«تور اتوبوس خواب» در هنگ کنگ؛ ۵۱ دلار برای یک خواب راحت ۵ ساعته

منبع: روزیاتو

113

1400/9/8

20:02


«تور اتوبوس خواب» در هنگ کنگ؛ ۵۱ دلار برای یک خواب راحت ۵ ساعته

«تور اتوبوس خواب» در هنگ کنگ؛ ۵۱ دلار برای یک خواب راحت ۵ ساعته

آیا حاضرید ۵۱ دلار بدهید و سوار اتوبوسی به مقصد هیچ‌کجا بشوید؟ برای برخی مردم خسته هنگ کنگ که دنبال یک صندلی برای چرت زدن می گردند، جواب مثبت است.

به گزارش Insider، حالا تور ۵ ساعته اتوبوس دو طبقه ای شروع به کار کرده که به هنگ کنگی های خسته ای که می خواهند چند ساعت سرشان را زمین بگذارند و استراحت کنند، خدمات ارائه می دهد و آن ها را به سفری ۸۵ کیلومتری در درون شهر می برد. بلیط این اتوبوس ۱۲ دلار برای صندلی های طبقه پایین و ۵۱ دلار برای صندلی های طبقه بالاست.

این اتوبوس خدمات معمول تماشای اماکن دیدنی را نیز ارائه می دهد، اما افرادی که خواهان یک خواب راحت هستند و همراه خود گوشی و چشم بند نیز دارند، تعدادشان بیشتر است.

یکی از این مسافرها می گوید: «همه این تجربه را داشته اند که در خانه خواب شان نبرد اما در اتوبوس به خاطر تکان ها و لرزش ریزش بتوانند به راحتی بخوابند. همه ی اهالی هنگ کنگ به خاطر شغل شان، پول لازم برای مسکن و در کل زندگی، استرس دارند. و حالا سفر هم نمی توانیم برویم. وقتی همه ی این استرس ها جمع می شود طبیعی است که خیلی از مردم هنگ کنگ نتوانند خوب بخوابند.»

هنگ کنگ

فرانکی چو، رئیس شرکت گردشگری Ulu Travel و صاحب ایده ی «اتوبوس به مقصد هیچ‌کجا» می گوید که او مسیری با کمترین میزان ترافیک تدارک دیده تا مسافران به خاطر توقف و حرکت مداوم اتوبوس بیدار نشوند.

او می گوید که سعی کرده به ۲ گروه از مسافران خدمات ارائه بدهد: آن هایی که دچار بی خوابی هستند و گوشه ای آرام می خواهند که چرتی بزنند و آن هایی که می خواهند با وجود محدودیت های کرونایی مکان های دیدنی را مشاهده کنند. هنگ کنگ یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان قرنطینه و محدودیت را اعمال می کند و این موضوع سفرها را دشوار کرده است.

دادن پول برای استراحت و خواب منحصر به هنگ کنگ نیست. مردم کره جنوبی نیز می توانند در کافه جا رزرو کرده و در آرامش و سکوت چرت بزنند. در سال ۲۰۱۵، در ژاپن نیز کافه های سکوت مد روز شده بودند و مردم برای گذراندن کمی وقت در تنهایی و آرامش به آن ها پناه می بردند.

بیشتر بخوانید:

گشتی در خانه های قفسی هنگ کنگ ، آسمان خراش هایی با زندان های مسکونی

عکس های هوایی از هنگ کنگ که نمایش دهنده فاجعه برج سازی در این شهر هستند

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو