دانلود بازی Calico برای کامپیوتر

دانلود بازی Calico برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

105

1399/9/29

13:56


Calico را می‌توان یک بازی ساده در جامعه‌ای دانست که در آن، یک کار مهم و شایان ستایش به شما داده می‌شود. شما باید کافه گربه‌ی شهر را از نو ساخته و بتوانید آن را با موجودات زیبا و جذابی پرورش دهید. شما باید این کافه را از مبلمان زیبا پر کرده و تزئیات دیگری را در آن جای دهید. شیرینی‌های خوبی هم وجود دارد که دوباره می‌توانید آن‌ها را در کنار هم قرار دهید. در این بازی شما احساس سرگرمی بسیار خوبی خواهید داشت و می‌توانید محبت را درون تجربه بازی حس کنید. بازی گیم‌پلی‌ای دارد که نشان دهنده‌ی یک محیط خلاقانه و آرام است و هیچ گونه استرسی در طول تجربه‌ی بازی نخواهید داشت.

کافی است که موارد لازم را در بازی Calico کشف کرده و به جلو بروید. شخصیت‌های بازی با خلاقیت تمام طراحی شده‌اند و می‌توانید حتی از جادو نیز در تجربه‌ی خود استفاده کنید. شما می‌توانید دنیا را از این طریق تجربه کرده و از کاستوم‌های مختلف بنا به سلیقه‌ی خود استفاده کنید. فراموش نکنید که همه چیز در این بازی تعاملی است و می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در طول تجربه‌ی خود، می‌توانید با حیوانات زیادی روبرو شده و با آن‌ها دوست شوید. بعد از دوستی می‌توانید آن‌ها را نامگذاری کرده و در مهمانی‌ها آن‌ها را همراه داشته باشید.

Calico PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Calico

در بازی Calico باید دکوراسیون کافه را به بهترین شکل برقرار کنید. وظیفه‌ی شما در این بازی این است که همه چیز را دوباره زنده کرده و از گربه‌ها و حیوانات دیگر استفاده کنید. سبک‌های مختلفی انتظار شما را می‌کشد و می‌توانید دنج‌ترین خانه‌ها را برای خود طراحی کنید. در این بازی باید پخت و پز را به‌عنوان یکی از ماموریت‌های خود در نظر گرفته و هیچ گاه آن را فراموش نکنید. اطلاعات بیشتری از روند بازی کسب کرده و جادوی آشپزی را در این اثر پیاده‌سازی کنید. آشپزی می‌تواند مشتریان بیشتری را به کافه کشانده و شرایط شما را بهبود بخشد. تنها سعی کنید که فوق‌العاده بودن را در بازی تجربه کرده و کافه‌ای بسازید که باب سلیقه‌ی خودتان است.

info

Calico is a day-in-the-life community sim game where you are given an important and adorable task: rebuild the town’s cat café and fill it with cute and cuddly creatures! Build up your café by filling it with cute furniture, fun decorations, yummy pastries, and get it bustling with animals again!

Calico is meant to make you feel all warm and fuzzy inside. The gameplay reflects that with a laid back, low stress creative environment to explore and play in.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or greater

Processor: 2 Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 256 mb video memory, shader model 3.0+

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

Sound Card: any

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Calico-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو