فروش سیستم اعلام حریق آتش نشانی زیتکس

منبع: نمکستان

19

1401/7/22

14:12


امروزه در بازار کشور ما وقتی برای خرید کالایی اقدام می کنیم با نام برندهای مختلفی مواجه می شویم، خرید سیستم اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و می توان آنها را با نام شرکتهای تولیدی ایرانی و خارجی خریداری کرد.

یکی از اجزای اصلی و بسیار کارآمد سیستم اعلام حریق همانطور که درسایت آراد برندینگ اشاره شد کنترل پنل با پوشش ضد زنگ این دستگاه می باشد که در میان برندهای موجود برند زیتکس جزو معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای شناخته شده در بازار می باشد که به راحتی بر روی تلفن همراه نیز فعال می شود و در صورت بروز آتش سوزی فرستنده ای از سیستم کنترل پنل بر روی تلفن همراه ارسال می شود و شما از وقوع حریق آگاه می یابید.

فروش سیستم اعلام حریق آتش نشانی زیتکس

برند زیتکس به دو صورت روی کار و توکار نصب می شود که بستگی به موقعیت و شرایط مکانی آن فضا دارد در مکانهای قدیمی معمولا به صورت روکار نصب می شود دستگاه زیتکس بدنه ی بسیار مستحکمی دارد که ضد ضربه و کاملا نشکن می باشد و شما با می توانید با اطمینان خاطر از این دستگاه استفاده کنید این کنترل پنل دارای پوششی مقاوم و ضد زنگ می باشد تا در برابر رطوبت خدشه ای به آن وارد نشود.

سیستم اعلام حریق آتش نشانی

سیستم اعلام حریق آتش نشانی

امروزه در بازار کشور ما وقتی برای خرید کالایی اقدام می کنیم با نام برندهای مختلفی مواجه می شویم، خرید سیستم اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و می توان آنها را با نام شرکتهای تولیدی ایرانی و خارجی خریداری کرد.

شخصی که برای خرید این سیستمها اقدام می کند برای حفظ ایمنی سعی دارد آنها را تهیه نماید بنابراین به دنبال خرید مرغوب ترین نوع محصولات است و کیفیت اولین شرط خرید می باشد، فاکتور مهم و اساسی مورد تایید بودن محصولات توسط آتش نشانی می باشد تا این محصولات کارایی لازم را داشته باشند.

در ادامه قصد داریم چند نمونه از این تجهیزات را بیان کنیم تا با آنها آشنا شوید:

دتکتور اعلام حریق erse: این لوازم را بر اساس نوع حریق به سه دسته تقسیم می کنند که می توان به نمونه های حرارتی، شعله ای و دودی اشاره نمود، با توجه به نام هر کدام از این محصولات می توان حدس عملکرد آنها را زد که با وجود دود، شعله و حرارت سیستم فعال می شود.

شستی اعلام حریق: با دیدن حریق فرد می تواند آن را فشار دهد و این قطعه بر خلاف دتکتورها که اتوماتیک هستند به صورت دستی کار می کنند و بعد از مشاهده آتش فعال می شوند.

پنل اعلام حریق آتش نشانی: اصلی ترین بخش در سیستم اعلام حریق آتش نشانی را اگر بخواهیم معرفی کنیم پنلها هستند که وظیفه ایجاد ارتباط بین شستی، دتکتور، آژیر و غیره را بر عهده دارند، یک پنل استاندارد و مرغوب باید بتواند خطای قطعی مدار را اعلام کند و وظیفه دیگر آن در موقعی که برق قطع می شود برق را وارد مدار کند.

تمام قطعات و تجهیزاتی را که در این قسمت ذکر کردیم باید مورد تایید و استاندارد باشند، البته لیست این قطعات که قابلیت استفاده را دارند دائما در حال بروزرسانی هستند و اینگونه نیست که تایید شوند و مدت طولانی بتوان با اطمینان از آنها استفاده کرد.

فروش سیستم اعلام حریق زیتکس

فروش سیستم اعلام حریق زیتکس

می توان گفت فروش سیستم اعلام حریق زیتکس از جمله مواردی است که مراکز فروش این دستگاه با توجه به نیاز بازار به آن توجه ویژه دارد، استفاده از مارکهای مطرح جهانی از جمله مواردی است که که خریداران باید به آن توجه کنند، زیرا کوچک ترین خطا در این نوع سیستمها می تواند خسارت زیانبار جانی و مالی را به بار آورد.

ما همواره در تلاش هستیم با ارائه مستقیم انواع سیستم اعلام حریق با با حذف واسطه ها و دلالان بازار با صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار محترم، دین خود را برای احترام به مشتری ادا نماییم، کشور ما از جمله کشور هایی است که در بخش صنایع فعال بوده و فروش سیستم اعلام حریق زیتکس از رونق خوبی برخوردار است، همچنین محصولات این بخش به سایر کشورهای جهان صادر می شوند با توجه به این نکته این مرکز همواره در تلاش است با صادرات انواع سیستمهای اعلام حریق با کیفیت، در زمره ی بهترین فروشندگان این محصول در سراسر ایران باشد.

یکی از مواردی باعث افزایش استفاده از سیستم اعلام حریق شده است، افزایش ایمنی در مکانهای مختلف برای پیشگیری از آتش سوزی است که بدون شک نیاز به سیستم ایمنی را بیشتر کرده است که یکی از آنها، سیستم اعلام حریق زیتکس با کیفیت جهانی و استاندارد، است که تولید کنندگان را به تولید با کیفیت‌ و انبوه‌تر این محصول وا داشته است، از این رو، این مرکز به عنوان بازار فروش و بهترین پخش کننده سیستم اعلام حریق زیتکس، همواره در تلاش است با عرضه آن‌ها زیر نظر متخصصان مربوطه باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو