دانلود بازی Moncage برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Moncage برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

105

1400/8/26

23:21


بازی Moncage یک ماجراجویی معمایی و تصویری خیره کننده است که توسط Optillusion توسعه یافته است. بازی در یک مکعب اسرارآمیز جریان دارد و هر طرف این مکعب، یک دنیای منحصربه‌فرد در خود جای داده است که متشکل از یک کارخانه قدیمی، یک برج نور، یک شهر بازی، یک کلیسا و موارد دیگر است. در نگاه اول، ممکن است که همه چیز تصادفی و نامرتب به نظر برسد، اما در واقع این‌طور نیست و شما باید با نگاهی دقیق‌تر، بتوانید راه‌های ظریف و پیچیده آن را پیدا کرده و در این دنیاها به دنبال سرنخ باشید. معماهای بازی با توهات نوری آمیخته شده است و این شما هستید که می‌توانید از تخیل خود استفاده کرده و بهترین تغییرات را در بازی ایجاد کنید. باید ارتباط‌های خوبی را در بازی برقرار کنید.

Moncage PC-PLAZA

دانلود-بازی-Moncage

می‌توانید در برابر جادو قرار گرفته و از تصاویر برای رونمایی از داستان اصلی استفاده کنید. در پشت پازل‌ها، داستانی پر پیچ و تاب جریان دارد که بازیکنان باید آن‌ها را کشف کنند. عکس‌ها می‌توانند از گوشه‌ها و زوایای مبهم مورد بررسی قرار گیرند. یک عکس می‌تواند تغییر دهنده عوامل بسیار زیادی باشد. شما می‌توانید با نکات متفکرانه خودتان را درگیر کرده و از سیستم‌های مختلف دیگر هم استفاده کنید. فوکوس را بیشتر کرده و از موارد کلیدی برای پیدا کردن راه حل صحیح استفاده کنید. اگر به درستی از راهنمایی‌ها استفاده نکنید، ایمنی نهایی همه چیز به هم خورده و شما در نهایت توانایی حرکت به مراحل دیگر را نخواهید داشت.

در این بازی می‌توانید بیش از ۱۵ اچیومنت داشته باشید که هرکدام یک مدل بر گردن شما خواهد انداخت. بازی Moncage طوری ادامه پیدا می‌کند که شواهدی عالی بتوانید برای پازل‌ها پیدا کرده و با مهارت‌های بالای خود آن‌ها را حل کنید.


info

Moncage is a stunning vignette puzzle adventure developed by Optillusion.

The game takes place inside a mysterious cube, with each side of the cube housing a unique world: be it an old factory, a light tower, an amusement park, or a church, etc. At first sight, they may seem random and unrelated, but upon closer look, you will become mesmerized by the subtle and intricate ways of how these worlds connect……

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/8.1/10(64bit)

Processor: Intel Celeron G1820 | AMD A4-7300

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GT 730

DirectX: Version 11

Storage: 2500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/8.1/10(64bit)

Processor: Intel Core i3 6100 | AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960

DirectX: Version 11

Storage: 2500 MB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Moncage-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو