قیمت خرید دستمال کاغذی رومیزی شیراز

منبع: نمکستان

31

1401/7/26

17:39


دستمال انواع مختلفی را شامل می‌ شود که جنس آنها با همدیگر کاملا متفاوت است دستمال کاغذی قم تهران شیراز از جمله دستمالهای یکبار مصرف با کیفیت است که در برندهای گوناگون تولید آنها در حال پیشرفت است

دستمال انواع مختلفی را شامل می‌ شود که جنس آنها با همدیگر کاملا متفاوت است دستمال کاغذی قم تهران شیراز از جمله دستمالهای یکبار مصرف با کیفیت است که در برندهای گوناگون تولید آنها در حال پیشرفت است چون نیاز به آنها بسیار بالا می باشد دستمالهای کاغذی خود انواع مختلفی را شامل می ‌شوند که کیفیت آنها با همدیگر فرق می کند و این باعث تفاوت قیمت در بین آنها شده است.

امروزه به خاطر بیماریهای مختلف و همچنین وجود کرونا استفاده از وسایل بهداشتی یکبار مصرف توصیه می شود که دستمال کاغذی هم از اصلی‌ترین آنها می باشد کارخانه های صنعتی و تولیدی زیادی در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند که دستمالهای کاغذی تولید شده در برندهای مختلف را به طور بسته بندی در حجم بالا تولید می کنند که پخش و عرضه آنها به تمامی مراکز فروش در سراسر کشور صورت پذیرفته است بسته بندی که برای دستمال کاغذی صورت می گیرد تنوع دارد از لحاظ اندازه دستمال همگی طبق استاندارد هستند

قیمت خرید دستمال کاغذی رومیزی شیراز

استان شیراز هم یکی دیگر از استانهایی بوده که کارخانه های صنعتی آن در زمینه تولید انواع دستمال جیبی فانتزی کاغذی فعالیتهای خیلی خوبی داشته اند و شما با خرید دستمال کاغذی شیراز کیفیت عالی آن را تجربه می کنید زیرا فعالیت آنها به گذشته های خیلی دور برمی‌ گردد که تا امروز توانسته پیشرفتهای عالی  داشته باشد دستمال کاغذی شیراز هم برندهای معروف را شامل می شود که امروزه در سطح بازارهای داخلی تقاضا برای خرید آنها بالا است چون به هیچ وجه پرز پس نمی ‌دهند و دچار له شدگی هم نمی شوند که این عوامل باعث شده به عنوان نوع درجه یک تقاضا برای خرید آنها بالا باشد.

قیمت دستمال کاغذی

بسیاری از تولید کنندگان برای تولید دستمال کاغذی تلاش کرده و از بهترین مواد اولیه لطیف ترین نمونه از دستمال را به صورت ساده و یا با طرحهای زیبا و به صورت گلدار در رنگهای مختلف تولید می کنند که این نمونه از دستمال جزء با کیفیت ترین دستمال کاغذی محسوب می شود، زیرا علاوه بر نرمی و لطافت این کالا از جذب آب بسیار خوبی برخوردار می باشد.

تولید کننده در تمام تولیدات خود دقت نموده تا دستمال کاغذی را با انواع کیفیت و قیمت تولید نماید تا تمام افراد بتوانند از این محصول استفاده کنند، لذا با مراجعه به بازار می توان در کنار دستمال کاغذی طرحدار و خوشبو و معطر نمونه های اقتصادی و مقرون به صرفه این کالا را مشاهده نمود.

قیمت دستمال کاغذی

تولید کننده انواع محصولات بهداشتی را در نمونه های مختلف تولید و کالا را در تمام مراکز خرید و فروش توزیع نموده و تلاش کرده تا قیمت دستمال کاغذی را مناسب و منصفانه تعیین نماید.

دستمال کاغذی درجه یک و با کیفیت توسط کارخانجات بسیار مختلف و متعددی در کشور تولید می شود و همین امر سبب شده تا تولید کنندگان قیمت این کالا را به صورت رقابتی تعیین نمایند.

در این صورت هر تولید کننده به تنهایی علاوه بر بالا بردن کیفیت کالا تلاش می کند تا دستمال را با قیمت بسیار مناسب تر وارد بازار نماید، پس با مراجعه به بازار می توان قیمتها را با هم مقایسه و در نهایت اقدام به خرید نمود.

دستمال کاغذی رومیزی

امروزه انواع مختلفی از دستمال کاغذی با بافت متفاوت در طرح و رنگ متنوع به صورت جیبی و رومیزی تولید شده و برای پیشگیری از ایجاد آلرژی و انتقال آلودگی به صورت ضد حساسیت و آنتی باکتریال تهیه می شوند.

تنوع بالای این محصول سبب تولید و توزیع برخی از نمونه های نا مرغوبی است که با قیمت بالا عرضه می شوند لذا با ما همراه باشید تا مشخصات، انواع و مرکز فروش دستمال کاغذی با کیفیت و ارزان را به شما معرفی کنیم.

قطعا بارها پیش آمده است که در محیطهای خارج از خانه به دستمال نخی و کاغذی احتیاج پیدا کنید لذا وجود نمونه جیبی این محصول برای هر شخصی الزامی است و نمی توانید که برای بیرون رفتن پاکتهای بزرگ را همراه خود کرده و حتما دیده اید دستمال بدون بسته بندی در جیب یا کیف دفورمه و نا مناسب می شود.

دستمال کاغذی رومیزی

حتما با مصارف بالای دستمال کاغذی در منزل، محیط کار و غیره نیز آشنا هستید و دستمال کاغذی رومیزی برای محیطهایی که بتوانید پاکت را در جای مناسب و قابل استفاده قرار دهید بهترین گزینه است و در اغلب محیطها وجود دستمال کاغذی پاکتی برای مصارف شخصی و عمومی الزامی است.

وجود دستمال ضخیم رو میزی در اتاق کار، میزهای پذیرایی، اتاق خواب و بسیاری از فضاهای دیگر نکته مهمی است و از این پاکتها در سالنهای پذیرایی، تالارها و برگزاری جلسات و مراسمات مختلف نیز استفاده می شود و تعداد بالای دستمال موجود در پاکت این محصول بهداشتی را برای قرار دادن روی میز و استفاده عمومی مناسب می کند.

امروزه جهت رعایت بیشتر نکات بهداشتی و قابلیت بهتر در استفاده از دستمالهای کاغذی، این محصول بهداشتی را از مواد اولیه نانو و ضد حساسیت تولید می کنند که بافت بسیار لطیف و قدرت جذب بالایی دارند و کاملا آنتی باکتریال بوده و بهترین گزینه برای پیشگیری از انتقال ویروس و آلودگی به ویژه در مواقع سرما خوردگی و بیماری هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو