به بهانه سفرهای نوروزی؛ در استانبول از کجا خرید کنیم؟

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/6

08:44


استانبول یکی از مقاصد مناسب برای سفر نوروزی محسوب می‌شود. دلایل زیادی برای اینکه مردم ایران تور استانبول نوروز را برای سفر انتخاب کنند بسیار زیاد است. آب و هوای مطبوع این فصل و همچنین این مساله که اکثر مردم زمان خالی و فرصت کافی برای این سفر دارند؛ را باید برخی از این دلایل دانست.

استانبول شهری پر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی و همچنین مراکز خرید متنوع است. بنابراین کسانی که از میان گزینه‌هایی که به‌عنوان تور ترکیه دارند، استانبول را انتخاب می‌کنند، هم به شهر گردی و هم به خرید علاقه دارند. اگر این شهر را به ‌عنوان مقصد سفر نوروز خود انتخاب کردید، می‌توانید در طول سفرتان از مراکز خرید زیر نیز دیدن نمایید.

مرکز خرید استانبول سنترال

مرکز خرید استانبول سنترال (Istanbul Cevahir) یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مراکز خرید جهان است. این پاساژ، با فضای بیش از 300 فروشگاه، انواع محصولات از برندهای معتبر جهانی گرفته تا محصولات محلی را ارائه می‌دهد. در این مرکز خرید رستوران‌های متعدد و سینماهای مدرن نیز وجود دارد بنابراین می‌توانید این مرکز خرید فراتر از محیط خرید معمولی به عنوان یک جای تفریحی نیز شناخته می‌شود. Istanbul Cevahir محلی است که هر سبک و سلیقه‌ای را در خرید و سرگرمی پذیراست و تجربه‌ای شگفت‌انگیز در دل شهر استانبول ارائه می‌دهد.

مرکز خرید عمار اسکوئر

مرکز خرید عمار اسکوئر Emaar Square Mall را باید جای مناسبی برای تجربه خرید لوکس در جریان تور استانبول نوروز دانست. در این مرکز خرید می‌توانید از برندهای معتبر جهانی خرید کنید و علاوه بر خرید، از امکانات رفاهی همچون رستوران، فضای سرگرمی و... نیز بهره‌مند شوید.. Emaar Square Mall محیطی شیک و مدرن دارد که برای تفریح و خرید لذت‌بخش است. این مرکز خرید را باید یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید لوکس در استانبول دانست.

مرکز خرید Zorlu Center

Zorlu Center یک مجتمع تجاری چندمنظوره است که خرید، هنر، سرگرمی و رفاه را همزمان با هم دارد. در این مرکز خرید برندهای لوکس، رستوران‌های با کیفیت و فضاهای هنری وجود دارد. Zorlu Center با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت، به عنوان یک مقصد شیک و مدرن در استانبول شناخته می‌شود. در این پاساژ هم می‌توانید از برندهای لوکس خرید کنید و هم امکان استفاده از تفریحات، رستوران‌ها و کافه‌های موجود در آن وجود دارد.

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول در منطقه بشیکتاش واقع شده و به عنوان یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول شناخته می‌شود. ساخت این پاساژ زیبا و مدرن در سال 2011 آغاز و سه سال بعد یه پایان رسید. در طبقه اول، محصولات متنوعی از جمله پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی به فروش می‌رسد و برندهای معتبری مانند ویکتوریا سیکرت و تویز شاپ نیز شعبه دارند. طبقه دوم به پوشاک و لوازم مردانه اختصاص دارد و در طبقه سوم، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف با غذاهای سنتی ترکیه و دسرهای معروف این کشور قرار دارند. این مرکز خرید دارای 16 سالن سینمایی مجهز و بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده استانبول است.

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول یکی از جدیدترین، بزرگ‌ترین و زیباترین مراکز خرید این شهر است که در سال 2017 میلادی در یکی از معروف‌ترین مناطق این شهر به نام ساریر افتتاح شد. این پاساژ مدرن در جوار جنگل بلگراد قرار دارد و بنابراین چشم‌انداز آن را می‌توان بسیار فوق‌العاده دانست. در این مرکز خرید مشهورترین برندهای ترکیه و جهان مانند پنتی، دسا، مانگو، ماوی، برشکا، زارا، جین ماوی و... شعبه دارند. این پاساژ به جز فروشگاه‌هایش، امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی را نیز در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که از میان آنها می‌توان به فود کورت با غذاهای متنوع ترکی، آسیایی، سالن بدن‌سازی، استخر، زمین بازی، مهد کودک، سوپر مارکت و ... اشاره کرد. این مرکز تجاری همچنین بخش مسکونی هم دارد.

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

مرکز تجاری بعدی که با رزرو تور استانبول و سفر به این شهر می‌توانید از آن خرید کنید. سیتیز نیشان تاشی، در منطقه نیشان تاشی استانبول واقع شده و به عنوان یکی از لوکس‌ترین پاساژ‌های این شهر شناخته می‌شود. در این مرکز خرید، می‌توانید از معروف‌ترین و شیک‌ترین برندهای ترکیه کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید. برندهای مشهوری مانند لویی ویتون و کارتیه نیز در این مرکز شعبه دارند، البته قیمت محصولات آن‌ها بسیار بالاست. این مرکز خرید فاصله کمی تا میدان تکسیم (تقسیم) دارد، بنابراین اگر اقامت شما در خیابان استقلال یا اطراف میدان تقسیم باشد، می‌توانید با پیاده‌روی 10 دقیقه‌ای به این مرکز برسید. فروشگاه‌های این کتاب‌های راهنمایی به زبان‌های انگلیسی و ترکی به خریداران ارائه می‌دهند. کافه‌ها و رستوران‌هایی نیز در این مرکز وجود دارد که می‌توانید پس از خرید برای خستگی در کردن به آنها مراجعه کنید.

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

در سفر نوروزی به استانبول، خرید را فراموش نکنید!

در این مطلب 6 مورد از بهترین مراکز خرید استانبول را به شما معرفی کردیم تا اگر خواستید بخشی از سفر نوروزی خود را به استانبول به خرید کردن اختصاص دهید، بتوانید از این لیست کمک بگیرید. اگر تصمیم دارید برای تعطیلات عید نوروز به استانبول سفر کنید، اما هنوز تور موردنظرتان را رزرو نکرده‌اید، همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و تا هنوز ظرفیت خالی وجود دارد تور خود را رزرو کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو