احتمال سواستفاده از حادثه خط ۵ متروی تهران

منبع: برترین ها

110

1400/10/1

17:18


ضامنی گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی تهران یا استان البرز نسبت به موضوع اضافی دریافتی کرایه‌ها طرح شکایت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ضامنی گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی تهران یا استان البرز نسبت به موضوع اضافی دریافتی کرایه‌ها طرح شکایت کند.

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار کرد: با توجه به حادثه رخ داده امروز در مترو کرج به تهران، گزارشی که از سازمان تاکسیرانی تهران و سازمان تاکسیرانی شهرهای اقماری دریافت کردیم که مرتبط با جابجایی مسافر در آن محدوده هستند بیانگر این است که هم تاکسیرانی و هم اتوبوسرانی خطوطی را نسبت به جابجایی مسافران با تعرفه مصوب شورای شهر تهران تبیین کردند.

وی در واکنش به افزایش کرایه های تاکسی های اینترنتی در مسیر تهران به کرج، گفت: فرایند قیمت گذاری در حوزه تاکسی‌های اینترنتی با تاکسی‌های رسمی متفاوت است معیار آن‌ها برای قیمت‌گذاری بحث عرضه و تقاضا است و متولی مستقیم این تاکسی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت است.

ضامنی در واکنش به افزایش کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی از مبدا تهران به مقصد کرج، بیان کرد: برای اینکه مشخص شود که آیا قیمت اخذ شده از مردم توسط تاکسی‌های اینترنتی طبق تعرفه رسمی بوده یا خیر؟ باید ستاد تنظیم بازار و وزارت صمت در این باره اعلام نظر کنند.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اگر شهروندی احساس کرد که کرایه اخذ شده از وی برابر نرخ مصوب شورای شهر تهران نبوده می‌تواند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی تهران یا استان البرز نسبت به موضوع طرح شکایت کند تا نسبت به آن بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو