخ فرار کرده و جان سالم به در می‌برند. آن‌ها در جستجوی مکانی برای اسکان دائمی هستند و در این راه، هرکدام از اعضای خانواده داستان خاصی را دنبال می‌کند. عاشقانه‌ی ایپ و گای در موقعیت حساسی به سر می‌برد و بعد از یک دعوای حسابی، هرکدام از آن‌ها در یک مکان جدید و دور از هم مستقر می‌شوند.

انیمیشن The Croods: A New Age 2020 در حالی ادامه پیدا می‌کند که خانواده کرودها در یک تور گرفتار می‌شوند و جدا بودن آن‌ها از هم کار را برایشان سخت‌تر می‌کند. آن‌ها معتقد هستند که خانواده کرودها در هر جایی باشند می‌توانند راهی برای تماس با هم پیدا کنند. زوجی به نام هوپ و فیل از خانواده Bettermans جلوی راه کرودها سبز شده و با گای ملاقات می‌کنند. آن‌ها فاش می‌کنند که خانواده‌ی گای که مدت‌ها پیش مرده بودند را می‌شناسند و به این ترتیب، سوالات زیادی در ذهن گای شکل می‌گیرد. بعد از مدت‌ها خانواده کرودها بازگشته‌اند و اگر از طرفداران این سری هستید، می‌توانید با ماجراجویی‌ها و شرارت‌های این خانواده همراه شده و داستان جدید را تجربه کنید.

info

The prehistoric family the Croods are challenged by a rival family the Bettermans, who claim to be better and more evolved.

A flashback shows the death of Guy’s parents when he was a kid. As they drown in tar, they tell him to find somewhere called ‘tomorrow’. He goes on a long journey to find it and in the process, meets a young Belt before taking him along for the ride.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو