قیمت دستمال کاغذی جیبی رومیزی نازگل

منبع: نمکستان

29

1401/7/13

15:42


پاک کردن و یا خشک کردن دست و صورت، البسه، وسایل و غیره کاری است که بارها در طول روز انجام می دهیم و استفاده از دستمال کاغذی در نوع جیبی یا رومیزی همیشه الزامی بوده و بهتر است نوع ضد حساسیت را تهیه و استفاده کنیم تا این دستمال پر کاربرد در تماس مکرر با پوست حساس دست و صورت ایجاد حساسیت نکند.

پاک کردن و یا خشک کردن دست و صورت، البسه، وسایل و غیره کاری است که بارها در طول روز انجام می دهیم و استفاده از دستمال کاغذی در نوع جیبی یا رومیزی همیشه الزامی بوده و بهتر است نوع ضد حساسیت را تهیه و استفاده کنیم تا این دستمال پر کاربرد در تماس مکرر با پوست حساس دست و صورت ایجاد حساسیت نکند.

در گذشته اغلب افراد برای مواقع لزوم یک دستمال مرطوب جیبی با بافت پارچه ای به همراه داشتند و هرچه پارچه شکیل تر و بافت لطیف تری داشت با ارزش و مجلسی تر بود و یکی از نشانه های سطح مالی و شخصیتی افراد محسوب می شد و هنوز هم کاملا منسوخ نشده اما از نظر بهداشتی و نیاز مکرر به شستشو کمتر مورد پسند واقع می شود.

قیمت دستمال کاغذی جیبی رومیزی نازگل

قطعا بارها پیش آمده است که در محیطهای خارج از خانه به دستمال نخی و کاغذی احتیاج پیدا کنید لذا وجود نمونه جیبی این محصول برای هر شخصی الزامی است و نمی توانید که برای بیرون رفتن پاکتهای بزرگ را همراه خود کرده و حتما دیده اید دستمال بدون بسته بندی در جیب یا کیف دفورمه و نا مناسب می شود  و با توجه به این نکته که قیمت دستمال کاغذی جیبی مناسب و به صرفه است می توانید همیشه آنرا همراه خود داشته باشید.

دستمال کاغذی برای خشک کردن و پاک کردن است و اگر بدون کاور مناسب در جیب یا کیف قرار بگیرد به مواد مختلف آلوده شده و یا بافت صاف، مرتب و سالم خود را از دست می دهد و ممکن است جیب و یا کیف شما را با خورده دستمال کثیف کند.

دستمال کاغذی رومیزی

در زمانهای گذشته در کشور بریتانیا حوله‌ های کاغذی برای استفاده در محیط آشپزخانه که به رول آشپزخانه معروف بودند مورد استفاده قرار گرفته‌ اند و معمولاً با نام کاغذ آشپزخانه یا حوله آشپزخانه شناخته می ‌شدند و بعد از آن این دستمال کاغذیها برای استفاده‌ های خانگی نیز مورد استفاده قرار گرفت که معمولاً این حوله‌ ها دارای سوراخهای فرو رفته می‌ باشند و حتی برخی از آنها از چند لایه نیز تشکیل‌ شده‌ اند بر خلاف حوله‌ هایی که به‌ صورت پارچه‌ ای وجود دارند حوله ‌های کاغذی یکبار مصرف هستند و تنها برای یک ‌بار استفاده تولید شده ‌اند.

حوله‌ های کاغذی به‌ سادگی توسط آب خیس می ‌شوند و از بافت سستی تشکیل‌ شده ‌اند که سبب می ‌شوند تا آب به‌ راحتی بتواند بین فیبرهای آنها حرکت کند و دارای اثر مویرگی نیز می ‌باشد این دستمال کاغذیها شباهتهای بسیار فراوانی با حوله ‌ها دارند و از آنها نه‌ تنها برای خشک کردن دست بلکه برای تمیز کردن سطوح، پنجره‌ ها، گردگیری کردن و حتی تمیز کردن لکه ‌هایی که در مکانهای مختلف ایجاد شده‌ است مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

دستمال کاغذی رومیزی

این حوله های یکبار مصرف دارای انواع مختلف و متفاوتی می ‌باشد به‌ عنوان مثال یکی از پر کاربرد ترین آنها می‌ تواند دستمال ‌کاغذی رومیزی باشد علاوه ‌بر اینها دستمالهای حوله ‌ای کاغذی معمولاً در توالتها نیز مورد استفاده عموم مردم می ‌باشند و می ‌توانند جزء دسته وسایل بهداشتی نیز قرار بگیرند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در قرن نوزدهم یک شرکت کاغذ سازی از این دستمالها را برای اولین بار برای جلوگیری از گسترش ویروس سرما خوردگی تولید کرد اگر بخواهیم ترکیبات تشکیل‌ دهنده حوله ‌های کاغذی را بررسی کنیم باید بدانید که آنها معمولاً از خمیر کاغذ یا حتی خمیر کاغذ بازیافتی تهیه می ‌شوند که می ‌تواند از چوب گردو یا حتی محصولات فیبردار استخراج بشوند.

قیمت دستمال کاغذی ۲۰۰ برگ نازگل

این محصول در طرحهای متنوعی تولید می شود که به عنوان مثال دستمال کاغذی صورت، آشپزخانه، ماشین، و غیره را شامل می شود و آنها بخشی از عادات بهداشتی سالم ما شده اند زیرا دارای مزایا و فواید زیادی هستند.

امروزه مشاغل بسیار زیادی از جمله هتلها، رستورانها و کافه ها در حال حاضر به بسته های فراوانی از دستمال کاغذی مجهز شده‌اند و این یک کالای ضروری در این محیط به شمار می آید که این باعث می‌شود بازدیدکنندگان احساس کنند که تمامی موارد بهداشتی در این مرکز رعایت شده و حس بهتری به آنها دست می دهد.

دستمال کاغذی توانسته در سالیان اخیر به سرعت از دستمالهای پارچه‌ای سبقت گیرد که این به دلیل خاصیت یک بار مصرف بودن این کالاها بوده، زیرا دور انداختن دستمال کاغذی پس از استفاده از آن از شیوع بیماریهای عفونی را جلوگیری می کند و نیاز به شست و شو نیز برای استفاده مجدد ندارد.

قیمت دستمال کاغذی ۲۰۰ برگ نازگل

همواره میزان لطافت، نرمی و کیفیت الیاف به کار رفته درون دستمال کاغذی نازگل تعیین کننده قیمت این محصولات بوده و البته تعداد برگ قرار گرفته درون هر جعبه هم که از ۲۰۰برگ تا ۵۰۰برگ متغیر می باشد هم درون این روند قیمتی تاثیر گذار است.

اکثر افرادی که به طور مرتب شروع به استفاده از دستمال کاغذی کرده اند یا قصد دارند استفاده از آن را شروع کنند، این سوال را در ذهن دارند که آیا استفاده از دستمال کاغذی برای سلامتی خوب است یا مضر؟

پاسخ اکثریت مردم بله می باشد زیرا کاغذهای دستمال کاغذی به دلیل برخی ترکیبات شیمیایی که درون آنها وجود داشته و برای رنگ و لطافت به آن اضافه می شود، عوارض جانبی ناچیزی دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو