مزایای تور استانبول و آنتالیا به صورت خصوصی چیست؟

مزایای تور استانبول و آنتالیا به صورت خصوصی چیست؟


2

1402/5/20

02:38


تور خصوصی استانبول فعالیتی است که گردشگران را با زیبایی های تاریخی و طبیعی شهر با زبان خودتان با روایت دقیق توسط راهنمایان دارای مجوز به نمایش در می آورد. تورهای خصوصی استانبول معمولا توسط آژانس های مسافرتی که با شهر آشنا هستند و به نفع میهمانان برگزار می شود. آنها همچنین خدمات اتومبیل شخصی را به مهمانان خود در تور استانبول ارائه می دهند. خدمات ون خصوصی در شهر بهترین است تا فضای باشکوه شهر را به شیوه ای راحت تر تجربه کنید. هر آژانس مسافرتی ممکن است استانداردهای متفاوتی در تورهای شهری خود داشته باشد.

تور خصوصی استانبول و آنتالیا

زمانی که به استانبول می آیید زمان برای شما بسیار مهم است. مفهوم کلی آن این است که بدون اتلاف وقت از زمان با ارزش خود در شهر حداکثر استفاده را ببرید.گزینه های مختلفی برای تورهای خصوصی مانند تور غذای استانبول ، تورهای تاریخی استانبول ، تورهای فرهنگی ، سفرهای دریایی خصوصی بسفر وجود دارد .حتی شما می توانید با یک تور ترکیبی توسط کارگزار و مجری اصلی تور آنتالیا را در همین سفر به ستانبول تجربه کنید.

چرا یک تور خصوصی در استانبول رزرو کنید؟

تاریخ استانبول از لایه های زیادی تشکیل شده است و دیدن آنها نیازمند تلاش است. می توانید انتخاب کنید که شهر را به تنهایی کاوش کنید یا به یک گروه تور بپیوندید.اما از آنجایی که استانبول شهر بزرگی است، می توانید در وسایل حمل و نقل عمومی گم شوید. یا می توانید بدون دیدن کلیسای تاریخی در خیابان فرعی هتل خود به کشور خود بازگردید. یا می توانید تاریخ کاخ عثمانی را توسط فردی که به صحبت های گروهی ادامه می دهد از دست بدهید.

مزایای تورهای خصوصی استانبول نسبت به تورهای گروهی

فقط شما، خانواده یا دوستانتان در تورهای خصوصی با راهنما در تور استانبول هستید . بنابراین، این امر باعث می شود افراد با علایق مختلف نتوانند شما را از کاوش در شهر باز دارند.یک تور خصوصی در استانبول برخلاف تورهای گروهی در وقت شما صرفه جویی می کند . در گروه های بزرگ، افراد علایق متفاوتی دارند، سؤالات مشابهی می پرسند، در طول سفر پراکنده می شوند و وقت گرانبهای شما را تلف می کنند.

از آنجایی که شما با راهنما در تماس هستید ، به راحتی می توانید هر طور که می خواهید سؤال کنید و بشنوید. این می تواند در یک گروه بزرگ بسیار دشوار باشد.

می‌توانید مکان‌هایی را به لیست بازدید خود اضافه کنید یا رستورانی که می خواهید در آن غذا بخورید، یا می‌توانید آنچه را که قبلاً می‌دانید یا چیزی که شما به دیدن آن علاقه ندارد را از برنامه تور خصوصی خود حذف کنید . همانطور که در تورهای خصوصی به طور انعطاف‌پذیری برنامه سفر است. در استانبول، می توانید انتخاب کنید که چه زمانی سفر خود را شروع کنید و چه زمانی به پایان برسانید. تورهای کلاسیک گروهی برنامه سفر مشخصی دارند و شما نمی توانید فراتر از آن بروید.

می توانید جزئیات جالبی را در تورهای خصوصی استانبول کشف کنید. در یک گروه شلوغ، راهنماها ممکن است به دلیل کمبود وقت از برخی جزئیات صرف نظر کنند.

راهنمایان تور حرفه ای دارای مجوز ویژه همیشه در صف بلیط ها اولویت دارند . (مانند موزه کاخ توپکاپی ) بلیط های شما از قبل آماده شده است، در حالی که تور خصوصی شما در حال سازماندهی است. در غیر این صورت، صف های طولانی جلوی دفاتر فروش بلیط می تواند باعث اتلاف وقت شود . زمان محدودی وجود دارد، و اگر در وقت خود صرفه جویی کنید، می توانید مطمئن باشید که استانبول چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

راهنما از شما در برابر افراد کلاهبردار در خیابان ها محافظت می کند و در هنگام خرید سوغات در تور ارزان استانبول به شما در انجام برخی بازی های چانه زنی کمک می کند.علاوه بر این، راهنماها می‌توانند به سرعت بهترین رستوران‌ها یا بهترین فروشگاه‌ها را در صورت ارائه اطلاعات قبلی یا درخواست آن، برای شما بیابند .

شما می توانید با یک وسیله نقلیه شخصی به مکان ها برسید و این موضوع با یک راهنما سریع، راحت تر و ایمن تر خواهد بود. و همچنین می توانید در تور لحظه آخری استانبول با یک قایق تفریحی خصوصی برای بسفر بروید.

برخی از معایب دیگر کاوش در شهر بدون راهنما

حتی اگر از قبل مکان‌هایی را که می‌خواهید ببینید، می‌شناسید، پیدا کردن راه به آنجا مانند حل کردن یک معما است . یا هیچ حمل و نقل مستقیمی بین این دو مکان وجود ندارد، یا کیلومترها از جایی که باید باشید فاصله دارید.

وقتی نام یک ساختمان تاریخی را در اینترنت می نویسید، دستیابی به کل داستان ساختمان، از خلاص شدن از شر تبلیغات و مقالاتی که برای اهداف بازاریابی و سئو سایت نوشته شده اند، دشوار است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که سئو سایت چیست؟ به طور خلاصه به تکنیک بهینه سازی صفحات وب سایت ها در اینترنت گفته می شود تا در ۱۰ نتیجه صفحه اول گوگل (SERP) رتبه خوبی بدست آورد.البته سایت توریاب نیز برای اینکه رتبه خوبی بدست آورد از طریق سئو کلاه سفید و تولید مقالات یونیک که برای شما عزیزان ارزش داشته باشد و جوابگوی نیار شما باشد در حال بهینه ساری وب سایت خود است.(مانند همین مقاله)

کتاب های راهنما همیشه راهنمای خوبی هستند. اما، از آنجایی که آنها به اندازه یک راهنمای تور خصوصی به روز و تعاملی نیستند ، ممکن است تجربه شما را به اندازه یک تور خصوصی در استانبول غنی نکنند.

به عنوان کارگزار تور استانبول با راهنما , ما خوشحال خواهیم شد که در مورد هرگونه سوالی که در مورد سفر به ترکیه دارید به شما کمک کنیم . شما می توانید از طریق وب سایت ما (touryabtravel.com) با ما تماس بگیرید یا سوالات خود را با ما ایمیل کنید.

سفرهای خصوصی در آنتالیا

سفرهای خصوصی در تور آنتالیا پیشنهادی برای مسافرانی است که نمی خواهند تور آنتالیا آنها با دیگران و به صورت گروهی برگزار شود. بر این اساس، تعطیلات آنها در تور ترکیه مطابق میل آنها برنامه ریزی می شود – برای همراهی با چنین مسافرانی، راهنمایان تور آنتالیا انگلیسی یا فارسی زبان با ماشین خود همراه خواهند بود. در مورد یک مینی کروز از طریق دریا، هیچ غریبه ای در قایق تفریحی وجود نخواهد داشت – فقط کاپیتان و راهنما. سایت مسافرتی توریاب گزینه های زیادی را برای استراحت ارائه می دهد، که در طی آن می توانید چیزهای جالب و آموزنده زیادی ببینید و یاد بگیرید، به راحتی وقت خود را بگذرانید، استراحت کنید و لذت ببرید.

سفرهای خصوصی در آنتالیا به شما امکان می دهد تعطیلات خود را سازماندهی کنید، از مکانی که برای شما جالب تر است بازدید کنید. بدلیل اینکه علایق مسافران متفاوت است برخی می خواهند کل تاریخ کشور را کاوش و یا خرابه های باستانی آنتالیا را ببینند و عکس های زیادی در مکان های معروف بگیرند و این کار آنها را کاملا خوشحال خواهد کرد. برخی دیگر برای تفریح ​​و لذت بردن از زندگی شبانه به تور ارزان آنتالیا می روند. در تورهای خصوصی آنتالیا این امکان به هر دو گروه داده می شود.

شما می توانید کاملاً هر برنامه ای را انتخاب کنید. جوانان اغلب برای سفر به بهترین کلوپ های ورزشی را انتخاب می کنند. خانواده هایی که بچه دارند چیزی آرام تر و خستگی ناپذیرتر را ترجیح می دهند، در عین حال می خواهند با همه سرگرم شوند.

توریاب گزینه های زیادی را ارائه می دهد، فقط باید گزینه مناسب را انتخاب کنید. فرقی نمی کند که به تورهای انفرادی به کاپادوکیه بروید، می خواهید خرابه ها و آبشارهای باستانی، غارها و دره ها، رودخانه ها و دریاچه ها را ببینید، از آسپندوس، سیده و دیگر سکونتگاه های معروف آنتالیا دیدن کنید، می خواهید به غارهای زیر زمینی بروید و در محوطه منحصر به فرد قدم بزنید. شهر و یا لذت بردن از پیاده روی در میان طبیعت زیبا جایی در پارک، در کنار شما همیشه یک راهنمای شخصی خواهد بود.

اگر می خواهید از یک سفر غیرمعمول تور لحظه آخری آنتالیا لذت ببرید، می توانید سفرهای انفرادی دریایی در آنتالیا را با یک کشتی راحت و شیک سفارش دهید. چند ساعت فضای فوق‌العاده ، پیاده‌روی در امتداد ساحل با توقف‌های درخواستی برای شنا در خلیج‌های زیبای شگفت‌انگیز و کاوش در غارهای صخره‌ای مرموز را خواهید دید. از یک نسیم ملایم طعم شوری را روی لب ها احساس خواهید کرد، می توانید روی عرشه روی تخت های آفتابگیر قابل تنظیم آفتاب بگیرید. کودکان چنین سفری را دوست خواهند داشت. اگرچه برای آنها می توانیم مکان هیجان انگیزتری مانند بازدید از دلفینیوم و پارک آبی ارائه دهیم. هر انتخابی برای شما یک تعطیلات فراموش نشدنی واقعی خواهد بود که روحیه عالی را نه تنها برای این روز بلکه برای همه روزهای بعدی فراهم می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو