آیا مشکلات زود انزالی را می توان با خرید اسپری تاخیری توسط بوبوریم رفع کرد؟

منبع: فوت و فن

152

1400/9/16

11:38


آیا مشکلات زود انزالی را می توان با خرید اسپری تاخیری توسط بوبوریم رفع کرد؟

برقراری رابطه جنسی بین زوجین یکی از اساسی‌ترین نیازهای افراد در زندگی مشترک است و به تداوم روابط صمیمی آن‌ها کمک می‌کند. با وجود اهمیتی که این مسئله دارد، عوامل مخرب بسیاری روابط زناشویی را تهدید می‌کند. طبیعتا عدم رضایت زوجین در روابط زناشویی به مشکلات بزرگ‌تری در زندگی آن‌ها می‌انجامد.به نقل از فروشگاه اینترنتی بوبوریم یکی از بزرگ‌ترین دلیل نارضایتی زوجین از برقراری روابط زناشویی، انزال زودهنگام آقایان است و ساده‌ترین راه حل رفع این مشکل خرید اسپری تاخیری قوی است. زود انزالی آقایان مشکلات بسیاری به همراه دارد. هر چند که خرید اسپری تاخیری قوی در رفع این مشکلات موثر است اما سوال اینجا است که چگونه می‌توان با خرید یک اسپری، تمام این مشکلات را رفع کرد؟

وقتی آقایان در حین رابطه جنسی، سریع به انزال برسند طبیعتا نمی‌توانند شریک جنسی خود را به اوج لذت برسانند. این موضوع سبب نارضایتی شریک جنسی و کاهش کیفیت رابطه می‌شود. با توجه به این که نعوظ مجدد آقایان در یک تایم کوتاه، به سختی ایجاد می‌شود، باید به دنبال روشی برای درمان این مشکل بود. زود انزالی رایج‌ترین مشکل در بین آقایان است و عوامل متعددی مانند مصرف داروهای خاص، شیمی درمانی، مصرف دخانیات و مواد مخدر، افسردگی و بیماری‌های خاص مانند ام اس و عوامل متعدد دیگری سبب بروز این مشکل می‌شود. برای درمان این مشکل باید به صورت هم زمان هم جسم و هم روح را درمان کرد. خرید اسپری تاخیری قوی ساده‌ترین و موثرترین راه حل درمان این مشکل است. در واقع انزال زودرس یک معضل است نه یک بیماری و می‌توان با استفاده از محصولات تاخیری این معضل را برطرف نمود.

اسپری تاخیری قوی

اسپری تاخیری از موادی مانند لیدوکائین تشکیل شده است که با بی‌حسی موضعی در ناحیه آلت تناسلی آقایان، به افزایش زمان برقراری رابطه جنسی کمک می‌کند. علاوه بر آن این اسپری دارای ویتامین ای می‌باشد که پوست را نرم و لطیف کرده و از سوزش حین رابطه جلوگیری می‌کند. این محصول علاوه بر تاخیری طولانی، قوای جنسی را تقویت کرده و میل به برقراری رابطه را در زوجین افزایش می‌دهد. اسپری تاخیری انواع مختلفی دارد. در ترکیب این محصولات معمولا از اسانس بهترین عطرها استفاده می‌شود. قطعا رایحه خوش یکی از عوامل موثر و محرک در افزایش کیفیت رابطه جنسی است. بنابراین می‌توان گفت که می‌توان با خرید اسپری تاخیری قوی از بوبوریم مشکلات زود انزالی را برطرف کرده و سبب برقراری رابطه صمیمی بین شرکای جنسی شد.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

برای این که بتوان به عملکرد صحیحی از این محلول اسپری رسید، باید حتما آلت تناسلی در حالت نعوظ باشد تا محلول در تمام سطح پوست نفوذ کرده و بی حسی موضعی حاصل شود. به این ترتیب اگر ۵ تا ۱۰ دقیقه از اسپری تاخیری استفاده کنید، به نتیجه دلخواه می‌رسید. اگر احساس کردید یک بار اسپری کردن کافی نیست، می‌توانید یک بار دیگر هم این عمل را تکرار کنید. بهتر است قبل از استفاده از این محصول آلت تناسلی با آب و صابون شسته شود؛چون در این صورت منافذ پوست باز شده و آماده جذب محلول اسپری می‌باشد. علاوه بر آن باید چند دقیقه بعد از اسپری آلت تناسلی مجدد شسته شود تا محلول به بدن شریک جنسی وارد نشود.
نکته: خرید اسپری تاخیری قوی از مشکلات زود انزالی جلوگیری می‌کند، اما اگر بیش از حد از این محصول استفاده کنید، ممکن است با مشکلات شدیدتری مانند بی‌حسی دائمی آلت تناسلی مواجه شوید. از طرفی اگر ماده بی‌حسی به بدن شریک جنسی نفوذ کند سبب بی‌حسی واژن شده و هیچ احساسی در روابط زناشویی شکل نمی‌گیرد. بنابراین بهتر است در کنار استفاده از این محصولات ریشه اصلی مشکلات جنسی خود را بیابید و درمان کنید.

خرید اینترنتی اسپری تاخیری


بوبوریم

یکی از مهم‌ترین معضلات افراد در خرید اسپری تاخیری قوی چگونگی خرید آن در مراکز حضوری است؛ چون بسیاری از افراد از تهیه این محصولات به صورت حضوری احساس شرم می‌کنند. بوبوریم یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که بهترین شرایط را برای کاربران خود فراهم ساخته که بتوانند با آسودگی خیال محصولات مرتبط به روابط زناشویی را سفارش داده و تهیه کنند. بنابراین شما می‌توانید بهترین اسپری‌های تاخیری از جمله اسپری تاخیری ویگا، دلتا، ایموشن و غیره را در این سایت فروشگاهی سفارش داده و خرید کنید. بوبوریم این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولات خریداری شده شما را در بسته بندی‌های محرمانه برایتان ارسال کند تا کسی از محتویات بسته مطلع نشود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو