این روزها اکثر مردم به دنبال راه‌های سرمایه گذاری و دریافت سود بیشتر هستند تا بتوانند با رشد سرمایه خود حداقل افزایش قیمت ها و تورم را پوشش دهند. یکی از متداول ترین روش های سرمایه گذاری در دنیا خرید سهام و ارز های دیجیتال است. به همین دلیل اکثر مردم به دنبال دریافت کد بورسی هستند و یا کد بورسی خود را گرفته‌اند و دنبال یافتن بهترین سهم برای سرمایه‌گذاری هستند.

اما همانطور که مشخص است سرمایه گذاری مستقیم در بورس نیازمند دانش و تخصص، ریسک پذیری، زمان کافی جهت تحلیل و پیدا کردن سهام مناسب و... است. در این بین بسیاری از مردم دانش و زمان کافی برای تحلیل بازار را ندارند و یا ممکن است از ریسک پذیری کمتری برخوردار باشند بنابراین ترجیح میدهند از طریق یک واسطه معتبر، سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری با واسطه در بازار سرمایه و پول، صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که در انواع مختلف درآمد ثابت، مختلط و سهامی عرضه می شوند. نوع درآمد ثابت این نوع صندوق ها نسبت به سپرده های بانکی دارای سود نسبتا بالاتری است و همچنین برخلاف اکثر بانک‌ها که سود ماه شمار پرداخت می‌کنند، سود صندوق¬های درآمد ثابت به صورت روزشمار محاسبه می شوند.

همچنین برای افرادی که ریسک پذیرتر هستند؛ اما دانش و فرصت کافی برای تحلیل بازار ندارند و یا ترجیح می دهند بخشی ازسرمایه آن‌ها توسط افراد متخصص و به صورت غیر مستقیم اداره شود، سرمایه‌گذاری از طریق صندوق‌های سهامی انتخاب مناسبی هست.

شرکت آسان سرمایه‌گستر ایرانیان یا همان iBshop به عنوان اولین و بزرگترین مرکز سرمایه گذاری آنلاین تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن و با مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده است و امکان سرمایه‌گذاری مطمئن به صورت آنلاین در انواع مختلف صندوق‌های سرمایه‌گذاری با هدف پوشش سلیقه‌‌های سرمایه‌گذاران مختلف را فراهم کرده است.

صندوق‌های گنجینه زرین شهر (بزرگترین صندوق درآمد ثابت کشور) با ضمانت نقدشوندگی بانک شهر و اندوخته توسعه صادرات آرمانی با ضمانت نقدشوندگی بانک توسعه صادرات ایران دو مورد از بزرگترین صندوق‌های درآمد ثابت با مدیریت شرکت تامین سرمایه تمدن می‌باشند که امکان ثبت نام در آن‌ها  به صورت آنلاین در سایت www.iBshop.ir  امکان پذیر می باشد.

همچنین صندوق  سهامی ثروت آفرین تمدن و صندوق مختلط گوهر نفیس تمدن برای افراد ریسک پذیر که با نگاه بلند مدت به دنبال کسب سود بیشتر هستند قابل دسترس می باشند.