تزریق فیلر به بینی و هزینه آن

منبع: برترین ها

110

1400/9/24

18:38


تزریق فیلر به بینی می‌تواند برخی از مشکلات قابل حل بینی را رفع کند. این فیلر می‌تواند عوارضی نیز داشته باشد به همین خاطر لازم است ابتدا اطلاعاتی در رابطه با آن داشته باشید.

برترین‌ها: تزریق فیلر به بینی یک روش جایگزین برای عمل جراحی بینی است. تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی بینی هرگز آسان نیست. با وجود عوارض جانبی ناخوشایند، زمان استراحت مورد نیاز و اثرات دائمی که جراحی بینی بر ظاهر کلی شما می‌گذارد، جراحی بینی یک ریسک بزرگ است. با استفاده از تزریق فیلر به بینی به جای جراحی، می‌توانید به اصلاح اندازه، شکل یا تقارن بینی خود بپردازید که زمان استراحت و عوارض جانبی خیلی کمتر نسبت به جراحی بینی دارد. اگر علاقه‌مند به تزریق فیلر به بینی هستید با ما همراه باشید تا در مورد مزایای تزریق فیلر، چگونگی عملکرد فیلر در اصلاح بینی، و کاندیدای مناسب برای این تزریق بیشتر بدانید.

تزریق فیلر به بینی و هزینه آن

نحوه تزریق فیلر به بینی

تزریق فیلر به بینی یک روش غیر جراحی است که از مواد پرکننده پوستی برای تغییر شکل بینی استفاده می‌شود. یک ماده تزریقی ژل در زیر پوست بینی در مناطقی که می‌خواهید خطوط یا حجم بیشتری ایجاد کنید، وارد می‌شود. روش تزریق فیلر در مقایسه با جراحی بینی خیلی ساده‌تر است و زمان کمتری احتیاج دارد. در این روش پزشک پس از بررسی و ارزیابی بینی شما از شما می‌خواهد در حالی که صورت خود را به سمت بالا خم کرده اید، دراز بکشید. سپس یک بی حس کننده موضعی روی بینی و ناحیه اطراف آن تزریق می‌کند تا در زمان استفاده از سوزن احساس درد نکنید. پس از تاثیر بی حسی، پزشک فیلر را به ناحیه اطراف بینی و یا پل بینی تزریق می‌کند. ممکن است در حین انجام این کار، کمی فشار یا نیشگون گرفتن احساس کنید. کل تزریق از ۱۵ دقیقه تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. تزریق فیلر به بینی می‌تواند ظاهر بینی را بسته به نوع پوست شما از ۴ ماه تا ۳ سال تغییر دهد.

چه کسانی می‌توانند تزریق فیلر به بینی انجام دهند؟

از آنجایی که تزریق فیلر به بینی یک روش غیرجراحی است، شامل هیچ برش، بخیه یا بیهوشی نمی‌شود. انجام این روش تقریباً برای همه افراد بی خطر می‌باشد. کسانی که به دنبال اصلاحاتی مانند:

  • اصلاح عدم تقارن بینی با فیلر‌های بینی
  • دستیابی به لیفت بینی با فیلر
  • از بین رفتن برجستگی‌های کوچک بینی
  • بالا بردن نوک بینی
  • حجم دادن به بینی
  • کشیده‌تر کردن به بینی
  • از بین بردن برآمدگی خفیف، برجسته روی پل بینی

هستند می‌توانند از تزریق فیلر به جای عمل جراحی بینی استفاده کنند.

تزریق فیلر به بینی و هزینه آن

مزایای تزریق فیلر به بینی

تزریق فیلر به بینی می‌تواند ظاهر بینی شما با هزینه‌ای کم به صورت قابل توجهی اصلاح کند. علاوه بر هزینه کمتر این تزریق نسبت به عمل جراحی بینی مزایای متعدد دیگری دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده ایم.

  • بهبودی سریع

پس از تزریق فیلر به بینی شما می‌توانید بلافاصله روال معمول فعالیت‌های خود را از سر بگیرید. جراحی بینی ممکن است به دو هفته استراحت نیاز داشته باشد و شما را مجبور کند در حین بهبودی، فعالیت‌های روزمره خود را به حالت تعلیق در آورید. اما در این روش می‌توانید سریع به کار و فعالیت‌های خود برگردید و فقط باید مراقب‌های لازم را انجام دهید.

  • بدون برش و نداشتن جای زخم

در عمل تزریق فیلر به بینی اصلاً نیازی به برش نیست. فیلر با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف که هیچ جای زخمی باقی نمی‌گذارد، تزریق می‌شود. ممکن است نقاط قرمز رنگی را در محل تزریق مشاهده کنید، اما در عرض یک یا دو روز به سرعت بهبود می‌یابند.

  • عوارض جانبی کمتر

روند بهبودی در تزریق فیلر به بینی راحت، سریع و معمولاً بدون دردسر است. عوارض جانبی رایج شامل تورم و قرمزی خفیف است که معمولاً در عرض چند روز یا حتی چند ساعت از بین می‌رود. در مقابل عمل جراحی بینی باعث تورم می‌شود که ماه‌ها باقی می‌ماند و کبودی به جا مانده می‌تواند بیرون رفتن در اماکن‌های عمومی را به مدت یک تا دو هفته برای شما دشوار کند. در حالی که در روش تزریق فیلر ممکن است کبودی کمی به صورت ناخواسته از فشار دست پزشک باقی بماند که به سرعت از بین می‌رود و نیازی نیست نگران پنهان کردن چهره خود باشید. همچنین در عمل جراحی بینی باید از بسته بندی بینی، بخیه، بانداژ و آتل استفاده کنید که می‌تواند دشوار و سخت باشد همچنین افراد دیگر با یک نگاه به ظاهر شما متوجه می‌شوند که عملی انجام داده اید. اما با تزریق فیلر هیچ نیازی به استفاده از بانداژ و آتل و بخیه نیست و کسی از عمل شما با¬خبر نمی‌شود.

  • نتایج ظریف و طبیعی

تزریق فیلر به بینی کاملاً مطابق با ترجیحات منحصر به فرد و نتایج دلخواه شما تنظیم شده است. مقدار پرکننده مورد استفاده و محل تزریق به دقت انتخاب می‌شود تا شکل بینی شما را تکمیل کند و در عین حال زیبایی‌های ظریفی را به آن اضافه کند. افزودن مقدار کم فیلر، ویژگی‌های متعادل تری ایجاد می‌کند که بینی شما را صاف‌تر و متقارن‌تر نشان می‌دهد. این روش برای کسانی که عدم تقارن و فرورفتگی‌های پل یا قوز دارند بهترین انتخاب است. زیرا با افزودن حجم بیشتر به نواحی خاصی از بینی عدم تقارن و فرورفتگی را برطرف می‌کند.

  • نتایج کاملاً برگشت پذیر

اگر پس از تزریق ظاهر جدید بینی خود را نپسندید یا به هر دلیل می‌خواهید ظاهر اصلی بینی خود را داشته باشید، می‌توانید نتایج را معکوس کنید. برای این کار می‌توان آنزیمی به نام هیالورونیداز تزریق کرد تا با خیال راحت پرکننده را جذب کند و بینی شما را به شکل و ظاهر اولیه خود بازگرداند. بدن شما نیز پس از حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه به تدریج فیلر‌ها را به صورت طبیعی جذب می‌کند. اگر از نتایج خود خوشتان نمی‌آید، نمی‌خواهید بینی جدید خود را حفظ کنید، بدن شما به طور طبیعی به مرور زمان پرکننده را حذف می‌کند.

اقدامات قبل از تزریق فیلر بینی

یک هفته قبل از تزریق فیلر به بینی از مصرف آسپرین، دارو‌های ضد التهابی (مانند ایبوپروفن)، مکمل‌های ویتامین E و سایر مکمل‌های رقیق‌کننده خون خودداری کنید. اگر از دارو‌های رقیق کننده خون استفاده می‌کنید، حتماً به پزشک خود بگویید.

برای کاهش خطر کبودی از سطح ویتامین K خود آگاه باشید. برای تقویت ویتامین K در هفته‌های قبل از عمل، مقدار زیادی سبزیجات سبز رنگ مصرف کنید.

قبل از انجام تزریق، مقدار زیادی آب بنوشید و یک وعده غذایی بخورید. پرخوری نکنید، زیرا ممکن است در حین یا بعد از انجام تزریق احساس تهوع داشته باشید. اما حتماً وعده‌ای بخورید که حاوی نشاسته و پروتئین باشد.

تزریق فیلر به بینی و هزینه آن

انتخاب پزشک مناسب برای تزریق فیلر به بینی

تزریق فیلر یک درمان هنری و فنی است که نیاز به یک پزشک متخصص و با تجربه دارد. برای انجام این کار باید به پزشکی مراجعه کنید که بداند چگونه فیلر‌های بینی را در قسمت‌های استراتژیک به درستی تزریق کند. یک پزشک متخصص با استفاده از تکنیک‌های هوشمندانه بدون جراحی در زمان کوتاهی با استفاده از تزریق فیلر می‌تواند، باریک کردن، تغییر شکل و کوچک کردن ظریف پایه بینی شما را انجام دهد. این تغییرات به صورت قابل توجهی طبیعی نشان داده می‌شود. با انتخاب یک پزشک متخصص به سادگی و بدون عوارض به ظاهر دلخواه خود برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو