آیا خرید کرم مرطوب کننده “اورجینال” ضروری است؟

منبع: فوت و فن

126

1400/7/14

12:37


آیا خرید کرم مرطوب کننده “اورجینال” ضروری است؟

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که جنس پوست خشکی دارید، باید بدانید که این نوع پوست نیاز به توجه و مراقبت بیشتری به نسبت سایر انواع پوست دارد. در این نوع پوست اگر رطوبت مورد نیاز آن به خوبی تامین نشود، باعث ایجاد مشکلات متعدد پوستی نظیر خشکی، ترک، خارش و پوسته پوسته شدن پوست شده و حس ناخوشایندی را ایجاد می‌کند.

اما راه حل چیست؟ و چگونه از خشکی پوست جلوگیری کنیم؟ بهترین و موثر‌ترین راه حل برای تامین رطوبت مورد نیاز در پوست خشک استفاده از یک کرم مرطوب کننده باکیفیت و مرغوب است، که رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده از خشکی پوست جلوگیری کند.

اما برخلاف باور عمومی، همیشه خرید کرم مرطوب کننده ساده نبوده و گاهی اوقات دشواری‌های خاص خود را دارد، چرا که امروز تقریباً تمام برندهای تولید کننده لوازم آرایشی به نوعی چند کرم مرطوب کننده و آبرسان نیز در سبد محصولات خود دارند و همگی ادعای بهترین بودن می‌کنند.

جدا از همه‌ی اینها محصولات فیک و تقلبی نیز در بازار به وفور یافت می‌شوند، و همانطور که احتمالاً میدانید، کرم های مرطوب کننده تقلبی و غیر اصل نه تنها مشکل خشکی پوست را حل نمی‌کنند، بلکه باعث ایجاد حساسیت و آلرژی‌های پوستی شده و در آینده مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورند. به همین دلیل مهم است که با دقت بیشتری اقدام به خرید کرم مرطوب کننده نماییم.

با این تعاریف کرم مرطوب کننده باکیفیت و اصل را از کجا خرید کنیم؟ متاسفانه باید به شما بگویم که در ایران فروشگاه‌های اندک شماری هستند که محصولات کاملاً اورجینال خارجی از جمله کرم مرطوب کننده را عرضه می‌کنند. یکی از فروشگاه‌های مطرح در این زمینه فروشگاه آنلاین هیلادرم است که بیشتر از ۳ سال که محصولات اورجینال برندهای روز دنیا را عرضه می‌کند، بنابراین اگر تصمیم به استفاده از کرم مرطوب کننده گرفته‌اید پیشنهاد ما خرید کرم مرطوب کننده از هیلادرم است.

خرید کرم مرطوب کننده از هیلادرم (معرفی محصولات مرطوب کننده و آبرسان منتخب)

کرم مرطوب کننده تی تری درخت چای بادی شاپ

کرم مرطوب کننده تی تری درخت چای بادی شاپ

بی شک بادی شاپ (The Body Shop) یکی از برترین برندهای تولید کننده لوزام آرایشی و بهداشتی در دنیا است، برند انگلیسی که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می‌رسند. یکی از بهترین محصولات این برند کرم مرطوب کننده درخت چای آن است که شهرت جهانی داشته و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.

این کرم مرطوب کننده با استفاده از ترکیبات کاملاً گیاهی تولید شده و علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست، دارای خاصیت ضد جوش بوده و به درمان جوش صورت نیز کمک کرده و باعث کوچک شدن منافذ باز پوست صورت می‌شود.

کرم مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

کرم مرطوب کننده زردچوبه نوتروژینا

نوتروژینا (Neutrogena) برند آمریکایی که در سال ۱۹۳۰ به دنیا معرفی شد و فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرد. این برند هم اکنون جزو برندهای برتر در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیا است که محصولات مرطوب کننده آن شهرت بسیار دارند.

کرم مرطوب کننده نیتروژینا در حجم ۷۵ میلی‌لیتر روانه بازار شده و علاوه بر آبرسانی مطلوب به پوست خواص مفید دیگری نیز همچون، خاصیت ضد التهاب، ضد باکتری، ضد پیری، ضد لک و ضد جوش برای پوست به دنبال دارد. از ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به عدم استفاده از مواد مضری همچون سولفات‌ها در ترکیبات این کرم مرطوب کننده اشاره کرد.

کرم مرطوب کننده اوردینری

کرم مرطوب کننده اوردینری

اوردینری (The Ordinary)  برند نام آشنای کانادایی که به دلیل تولید محصولاتی با میزان اثرگذاری بالا با قیمت مناسب، در ایران نیز بسیار پرطرفدار است. کرم مرطوب کننده اوردینری جزو پرفروش‌ترین محصولات این برند است. این محصول یک مرطوب کننده و آبرسان قوی است که وظیفه آبرسانی به پوست را بهترین شکل انجام می‌دهد.

از ویژگی‌های قابل توجه این کرم مرطوب کننده عدم استفاده از ترکیبات مضر و حساسیت‌زا مانند پارابن، الکل، سیلیکون، گلوتن، سولفات و عطر در آن است که این محصول را تبدیل به یک گزینه‌ ایده‌آل برای کسانی که پوست خشکی دارند کرده است.

سرم آبرسان صورت، ضد پیری و آنتی اکسیدان Q10 اینکی لیست

اینکی لیست (The INKY List) از برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات آن کاملاً وگان بوده و بدون تست بر روی حیوانات تولید می‌شوند. سرم آبرسان اینکی لیست در حجم ۳۰ میلی‌لیتر روانه بازار شده و برای انواع پوست از جمله پوست نرمال، خشک، مختلط و چرب قابل استفاده است.

این محصول فرمولاسیونی بسیار سبک داشته و همانطور که از اسمش پیداست یک آنتی‌اکسیدان قوی به حساب می‌آید که باعث شادابی و طراوت هر چه بیشتر پوست می‌شود. این محصول آب مورد نیاز سلول‌های شما را در لایه‌های مختلف به خوبی تامین کرده و علائم پیری را در پوست کاهش داده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو