«موفقیت یک فرآیند است نه یک هدف»

منبع: آرگا

73

1400/4/17

17:56


اگر تمایل دارید در زندگی به موفقیت برسید و در مسیر کسب ثروت قدم برداید بهتر است هر چه زودتر برای خرید کتاب‌های روانشناسی موفقیت اقدام کنید. این کتاب‌ها بسیار متنوع و گسترده هستند و هر خواسته‌ای که داشته باشید، می‌توانند به شما کمک کنند. دانلود کتاب صوتی روانشناسی موفقیت و دانلود کتاب‌ صوتی انگیزشی اقدامی رایج برای کسانی‌ست که می‌خواهند تحولی بزرگ در زندگی خود ایجاد کنند. فراموش نکنید که این قبیل آثار نیز به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود و شما باید بر اساس نیازی که دارید دست به انتخاب بزنید. کتاب‌های صوتی روانشناسی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ چرا که شما می‌توانید در هر شرایطی به آن‌ها گوش بسپارید از زمان‌ خود بیشترین بهره را ببرید. اگر به دنبال بهترین کتاب‌های صوتی روانشناسی موفقیت هستید، ادامه مطلب را بخوانید، در بخشی از این نوشته بهترین کتاب‌های صوتی رایگان روانشناسی موفقیت نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. از طرف دیگر، می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده راهی برای دانلود کتاب‌های موفقیت pdf پیدا کنید.

معرفی کتاب

  1. کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی

در عرض ۵۲ هفته شرایط زندگی‌تان را متوحل کنید!

آلن کلاین موضوعات مختلفی را در این کتاب مطرح می‌کند که از طریق آن‌ها بتوانید قدرت خود را بازیابید و دیگر به افراد یا هر وضعیتی اجازه ندهید که روز شما را بد و منفی کنند. هر مضمون در این کتاب سه بخش دارد: بیدار باش، تمرین پیگیری و به دست آوردن دیدگاهی تازه. همچنین هر ۵۲ داستانی که در این کتاب گفته می‌شوند شگفت‌انگیز و الهام‌بخش هستند.

کتاب نمی‌توانی روز مرا را خراب کنی (You Can’t Ruin My Day) به شما کمک می‌کند تا بارهای عاطفی را که خیلی وقت است روی دوش دارید، رها کنید. نویسنده با استفاده از کلمات حکیمانه، داستان‌ها، حکایات الهام‌بخش و نقل‌قول‌های موثر با لحنی جذاب شما را با راهکارهایی بسیار ساده اما موثر آشنا می‌کند.

کتاب همچنین روش‌هایی ارائه می‌کند تا به کمک آن‌ها اضطراب را از خود دور کنید، با نقاط ضعف خود آشنا شوید و حساسیت کمتری نسبت به آن‌ها داشته باشید. با عملی کردن توصیه‌های نویسنده می‌توانید انتخاب‌های عاقلانه‌تری داشته باشید و به سطح بالاتری از خودآگاهی برسید. به عقیده کلاین داشتن یک زندگی شاد و آرام، موهبتی دست نیافتنی نیست و شما با انجام تمرین‌های روزانه و رسیدن به خودآگاهی می‌توانید آرامش و شادی حقیقی را در زندگی خود پیدا کنید.

مجموعه کتابراه با بیش از هزاران کتاب صوتی و کتاب الکترونیک در حوزه روانشناسی، مرجعی معتبر جهت دانلود کتاب صوتی و الکترونیک به شمار می‌رود.

  1. کتاب صوتی غیرممکن غیرممکنه

آیا شما جزء آن دسته از افراد هستید که ایده‌های جذاب و منحصربه‌فردی به ذهن‌تان خطور می‌کند اما پس از آنکه هیجان و علاقه اولیه‌تان نسبت به آن فروکش می‌کند، دیگر آن کار را ادامه نمی‌دهید و تلاشی برای به ثمر نشستن ایده‌تان انجام نمی‌دهید؟ بسیاری از مردم با چنین مشکلی سروکار دارند اما هرکسی می‌تواند خلاق و جاه‌طلب باشد و با کمک آموزه‌های کتاب غیرممکن غیرممکنه (Everything is Figureoutable) به آرزوهای خود دست یابد.

با شنیدن این کتاب پرفروش و پرمخاطب بسیاری از باورهای ذهنی شما تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید با نگاه و برنامه‌ریزی جدید در مسیر عمل به آرزوهایتان قدم بردارید. البته امکان دارد که فکر کنید، مشکل اصلی شخص خودتان است و اگر از هوش و استعداد و همت بیشتری برخوردار بودید، وضعیت به این شکل نبود اما کتاب غیرممکن غیرممکنه به شما اثبات می‌کند، تنها مشکلی که بر سر راهتان وجود دارد، آن است که باور ندارید هر چیزی امکان پذیر است و هر چیزی تغییر می‌کند.

پس فراموش نکنید و اعتقاد داشته باشید که نکات منفی زندگی شخصی و شغلی‌تان قابل تغییر است و می‌توانید به راحتی روابط خود را بهبود بخشید، از شغل آزاردهنده خود رهایی پیدا کنید، کسب‌وکارتان را توسعه دهید، پول بیشتری کسب کنید و به هر هدف کوچک و بزرگی که روزی آن را غیر قابل تحقق می‌دانستید، برسید. باید بدانید مغز شما می‌تواند تربیت شود و به مرور تنها به چیزهای مثبت فکر کند؛ در این صورت هر مشکلی را می‌توانید از سر راه خود بردارید و بر رویاهایتان مسلط شوید.

هم‌اکنون با مراجعه و عضویت در اپلیکیشن کتابراه، هزاران کتاب رایگان را مطالعه نمایید. همچنین برای خرید و دانلود کتاب به صورت قانونی از تخفیفات ویژه مناسبتی و آخر هفته با کتابراه بهرمند شوید و به جمع بیش از سه و نیم میلیون کاربر اپلیکیشن کتابراه بپیوندید.

  1. کتاب چگونه خون آشام‌های انرژی‌تان را فریب دهید

معرفی کتاب

اگر این کتاب را تهیه کرده‌اید و می‌خوانید، به احتمال زیاد در این فکر هستید که مبادا رابطه‌تان، رابطه‌ای صددرصد سالم نیست. این رابطه می‌تواند رابطۀ شما با پدر و مادرتان، همسرتان، همکارتان، یکی از خواهران و برادرانتان، فرزندتان یا هر کس دیگری باشد که زمان نسبتاً زیادی را با او می‌گذرانید. ممکن است این افراد را دوست داشته باشید و به آن‌ها احترام بگذارید، اما هر بار که با آن‌ها هستید، شما را به جایی می‌رسانند که احساس می‌کنید کم مانده دیوانه شوید.

در کنار این اشخاص ممکن است احساس تخلیه یا کمبود انرژی و خستگی کنید، انگار که در بدنتان ذره‌ای انرژی باقی نمانده است. اگر این داستان برای‌تان آشنا به نظر می‌رسد، به احتمال زیاد با شخصی در رابطه هستید که به‌عنوان یک خون‌آشام انرژی شناخته می‌شود. افرادی که در این طبقۀ شخصیتی قرار می‌گیرند، با انرژی اطرافیانشان تغذیه می‌شوند.

نکتۀ مهم دیگری که باید به آن نیز توجه کامل داشته باشید، این است که شما هم دقیقاً مانند خون‌آشام‌های انرژی، دارای تیپ شخصیتی خاصی هستید و در گروه افرادی قرار می‌گیرید که اغلب مورد هجوم این افراد واقع می‌شوند. احتمالاً داستان‌هایی که در کتاب چگونه خون آشام‌های انرژی‌تان را فریب دهید (Dodging energy vampires) خواهید خواند نیز برایتان آشنا هستند.

گاهی به جایی می‌روید و ناگهان خود را غمگین، افسرده یا خشمگین می‌یابید، بدون اینکه هیچ دلیل مشخصی برای این احساسات وجود داشته باشد. ممکن است در سالن سینما یا کنسرت، به‌محض اینکه روی صندلی خودتان مستقر شدید، احساس کنید که باید جای خود را تغییر دهید یا شاید کسی که خوشحال به نظر می‌رسد، در شما احساس غم شدیدی را به وجود آورد.

  1. کتاب تنفس: علم جدید هنری از یاد رفته

هر انسان به طور متوسط در یک شبانه‌روز، بیش از بیست هزار مرتبه نفس می‌کشد. با این حال برای بیشتر ما تنفس امری‌ست که به صورت ناخودآگاهانه صورت می‌گیرد. به طوری که بیشتر مواقع حواسمان به نفس کشیدنمان نیست. اما اگر بدانیم که نحوه‌ی نفس کشیدن انسان ارتباطی عمیق با بسیاری از احوال جسمانی و روانی‌‌اش دارد، بی‌شک به تأمل درباره‌ی چگونگی تنفس خود پرداخته و با این سوال مواجه می‌شویم: آیا نفس کشیدن هم باید از اصولی پیروی کند؟

در کتاب تنفس (Breath: The New Science Of a Lost Art)، جیمز نستور (James Nestor) به بررسی همه‌جانبه‌ی موضوع نفس کشیدن و سازوکارهای آن پرداخته است. او در این اثر خواندنی و شیرین، با بهره‌گیری از حجم عظیمی از متونِ عمدتا قدیمی و باستانی، و مقایسه‌ی حکمت پیشینیان با علوم جدید، به مقایسه‌ی رویکردهای متفاوت در باب موضوع تنفس و اهمیت آن در زندگی پرداخته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو