سفر به هنگ کنگ و آشنایی با هزینه های اقامت در این شهر

سفر به هنگ کنگ و آشنایی با هزینه های اقامت در این شهر


منبع: آرگا

81

1400/4/23

10:11


راهنمای سفر به هنگ کنگ می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه در اختیار شما قرار دهد. این منطقه جذابیت های گردشگری بسیار زیادی دارد و یکی از مهم ترین مناطق تجاری است که در دنیا شناخته شده است و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

هنگ کنگ یکی از شهرهای توریستی و تجاری پر جاذبه در منطقه شرقی از رودخانه مروارید می باشد. این بندر یکی از مهمترین بندرگاه های تجاری است و از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد که جذابیت های بسیار فوق العاده ای را به خود اختصاص می دهد. در سال های اخیر نیز سرمایه گذاری های زیادی در این بندر صورت گرفته که موجب توسعه بیشتر صنعت توریست در این منطقه شده است. در این بخش با مطالعه راهنمای سفر به هنگ کنگ می توانیم اطلاعات گردشگری زیادی را درباره آن کسب کنید.

این منطقه برای گردشگران و سرمایه گذاران زیادی مورد توجه بوده و در سال های اخیر به استقلال و خودمختاری دست یافته است. این منطقه مستقل از چین در بسیاری از کشورهای دنیا شناخته شده است و چشم اندازهای زیبای این منطقه موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند.

راهنمای سفر به هنگ کنگ

شهر هنگ کنگ یکی از شهرهای توریستی دنیا است. شهری خودمختار در چین با بزرگ ترین بازارهای مالی و تجاری که در آسیا و جهان می باشد که به شهرت زیادی دست یافته است. این شهر از محدوده جغرافیایی ویژه ای برخوردار می باشد از این رو می تواند مورد توجه علاقه مندان زیادی باشد. این شهر دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی است و از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است. از مهم ترین جاذبه های این شهر می توان به دیزنی لند هنگ کنگ اشاره کرد. نگاهی به کشور هنگ کنگ می تواند شما را با جاذبه های بیشتری از این منطقه و با مکان های دیدنی هنگ کنگ آشنا کند.

آشنایی با هنگ کنگ

زبان مردمان این منطقه انگلیسی و چینی است در معاملات این کشور واحد پول رایج هنگ کنگ، که دلار هنگ کنگ است استفاده می شود برای تماس های اضطراری در این منطقه باید شماره ۹۹۹ را شماره گیری کنید. فرودگاه بین المللی این منطقه پذیرای پروازهای بین المللی است.

سفر به این شهر می تواند پر هزینه باشد بنابراین با محاسبه هزینه های احتمالی آن می تواند در برخی از هزینه ها کاهش ایجاد کنید. همانطور که هزینه های سفر شما به دیگر کشورها شامل هزینه های اقامتی، خوراک و حمل و نقل است با تخمین هر یک از این هزینه های می توانید در آن ها تعدیل ایجاد کنید.

هزینه های اقامت:

بخش مهمی از هزینه های سفر به کشور هنگ کنگ را هزینه های اقامتی آن تشکیل می دهند همانطور که می دانید کشور چین از کشورهای ثروتمند دنیا است. این کشور با هتل های لوکس و لاکچری که دارد مورد توجه گردشگران زیادی است. از ویژگی های این هتل ها می توان به لوکس بودن آن ها اشاره کرد. با توجه به اینکه این کشور یکی از کشورهای ثروتمند نشین دنیا است باید هزینه های زیادی را برای سفر خود در نظر بگیرید. اما اگر قصد دارید هزینه های سفر خود را کاهش دهید، بهتر است از هایتل ها استفاده کنید. هاستل ها خدمات خوبی را به شمار ارائه می دهند.

راهنمای سفر به هنگ کنگ

در ان هاستل ها می توانید اقامتی راحت داشته باشید همچنین اگر قصد دارید در هتل اقامت کنید باید پیش از سفر هتل خود را رزرو کنید این شهر دارای چند هتل خوب و لوکس است که خدمات مناسبی را برای شما ارائه می دهند و می تواند گزینه مناسبی برای اقامت شما باشند.

هتل کوردیس، هتل رویال پلازا و هاستل ها از مهمترین مراکز اقامتی در این کشور هستند و می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. تمامی این هتل ها به شکل ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند و در این زمینه خدمات مناسب نیز ارائه می دهند. تخمین هزینه ها برای اقامت در این هتل ها نشان می دهد که هتل کوردیس با امکانات به روز و لوکس یکی از هتل های گران قیمت است. هزینه اقامت در هاستل های این منطقه ۱۱۰ دلار است هزینه اقامت در هاستل های مشترک  این منطقه نیز به ازای هر شب ۲۵۰ دلار تخمین زده می شود. همچنین هتل های اقامتی و اقتصادی شبی ۳۲۵ دلار است.

جذابیت هنگ کنگ

هزینه های خوراک:

این شهر با وجود چنین امکانات و پیشرفت هایی بی شک دارای رستوران های زیادی است. رستوران های هنگ کنگ دارای غذاهای محلی ارزشمندی هستند این غذاها بسیار لذیذ و خوشمزه هستند کیفیت غذاها در رستوران های هنگ کنگ بسیار بالا است. برای هر وعده غذایی در یکی از رستوران های ارزان قیمت این کشور باید ۵۰ دلار پرداخت کنید. همچنین وعده های غذایی دو نفره ۳۶۰ دلار هستند منوهای غذای مک دونالدی نیز ۳۵ دلار است اگر می خواهید آب معدنی خریداری کنید باید ۷ و نیم دلار پرداخت کنید.

از معروف ترین غذاهای هنگ کنگی که در سفر به این شهر می توانید از آن ها لذت ببرید و تجربه خوردن آن ها را داشته باشید می توان به لو مای گای، غاز بریان، بریسکت کری یا بریسکت نودل اشاره کرد. این شهر دارای رستوران های گوناگون و متنوعی است که توصیه می کنیم از غذاهای آن ها لذت ببرید.

تفریح در هنگ کنگ

هزینه های حمل و نقل:

از هزینه های جاری دیگر در سفر به هنگ کنگ می توان به هزینه های حمل و نقلی آن اشاره کرد. برای کاهش هزینه های سفر خود و صرفه جویی در این زمینه توصیه می کنیم تا از حمل و نقل های عمومی استفاده کنید. در کمترین حالت ممکن شما می توانید ۶۵ دلار برای رفت و آمدهای عمومی خود پرداخت کنید بلیط های قایق در هنگ کنگ نیز ۲ دلار هستند.

تصاویری زیبا از سواحل هنگ کنگ که در لینک برای شما عزیزان قرار داده شده است می تواند شما را با جاذبه های بکری از این منطقه آشنا کند و اطلاعات توریستی و گردشگری با اهمیتی را درباره این مناطق در اختیار شما قرار می دهد.

این منطقه از جذابیت های توریسی و تجاری با اهمیتی برخوردار است. شما می تواند در سفر به این شهر زیبای توریستی از جذابیت های بسیار زیادی دیدن کنید و با آن ها آشنا شوید. این جذابیت های توریستی ویژه گردشگران ایرانی است و می تواند پر از جذابیت های توریستی باشد. این منطقه توریستی دارای جذابیت های تفریحی نیز می باشد و مورد توجه گردشگران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو