دانلود بازی Toodee and Topdee برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Toodee and Topdee برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

128

1400/5/18

01:00


بازی Toodee and Topdee یک تجربه پلتفرمر دو بعدی و همچنین یک هیبرد معمایی در سبک بالا به پایین است که با المان‌های جالب توجهی می‌توانید به سراغش بروید. تادی و تاپدی دو شخصیت اصلی بازی همراه با ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کرده و قوانین بازی را پیدا کنید. هر چه قدر که بتوانید بیشتر در جهان بازی اخت شوید، بهتر می‌توانید این تجربه را به پایان برسانید. بازی دارای معماهای ذهنی بسیاری است و با حل آن‌ها، به اچیومنت‌های جالبی هم دست پیدا خواهید کرد. می‌توانید بر چالش‌های سخت افزاری بازی تسلط کامل پیدا کرده و برخی از قوانین بازی را تغییر دهید.

Toodee and Topdee PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Toodee-and-Topdee

این شما هستید که باید قوانین بازی را کم کم تغییر داده و اجازه ندهید که تعادل جهان به هم بخورد. شخصیت‌های عجیب دیگری را هم در ادامه دیدار خواهید کرد که هرکدام تاثیری در داستان بازی دارند. بخش اصلی بازی را باس فایت آن تشکیل می‌دهد و با شکست وی، می‌توانید همه این ارتباطات را به هم وصل کرده و در نهایت بازی را به اتمام رسانید. تنها کافی است که یکبار بازی را تجربه کرده و به ماهیت آن پی ببرید. این بازی تفاوت آشکار با دیگر تجربه‌های شما خواهد داشت و به همین دلیل جالب است.

مراحل این بازی مستقیما از طرف سازندگان طراحی شده و سعی شده است که خلاقیت بالایی در آن‌ها وجود داشته باشد. تادی و تاپدی با همدیگر هماهنگ هستند و این موضوع تا انتها ادامه پیدا می‌کند، اما گاهی اوقات، آن‌ها وارد چالش‌های بزرگی شده و باس‌های بازی Toodee and Topdee همه چیز را بر آن‌ها سخت خواهند کرد.

info

A cosmic turbulence caused the 2D Platformer and the Top-Down Puzzler dimensions to merge! Switch between Toodee and Topdee and their unique perspectives to overcome hard-as-nails challenges, solve mind-melting puzzles and defeat huge bosses. Oh, and there’s a co-op mode!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 and above

Processor: i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Toodee and Topdee-DARKZER0 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو