چگونه پودر قهوه اسپرسو اصل را تشخیص دهیم؟

منبع: آرگا

30

1401/7/18

19:20


معروفترین نوع یا به عبارتی پادشاه قهوه ها، اسپرسو اصل است که به صورت تک شات و با دستگاه های حرفه ای تهیه می شود. با استفاده از قهوه اسپرسو نوشیدنیهای بسیار محبوبی همچون لاته، کاپوچینو، آمریکانو و مدلهای دیگری از نوشیدنیهای سرد و گرم را می سازند که بیشترین مصرف را در میان مردمان دنیا داشته و از پرفروش ترین انواع نوشیدنیهای کافه ای محسوب می شود.

در سایت آراد برندینگ امکان خرید انواع محصولات رایج موجود در بازار و نمونه های کمیاب آن برای شما عزیزان فراهم شده است می توانید این محصولات را به صورت عمده و در مقیاسی بزرگ سفارش دهید و با توجه به حذف واسطه ها و ارسال مستقیم از درب کارخانه از قیمت نهایی این محصولات لذت برید.

چگونه پودر قهوه اسپرسو اصل را تشخیص دهیم؟

این نوشیدنی محبوب بعد از قهوه ترک و فرانسه محبوبترین و رایجترین نوع تهیه قهوه به شمار می آید این نوشیدنی تلخترین نوع قهوه در دنیا شناخته شده است که با میزان بالای کافئین موجود در آن برای رفع خواب آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوشیدنی رایجترین محصولی است که در صبحانه افراد مورد استفاده قرار می گیرد تا انرژی لازم برای انجم فعالیت روزانه را تامین نماید.

در تهیه قهوه اسپرسو باید از پودر آسیاب شده دانه های قهوه رست شده استفاده نمود که دو مورد از رایجترین مدلها پودر روبوستا و پودر عربیکا است که در این فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قهوه اسپرسو اصل

در منوی بیشتر کافه ها آیتم قهوه اسپرسو به چشمتان خورده است کیفیت اسپرسو وابسته به دانه های قهوه اسپرسو اصل است که با چه کیفیتی تهیه و رست شده اند.

بیشتر افراد در دنیا زمانی که احساس خستگی می کنند و احتیاج به انرژی بیشتری برای ادامه فعالیت خود دارند از قهوه اسپرسو استفاده می کنند تا انرژی و شادابی مورد نیاز خود را بازیابی کنند.

چگونه پودر قهوه اسپرسو اصل را تشخیص دهیم؟

در منوی بیشتر کافه ها آیتم قهوه اسپرسو به چشمتان خورده است کیفیت اسپرسو وابسته به دانه های قهوه اصل است که با چه کیفیتی تهیه و رست شده اند.

بیشتر افراد در دنیا زمانی که احساس خستگی می کنند و احتیاج به انرژی بیشتری برای ادامه فعالیت خود دارند از قهوه اسپرسو استفاده می کنند تا انرژی و شادابی مورد نیاز خود را بازیابی کنند.

توجه داشته باشید که مصرف مکرر و بالای دو فنجان در روز از قهوه می تواند اعتیادآور بوده و شما را به مصرف قهوه وابسته کند، در این صورت شما نه تنها از خواص این محصول برخوردار نمی شوید بلکه با تاثیرات منفی که استفاده نکردن از قهوه بر روی شما خواهد داشت ممکن است شرایط خلق و خوی شما بدتر بوده و انرژی شما به طور چشمگیری کاهش یابد .

به همین منظور استفاده بیشتر از دو ماگ قهوه یا دو فنجان در روز توصیه نمی شود و باید در مصرف این ماده احتیاط را رعایت کنید تا دچار زیاده روی و وابستگی به آن نشوید.

 

پودر قهوه فوری اسپرسو دژاوو بسته ۴۰ عددی

قهوه فوری در اصل قهوه ای است که قبلا دم آوری شده است و سپس دوباره خشک شده و بسته بندی شده اند مانند پودر قهوه اسپرسو فوری اسپرسو دژاوو که در بسته ۴۰ عددی به فروش می رسد.

میزان کافئینی که در قهوه اسپرسو وجود دارد نسبت به قهوه معمولی کمتر است از فواید قهوه می توان به موارد زیر اشاره کرد: کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دو منبع بسیار عالی از آنتی اکسیدان است.

چگونه پودر قهوه اسپرسو اصل را تشخیص دهیم؟

به بهبود سلامت کبد کمک می کندبا توجه به این که قهوه عملکرد مغز را افزایش می دهد باعث می شود تا خطرات بیماریهای نظیر الزایمر و پارکینسون کاهش یابد افزایش میزان سوخت و ساز و کمک به چربی سوزی.

قهوه اسپرسو به صورت یک شات کوچک سرو می شود که در کنار آن از ولکام استفاده می شود، ولکان می تواند آب یا یک نوشیدنی باشد که طعم دهان را خنثی کند تا شما بتوانید طعم واقعی قهوه اسپرسو تلخ را بچشید شات ولکان تقریبا با مقدار شات قهوه برابر است و هر دو در فنجانهای کوچک سرو می شوند.

ممکن است در قهوه فروشی با واژه دبل یا سینگل مواجه شده باشید و بهتر است بدانید که مقدار پودر قهوه استفاده شده باعث تمایز این دو نوع می باشد، در شات دبل تقریبا به اندازه یک و نیم برابر شات سینگل پودر قهوه استفاده می شود.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو