فیلم‌های مشابه با فیلم Gone Girl

فیلم‌های مشابه با فیلم Gone Girl


منبع: فوت و فن

92

1400/8/16

12:51


فیلم‌های مشابه با فیلم Gone Girl

فیلم دختر گمشده (Gone Girl)، اثری پر از توطئه و کاراکترهای پیچیده است. در ادامه با ما همراه باشید تا هفت فیلم مشابه فیلم دختر گمشده را به شما معرفی کنیم.

رمان دختر گمشده نوشته گیلین فلین (Gillian Flynn) در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و بلافاصله به یک کتاب پر فروش تبدیل شد. دو سال پس از آن، اقتباسی سینمایی از آن به همین نام ساخته شد. این فیلم سینمایی نیز توانست محبوب شود و به یک اثر هیجانی و روانشناختی موفق تبدیل شود.

فیلم دختر گمشده که نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است، با بازی بسیار تماشایی و خیره‌کننده رزمند پایک (Rosamund Pike) و بن افلک (Ben Affleck) بوده است. این فیلم توسط دیوید فینچر (David Fincher) کارگردانی شده است و از جمله دیگر بازیگران آن می‌توان به نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris)، تایلر پری (Tyler Perry) و کری کان (Carrie Coon) اشاره کرد.

فیلم دختر گمشده، داستان زنی به نام نیک دان را دنبال می‌کند که به طور مرموزی ناپدید می‌شود و حال، همسرش مظنون اصلی تحقیقات درباره این موضوع است. این فیلم دارای داستانی هیجانی است که دارای نقطه اوجی غیرمنتظره و فراموش‌نشدنی است.

۷- فیلم دختری با خالکوبی اژدها (The Girl with the Dragon Tattoo)

The Girl with the Dragon Tattoo

The Girl with the Dragon Tattoo

فیلم دختری با خالکوبی اژدها، اثری روانشناختی، هیجانی و جنایی ساخته دیوید فینچر است. این فیلم، پروژه فینچر قبل از ساخت فیلم دختر گمشده بوده است. از لحاظ توسعه کاراکتر و به تصویر کشیدن داستان، این دو فیلم ارتباط‌هایی با یکدیگر دارند. این فیلم با بازی دنیل کریگ (Daniel Craig) و رونی مارا (Rooney Mara) در نقش‌های اصلی است. این فیلم در سال ۲۰۰۹ میلادی با زبان سوئدی ساخته شده است و در سال ۲۰۱۱، دیوید فینچر نسخه انگلیسی زبان آن را ساخته است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته رمان‌نویسی سوئدی به نام استیگ لارسون (Stieg Larsson) است. فیلم دختری با خالکوبی اژدها، اثری عالی برای تماشا قبل یا بعد از فیلم دختر گمشده است.

۶- فیلم به کسی نگو (Tell No One)

Tell No One

Tell No One

فیلم به کسی نگو، اثری موفق است و به خوبی ساخته شده است. با این حال، از آن دسته آثاری است که کمتر به آن توجه شده و احتمالا شما آن را ندیده‌اید. فیلم به کسی نگو، فیلمی فرانسوی است که بر اساس رمانی آمریکایی به همین نام نوشته هارلان کوبن (Harlan Coben) ساخته شده است. فیلم به کسی نگو توسط گیوم کنه (Guillaume Canet) کارگردانی شده است. فیلم به کسی نگو، داستانی مشابه فیلم دختر گمشده دارد و شما را به سفری احساسی، جذاب و تامل‌برانگیز می‌برد. اگر طرفدار فیلم دختر گمشده هستید یا در کل، طرفدار ژانر جنایی و اسرارآمیز هستید، مطمئنا باید این فیلم را تماشا کنید.

۵- فیلم تروبردز (Thoroughbreds)

Thoroughbreds

Thoroughbreds

فیلم تروبردز، اثری هیجانی و کمدی تلخ است که به بررسی دوستی‌های دوران دبیرستان و احساسات پیچیده نوجوانان می‌پردازد. فیلم تروبردز توسط کوری فینلی (Cory Finley) کارگردانی شده است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ میلادی است. در این فیلم، اولیویا کوک (Olivia Cooke)، آنا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، انتون یلچین (Anton Yelchin)، پاول اسپارکس (Paul Sparks) و فرانسی سوئیفت (Francie Swift) نقش‌آفرینی می‌کنند.

۴- فیلم عوارض جانبی (Side Effects)

Side Effects

Side Effects

فیلم عوارض جانبی، یک اثر روانشناختی هیجان‌انگیز است. این فیلم به کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) است. از جمله بازیگرانی که در فیلم عوارض جانبی نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان جود لا (Jude Law)، رونی مارا (Rooney Mara)، کاترین زتا جونز (Catherine Zeta-Jones) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) را نام برد. این فیلم، یک اثر پیچیده و هیجان‌انگیز است که شما را در تمام مدت، درگیر داستان نگه می‌دارد.

۳- فیلم رفته عزیزم رفته (Gone Baby Gone)

Gone Baby Gone

Gone Baby Gone

فیلم رفته عزیزم رفته، اولین تجربه کارگردانی بن افلک بوده است. این فیلم، اقتباسی سینمایی از رمانی به همین نام محصول سال ۱۹۹۸ میلادی نوشته دنیس لیهان (Dennis Lehane) است. فیلم رفته عزیزم رفته محصول سال ۲۰۰۷ میلادی است و یک اثر جنایی و درام به شمار می‌رود. این فیلم با بازی کیسی افلک (Casey Affleck) و میشل موناهن (Michelle Monaghan) در نقش‌های اصلی است و در کنار آنها، مورگان فریمن (Morgan Freeman) و اد هریس (Ed Harris) بازی می‌کنند.

۲- فیلم به خاطرش مردن (To Die For)

To Die For

To Die For

فیلم به خاطرش مردن، یک اثر تماشایی با محوریت یک زن است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام است. نویسنده این رمان، جویس مینارد (Joyce Maynard) بوده است. این فیلم، یک اثر درام، جنایی و کمدی تیره است. فیلم به خاطرش مردن به کارگردانی گاس ون سانت (Gus Van Sant) است. این فیلم با بازی بازیگران برجسته‌ای همچون نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix)، مت دیلون (Matt Dillon)، ایلینا داگلاس (Illeana Douglas)، وین نایت (Wayne Knight) و کیسی افلک است. نیکول کیدمن در این فیلم، یک نقش‌آفرینی بسیار عالی را به نمایش می‌گذارد.

۱- فیلم جاهای تاریک (Dark Places)

Dark Places

Dark Places

فیلم جاهای تاریک در سال ۲۰۱۵ میلادی به اکران در آمده است. این فیلم، بر اساس رمانی به همین نام نوشته گیلیان فلین است. فیلم جاهای تاریک به نویسندگی و کارگردانی ژیل پاکه برنر (Gilles Paquet-Brenner) است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به شارلیز ترون (Charlize Theron)، نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، کلویی گریس مورتز (Chloë Grace Moretz)، تای شریدان (Tye Sheridan)، استرلینگ جرینس (Sterling Jerins)، کوری استول (Corey Stoll) و کریستینا هندریکس (Christina Hendricks) اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو