دکل دوربین مداربسته | خرید و ساخت دکل دوربین مداربسته قیمت ارزان

منبع: فوت و فن

85

1400/9/4

10:01


اگر تابحال برای خرید محصولاتی از قبیل دکل دوربین مداربسته، برج پرچم، دکل، پایه چراغ روشنایی و … اقدام کرده باشید، قطعا نام احداث گستر نیروی پارس را شنیده اید. شرکت احداث گستر نیروی پارس، با کمک بهترین متخصصین و مهندسین برق و ساختمان و همچنین بهره گیری از امکانات پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری، موفق شده تا تمامی مجوزهای تخصصی لازم بر اساس آئینه ها و استانداردهای معتبر داخلی آمادگی هرگونه پروژه های مرتبط با برق وساختمان کشور را اخذ کند.

احداث گستر نیروی پارس در تمام این سال ها، جلب اعتماد مشتری و تبدیل آن به مشتری دائم را سر لوجه تمام فعالیت های خود قرار داده و برای این کار تمام تلاش خود را کرده است. این شرکت همواره محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند.

در عصر جدید که هدف از  هر اقدامی کاهش زحمت و فشار کاری از روی دوش نیروی کار انسانی است وظیفه نگهبانی و مراقبت تمام وقت نیز به منظور کاهش هزینه و افزایش ضریب اطمینان بر عهده دوربین های نظارتی و حفاظتی مانند دوربین اسپید دام ، دوربین پلاک خوان و تردد و … سپرده شده است. اما به منظور افزایش برد دید این دوربین ها از انواع دکل دوربین مدار بسته استفاده می شود . نصب در ارتفاع دوربین های حفاظتی بر روی پایه دوربین مدار بسته  علاوه بر خارج از دسترس بودن و آسیب پذیر شدن باعث افزایش برد و زاویه دید دوربین می شود. در این مطلب از احداث گستر نیروی پارس در رابطه با دکل دوربین مدار بسته به شما توضیح کامل می دهیم، پس با ما همراه باشید.

دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته اساسا یک نوع از دکل منوپل تک پایه بوده و در تیپ های : مکعبی ، ماژولار ، لوله ای و چند وجهی ساخته و تولید می شود. معمولا برای این پایه نگهدارنده دوربین یک دستک نیز تعبیه می شود، تا با نصب دوربین بر روی دسته دکل خصوصا در جاده ها، نقاط کور بهتر تحت پوشش قرار بگیرند. دکل دوربین حداقل از ارتفاع ۲ متر ساخته شده و بسته به محیط نصب دکل تا ارتفاع ۳۰ متر نیز تولید می شوند. البته این ارتفاع در باد های ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ممکن است لرزشی در اندازه تقریبا ۲ سانتی متر ایجاد کند.

همانطور که گفتیم دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند؛ یکی از آنها دکل مکعبی است. این دکل ها معمولا توسط قوطی یا پروفیل‌های آهنی ساخته می شوند. با توجه به ساده بودن ساخت این نوع دکل ها، هزینه ساخت آنها بسیار کم است. استفاده از دکل های مکعبی ساخت دستک برای دکل را بسیار ساده می کند. دکل بعدی دکل لوله ای است.

این دکل‌های معمولا از لوله‌های سیاه یا گالوانیزه آهن ساخته می شوند. ساده بودن ساخت این دکل‌ها استفاده از آنها را بسیار رایج کرده است. دکل های چند وجهی نوع حرفه‌ای دکل‌های مداربسته محسوب می‌شوند. مدل آخر دکل ماژولار است. دکل های ماژولار که شباهت زیادی به دکل‌های مخابراتی دارند برای شرایط بادخیز مورد استفاده قرار می گیرند. این دکل ها مقاوت فیزیکی بسیار بیشتری نسبت به باد دارند.

خرید و ساخت دکل دوربین مداربسته قیمت ارزان

اصولا انواع دکل دوربین مدار بسته  از جنس آهن ساخته شده که با پوشش گالوانیزه نیز صیقل داده می شود. اما بنا بر سفارش مشتری می توان با آلمینیوم یا اگر محیط مرطوب نباشد با آهن سیاه نیز تولید شود. جنس فولادی که با آن ساخته می شود، در قیمت دکل دوربین تاثیر مستقیم دارد. همچنین گاها طبق سفارش مشتری دکل دوربین برای دکل نردبان یا بر اساس نیاز مشتری با بازو یا همان دستک ساخته می شود. پیش تر اشاره شد که دکل دوربین از نوع دکل منوپل تک پایه بوده و زیر مجموعه ای از دکل های منوپل است. در سایت احداث گستر نیروی پارس شما می توانید دکل های دوربین مدار بسته مختلف با قیمت های مختلف را مشاهده کنید. همچنین می توانید دکل دوربین مداربسته مد نظر خود را سفارش دهید تا مهندسان این شرکت، ایده شما را تبدیل به عمل کنند.

از آن طرف از آنجایی که احداث گستر نیروی پارس خود، تولید کننده محصولات برج نوری و دکل روشنایی است، شما می توانید دکل دوربین مداربسته مورد نظر خود را در سایتش پیدا کرده و با قیمت بسیار ارزان تر از بازار تهیه کنید؛ ضمن آنکه از کیفیت آن مطمئن باشید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از طریقه خرید، با شماره تلفن های موجود در سایت احداث گستر نیروی پارس تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید؛ آنها به صورت کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو