مراحل انجام طراحی و سئو سایت چگونه است ؟

منبع: فوت و فن

88

1400/9/8

11:01


مراحل انجام طراحی و سئو سایت چگونه است ؟

یکی از دغدغه های عزیزانی که که به دنبال راه اندازی وب سایت و به درآمد رساندن آن هستند این است که مراحل راه اندازی وبسایت خود را چطور باید پیش ببرند و به چه نکاتی دقت داشته باشند تا سایت آنها یک سایت قابل قبول و معتبر باشد و انتظار داشته باشند که سایتشان در نتایج گوگل ظاهر گردد و به درآمد خوبی برسند، با این مقاله همراه ما باشید تا نکاتی را طبق تجربه خودمان در اختیارتان قرار دهیم که با اطمینان و اطلاع بیشتری پا در این مسیر بگذارید.

پیش نیازهای راه اندازی سایت چیست ؟

برای داشتن یک سایت حرفه ای شما نیاز دارید که یک دامنه (نام برای سایتتان) انتخاب کنید و آن را خریداری کنید که دامنه با پسوند های مختلف قابل خریداری می باشد . اگر قصد تبلیغات در گوگل را برای کسب و کار خود را دارید حتما از دامنه های خارجی همچون دات کام استفاده کنید زیرا که دامنه های ایرانی از سمت سرویس گوگل در حال حاضر تحریم هستند.
بعد از خرید دامنه نوبت به تهیه هاست از شرکت های هاستینگ میرسد در خرید هاست بایستی دقت فراوانی داشته باشید زیرا که فضای ذخیره سازی وب سایت شما تاثیر مستقیم دارد بر روی امنیت ، سرعت و سئوی وبسایت شما پس حتما قبل از تهیه هاست برای وبسایت خود از یک فرد با تجربه مشورت بگیرید.
بعد از انجام این مراحل زمان ان رسیده است که طرح ابتدایی و یا اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس یا سایت شرکتی را دارید یک قالب مناسب را برگزینید یا از طراح سایتتان بخواهید که برای شما یک قالب حرفه ای انتخاب نماید تا بتوانید یک سایت حرفه ای داشته باشید.

موارد مهم در طراحی سایت

مواردی هست که در طراحی هر نوع سایتی بایستی توجه ویژه ای به آن گردد تا ساییتان قابل رقابت با برند های بزرگ باشد در زیر برخی از این موارد را باهم بررسی خواهیم نمود.

  • در راه اندازی سایت حتما موارد امنیتی بایستی رعایت شود ، موارد زیادی هست که به امنیت سایت بر میگردد که یک فرد متخصص به خوبی میتواند آن را انجام دهد.
  • سایت بایستی ریسپانسیو باشد یعنی در دستگاه های مختلف بایستی نمایش درستی داشته باشد . و در رایانه ، موبایل ، سیستم و تبلت نمایش بدون نقصی داشته باشد
  • یک سایت باید در کمترین زمان ممکن برای بازدید کنندگان وب سایت شما بارگذاری شود هر چه سایت شما کند تر باشد امتیاز آن نزد گوگل نیز کمتر خواهد بود
  • یک سایت باید دارای گرافیک جذاب و چشم نواز باشد تا برای مخاطبان جذاب باشد و همچنین برازنده کسب و کار و برند شما نیز باشد
  • از لحاظ کاربری باید روی سایت شما کار شده باشد یعنی اینکه مخاطب در سایت شما دچار سردرگمی نشود و با کمترین میزان کلیک به خواسته خود در سایت شما برسد و در عین حال موارد مهم سایت را نیز ببیند.

پشتیبانی سایت مساله بسیار مهم

بعد از اینکه سایت شما طراحی گردید مساله ای که بسیار مهم است پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی بعد از تحویل سایت می باشد ، اگر شرکتی که با آن قرار داد طراحی سایت می بندید پشتیبانی خوبی نداشته باشد مطمئنا به مشکل برخواهید خورد و چون وب سایت شما به خوبی پشتیبانی نمی گردد سایت شما عملکرد مناسب خود را از دست خواهد داد و به این ترتیب سایت برای شما نتیجه بخش نخواهد بود .
بنابراین شرکت یا فردی را انتخاب نمایید که مطمئنید خدمات آنها هم با کیفیت است و هم اینکه پشتیبانی خوبی را به شما ارائه دهند.

سئو تخصصی سایت مجازی مارکت

سئو سایت

سئو سایت برای تمامی کسانی که میخواهند از سایتشان نتیجه بگیرند و از گوگل ورودی داشته باشند بایستی سایت خود را سئو کنند با انجام خدمات سئو حرفه ای سایت توسط یک تیم حرفه ای وب سایت خود را به نتایج نخست گوگل برسانید تا درآمدتان به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند . برای اینکه در گوگل نتیجه بگیرید ابتدا بایستی سایتی داشته باشید که کلیه معیارهای سئو و استاندارد های گوگل در آن رعایت شده باشد و سپس سایتتان را به درستی و توسط افراد متخصص و با دانش سئو نمایید و همچنین به صورت مناسب و اصولی در سایتتان تولید محتوای ارزشمند نمایید تا رفته رفته در کلمات کلیدی مد نظر خود در گوگل رتبه بگیرید.

برای کسب درآمد مناسب از سایت چه کنیم

برای اینکه از سایتتان به درآمد خوبی برسید بایستی بتوانید مخاطبان و بازدید کنندگان خود را با شیوه های هوشمندانه ترغیب به خرید نمایید و با استفاده از روش های مناسب همچون استفاده از نمادهای اعتماد الکترونیک ، درج اطلاعات کامل تماس و نشانی و موارد اینچنینی اعتماد سازی نمایید تا مخاطبان با خیال آسوده و بدون دغدغه با شما تماس بگیرند یا اینکه محصولات شما را بخرند . و همچنین با استفاده از کد های تخفیف متنوع و شرایط خرید مناسب میتوانید بازدیدکنندگان سایت را ترغیب کنید به خرید از سایتتان یا سفارش خدماتی که دارید.

سخن انتهایی

برای اینکه بتوانید نتیجه خوبی از سایت بگیرید و به مشکلات بسیار زیادی که بسیاری از افراد به دلیل اشتباه در انتخاب فرد یا شرکت طراح سایت داشته اند دچار نشوید حتما دقت فراوانی در انتخاب شرکتی که میخواهید طراحی و سئو سایت خود را به آن بسپارید داشته باشید . شرکت هایی همچون تیم مجازی مارکت و شرکت های مشابه که در زمینه های متفاوتی فعالیت می کنند و در حوزه های مختلف دارای نیروهای متخصص هستند میتواند انتخابی مناسب برای شما باشد تا هم سایتی برازنده برای کسب و کار خود داشته باشید و هم اینکه از یک پشتیبانی خوب و همیشگی بهره ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو