یک تانک فوق‌سریع و لوکس

یک تانک فوق‌سریع و لوکس


منبع: فوت و فن

104

1400/10/1

09:30


یک تانک فوق‌سریع و لوکس

تانک Ripsaw EV2 به اصول رایج اهمیتی نداده است.
این تانک لوکس و فوق‌سریع توسط شرکت Howe and Howe Technologies ساخته شده و یکی از سریع‌ترین، تواناترین و ترسناک‌ترین وسایل نقلیه‌ای است که تاکنون به شکل تانک ارائه شده است. این تانک با سیستم تعلیقی که ۱۲ اینچ حرکت می‌کند، ۶۰۰ اسب بخار توان و زنجیرهای کوتاه و کلفتش، وسیله نقلیه‌ای است که برای آخرالزمان ساخته شده است.

در گذشته وسیله نقلیه EV2 را که اختصار Extreme Vehicle 2 است، بررسی کردیم؛ اما حالا گروه Howe and Howe با یک نسخه به‌روزرسانی شده و بهبودیافته از این وسیله نقلیه بازگشته است.
این وسیله نقلیه نسبت به نسخه قبلی شیک‌تر است. بدنه این تانک مشکی رنگ شده و داخل کابین آن تغییر یافته تا لوکس‌تر شود. با این حال، با مشاهده بدنه ارتشی این تانک باور نخواهید کرد که داخل کابین آن تا این اندازه شیک و لوکس باشد. با توجه به این که این تانک به عنوان یک تانک فوق‌سریع برای ارتش ساخته شده، EV2 در واقع همان Mercedes S-Class وسایل نقلیه مختص جاده‌های خاکی و ناهموار است.

قیمت این تانک هنوز مشخص نیست؛ اما گروه سازنده معتقد است ساخت EV2 ۶ ماه به طول می‌انجامد و با توجه به میزان استفاده از بسته‌های لوکس و افزاینده عملکرد، صدها هزار دلار می‌ارزد.






 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو