قیمت تله کابین استانبول و آنتالیا در سال 2024 چقدر است؟

منبع: پارس ناز

2

1402/5/26

10:40


قیمت تله کابین استانبول و آنتالیا در سال 2024 چقدر است؟

مقاصد زیبا و جذاب بسیاری در تور ترکیه برای بازدید وجود دارد ، اما برخی از آنها در یک تپه یا شیب مشرف قرار دارند. هدف از ایجاد سکونت در این نوع مناطق بیشتر به دلیل امنیت یا برتری در برابر دشمنان احتمالی بوده است. اما در این مقاصد که در ادامه معرفی می کنیم، موقعیت این مکان ها بیشتر برای نگرانی های زیبایی شناختی است.

 

تله کابین برای چندین دهه برای حمل و نقل استفاده می شد، سال های گذشته به یک فعالیت معروف در صنعت گردشگری تورهای ترکیه که بیشتر برای ما با تور استانبول و شهر ساحلی دیگری در ترکیه با تور آنتالیا به آنها سفر کرده ایم نام آشنا هستند.

 

هزینه تله کابین در پرگامون چقدر است؟

 

تورهای استانبول سایت توریاب (touryabtravel.com) هزینه های تله کابین | Teleferik در ترکیه در سال 2023 را در پکیج‌های تورهای خصوصی خود پوشش می‌دهند، اما هنگام سازماندهی بسته تور خود با مشاور سفر توریاب به این موارد توجه کنید.

 

این شهر باستانی پرگامون / پرگاموم که با جامعه و کتابخانه های بسیار متمدن مشهور است، بر روی یک شیب بنا شده است. هنگامی که به شهر باستانی رسیدید، پیاده روی یکی از بهترین راه ها برای کشف شهر باستانی و آشنایی با زندگی مردمی است که قرن ها پیش در آنجا زندگی می کردند.

 

از طرف دیگر، برای آکروپولیس / آکروپول (به یونانی به معنای شهر روی تپه است) برای حمل و نقل راحت تر باید از یک تله کابین | Teleferik استفاده کنید. قیمت آن برای هر نفر 100 لیر ترکیه برای رفت و برگشت است، اما اگر مایلید فقط از یک طرفه بروید، هر نفر 60 لیر ترکیه است.

 

قیمت تله کابین در بورسا چقدر است؟

شهر بورسا که در برخی کشورها با نام برسا شناخته می شود، 3 ساعت رانندگی تا استانبول و یک مقصد گردشگری محبوب در ترکیه با طبیعت سرسبز و مرکز اسکی اولوداگ در فصل زمستان است. این کشور به عنوان یکی از بلندترین کوه ها، محل فعالیت های زمستانی در ترکیه است.

 

بالا رفتن از کوه آسان نیست، باید از تله‌کابین استفاده کنید که به ترکی آن را تله‌فریک می‌گویند . بورسا تله‌فریک اولین خط تله‌کابین ترکیه و طولانی‌ترین خط است. دارای 4 ایستگاه است و حدود 22 دقیقه طول می کشد تا به ارتفاع 400 متر تا 1800 متر برسد.

 

قیمت آن برای گردش رفت و برگشت برای شهروندان محلی برای هر نفر 130 لیر ترکیه است، اما برای بازدیدکنندگان خارجی برای هر نفر برای رفت و برگشت به اولوداگ 490 لیر ترکیه هزینه دارد .

 

هزینه های تله کابین در Pierre Loti Hill / Eyup؟

شاخ طلایی ( هالیچ ) رودخانه درخشان استانبول بین شبه جزیره تاریخی قسطنطنیه و منطقه بی اوغلو است.از زمان بیزانس ، این نقطه دید استانبول بوده و منظره ای باشکوه را ارائه می دهد. مسجد ایوپ سلطان (که به مقبره ابوایوب الانصاری نیز معروف است) و طی قرن‌ها به قبرستانی تبدیل شد که در آن شخصیت‌های مهم و بلندپایه دفن شده اند.

 

امروزه بالا رفتن از تپه پیر لوتی با تله‌کابین راحت‌تر است.هزینه تله کابین Pierre Lotti Hill برای هر نفر 16 لیر ترکیه در هر مسیر است. فراموش نکنید که در اینجا می توانید از کارت استانبولی خود برای حمل و نقل نیز استفاده کنید.

 

هزینه تله کابین در المپوس چقدر است؟

تاهتالی – المپوس سرسبزترین منطقه ای است که می توانید در ترکیه ببینید. سیاست قیمت گذاری با سایر مواردی که در بالا ذکر کردیم کمی متفاوت است. هزینه خدمات تله کابین برای هر بزرگسال 40 دلار است.

 

از طرف دیگر قیمت کودک در اینجا اعمال می شود و نیمی از قیمت بزرگسالان است، همچنین کودکان تا 7 سال می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. این قیمت ها بین ساعت 10:00 صبح تا 18:00 بعد از ظهر اعمال می شود.

 

بعد از آن ساعت می توانید از تله کابین برای تماشای غروب استفاده کنید و قیمت آن برای هر بزرگسال 60 دلار است . قبل از همه‌گیری، سرویس Sunrise وجود داشت، اما اکنون بسته است.

 

سوالات متداول:

آیا تلفریک یا همان تله کابین در استانبول وجود دارد؟

تله کابین استانبول (TF2 Eyüp – Piyerloti teleferik hattı) در منطقه ایوپ در ساحل شمال غربی شاخ طلایی در سمت اروپایی واقع شده است . این آسانسور دو ایستگاهی از نوع تله کابین است و بین Eyüp-Piyer Loti (Pierre Loti Tepesi) حرکت می کند. این تله کابین در 30 نوامبر 2005 افتتاح شد و سالانه میلیون ها توریست با تور استانبول از آن بازدید می کنند.

 

طول تله کابین آنتالیا چقدر است؟

پس از حدود 9 دقیقه سواری به قله خواهید رسید. هنگامی که از تله کابین خارج می شوید، بلافاصله با منظره ای باورنکردنی از کل شهر روبرو خواهید شد. در سمت شرقی، مرکز آنتالیا و ساحل بی پایان کنییالتی را خواهید دید.

 

چند تله کابین در آنتالیا وجود دارد؟

2 تله کابین در آنتالیا وجود دارد که خط Tunektepe به ارتفاع 605 متر و خط Olympos به 2365 متر می رسد.

 

چند شب در آنتالیا و استانبول و استفاده از تله کابین کافی است ؟

 

اگر برایتان مهم نیست که پشت سر هم از جاذبه ها دیدن کنید – با زمان توقف بسیار کمی در این بین – در عرض 2 روز می توانید مقدار زیادی از آنتالیا را ببینید. اما اگر می خواهید یک بازدید آرام تر داشته باشید،

 

ما اقامت 3 یا حتی 4 شب را توصیه می کنیم تا بتوانید از 2 تله کابین شهر آنتالیا نیز بازدید کنید.اما برای شهر استانبول شما به زمان بیشتری نیاز دارید زیرا این شهر پایتخت اقتصادی ترکیه است و مراکز خرید و رستوران و جاذبه های توریستی زیادی دارد.

قیمت تله کابین استانبول و آنتالیا در سال 2024 چقدر است؟

سایت های گردشگری توریاب چطور رشد می کنند و به صفحه اول گوگل می آید؟

 

 برای درک این موضوع ابتدا باید با مفهوم سئو سایت آشنا شد.در این روش که توسط تیم سئو سایت گردشگری توریاب (seoword.org) انجام می شود ما با تولید محتوا یونیک که بتواند نیازهای کاربران را پاسخ دهد به الگوریتم های گوگل این سیگنال را ارسال می کنیم که ما در حوزه تخصصی خود دارای اعتبار لازم که  از نظر گوگل ymyl نامیده می شود هستیم.طبق دستورالعمل های گوگل ، صفحات YMYL با فراوانی حقایق قابل تأیید موجود در آنها قابل تشخیص است.

 

سپس شروع به انتشار مطالب در سایت های خوب و باز نشر آن می کنیم.با این روش سعی می کنیم وب سایت توریاب که دارای صفحات موبایل فرندلی و ریسپانسیو است در صفحه اول گوگل نمایان شود تا کاربران و مسافرانی که قصد سفر به کشورهای مختلف را دارند با وب سایت توریاب و مقالات آن برای کمک به تجربه کاربری و سفر بهتر آشنا شوند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو