کاژه ; بازسازی ساختمان ، نمای شیشه ای و روف گاردن

منبع: دلگرم

116

1400/4/14

10:07


کاژه ; بازسازی ساختمان ، نمای شیشه ای و روف گاردن

یکی از بزرگترین مشکلاتی که با بالا رفتن عمر ساختمان ها با آن برخورد می کنیم، پوسیدگی و خرابی تاسیسات و لوله و اتصالات در بخش های مختلف بنا می باشد. این خرابی ها باعث بوجود آمدن نم و رطوبت و همچینن بالا رفتن هزینه تعمیرات می گردد. با بازسازی می توان تاسیسات بهتر با کیفیت بالا را در بخش های مختلف بنا استفاده نمود و سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدرن را در ساختمان قرار داد.

چرا بازسازی ساختمان انجام میدهیم

طول عمر و قدمت ساختمان ها بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین میشوند که از مهم ترین آنها می توان به کیفیت ساخت بنا و میزان مقاومت مصالح آن و همچنین سن و سال ساختمان اشاره کرد. این عوامل به مرور باعث میشوند تا خانه و منزلی که در آن زندگی می کنیم کیفیت و امنیت لازم را نداشته باشد و این چنین نیاز به بازسازی در آن احساس میشود. اما آیا تنها قدیمی بودن ساختمان است که اهمیت بازسازی را نشان می دهد؟ قطعا جواب منفی می باشد چون دلایل زیادی برای بازسازی ساختمان وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش قیمت ملک
  • افزایش امنیت ساختمان
  • تغییر معماری داخلی و استفاده کاربردی از ساختمان
  • تعویض تاسیسات قدیمی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی ساختمان میتوانید با شماره تلفنهای پایین صفحه و یا به سایت کاژه مراجعه فرمایید.

کاژه ; بازسازی ساختمان ، نمای شیشه ای و روف گاردن

طراحی و ساخت روف گاردن

آیا تا حالا به تبدیل محوطه بلااستفاده روی پشت‌بام به یک فضای سبز فکر کرده‌اید؟ اینکه بتوانید روی پشت‌بام منزلتان، میوه، سبزی و انواع گل و گیاه را پرورش دهید، بسیار رؤیایی به نظر می‌رسد؛ خوشبختانه شما می‌توانید با ایجاد روف گاردن شهری، به این رؤیا رنگ حقیقت بزنید.

وقتی به زندگی کردن در شهرهای بزرگ و مخصوصاً کلان‌شهرها که بی‌شباهت به زندان‌های بتونی نیستند عادت کنید، حداکثر بهره‌برداری از حداقل فرصت‌ها را باید خوب یاد بگیرید و برخورداری از این مهارت مخصوصا وقتی موضوع ایجاد فضای سبز مطرح شود، اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. اینجاست که می‌توانید به ایده ساخت روف گاردن شهری که به آن باغ پشت‌بامی یا بام سبز هم می‌گویند، به‌طور جدی فکر کنید. با مراجعه با سایت کاژه با راه حلهایی برای روف گاردن و یا سیستم باغ سبز بیشتر آشنا شوید. اطلاعات در پائین مقاله موجود میباشد.

کاژه ; بازسازی ساختمان ، نمای شیشه ای و روف گاردن

نمای شیشه ساختمان

نمای شیشه ای ساختمان یکی از پر استفاده ترین نماهای ساختمانی میباشد. این سبک از نما که دارای انواع مختلفی است به روش های گوناگون اجرا می گردد. روش های اجرای مختلف باعث شده است که هر نمای ساختمانی دارای شکل مخصوص به خود را داشته باشد. همچنین نحوه شکل و معماری ساختمان بر شکل نهای نما تاثیر بسیار زیادی دارد.

انتخاب شیوه و تکنیک اجرای نمای شیشه ساختمان در پیشبرد این امر بسیار با اهمیت است. در تکنیک های مختلف قیمت و نحوه نصب تیز متفاوت میگردد.

  • نمای شیشه ای اسپایدر: در این مدل فریم بسیار کمی وجود داشته و دید در میزان حداکثری خود قرار دارد.
  • نمای شیشه ای فریم لس: در این روش قطعات شیشه در میان آلومینیوم قرار داده می شوند و از خارج ساختمان آلومینیوم به صورت یک نوار بسیار ظریف و باریک دیده می شود.
  • نمای شیشه ای کرتین وال: در این نوع ضمن حفظ زیبایی و ظرافت در هنگام زلزله نما بسیار منعطف عمل کرده و کمترین خسارت را به بار می آورد.
  • نمای شیشه ای دو پوسته: به دلیل فاصله کم این نوع نمای شیشه ای از ساختمان بسیار راحت تمیز می شود.

برای مطالعه بیشتر در مورد نماهای شیشه ای به سایت کاژه مراجعه فرمایید.

88492314 – 09121509516 – www.kajeh.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو