تولید دستمال نخی جیبی نوزاد

منبع: نمکستان

11

1401/8/3

10:48


دستمال های نخی جزو پر مصرف ترین و کاربردی ترین دستمال های مخصوص آشپزخانه و سرویس های بهداشتی می باشد دستمال یزدی نخی اصل برای گردگیری و استفاده روزمره بسیار گزینه مناسبی می باشد

دستمال های نخی جزو پر مصرف ترین و کاربردی ترین دستمال های مخصوص آشپزخانه و سرویس های بهداشتی می باشد دستمال یزدی نخی اصل برای گردگیری و استفاده روزمره بسیار گزینه مناسبی می باشد و با استفاده از این دستمال بر روی سطوح دیر تر گرد و خاک می نشیند و از ایجاد لک بر روی سطوح شیشه ای و کریستالی جلوگیری می کند این دستمال ها قدرت جذب آب بالایی دارند و به همین دلیل می توانند در خشک کردن ظروف و حتی بدن بسیار کاربردی باشد.

تولید دستمال نخی جیبی نوزاد

برای تهیه دستمال یزدی باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود تا طول عمران نیز بیشتر شود و برخی از این محصولات دارای نخ ابریشم نیز هستند که این موضوع باعث افزایش قیمت آن نیز می شود و تولید دستمال نخی یزدی در یزد و شهرستان های اطراف این استان بسیار زیاد است و رونق بسیار خوبی نیز دارد این محصول توانسته در زمینه صادرات نیز فعالیت کند و در بسیاری از کشورها دارای طرفداران خاص خود می باشد.

عشایر در تولید این دستمال نخی با استفاده از دستگاه هایی که دارند می توانند انواع آن را تولید کنند و امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی تعداد زیادی اقدام به احداث کارخانه برای تولید این محصول در حجم عمده کرده اند.

اگر به استان یزد سفر کردید فراموش نکنید به مرکز پخش و عرضه دستمال یزدی نخی بروید و این محصول را خریداری کنید در این مراکز قیمت این محصول به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب می باشد.

دستمال جیبی نخی

افراد شیک پوش جهت تمیزی خود از دستمال جیبی نخی استفاده می کنند که این محصول در انواع مردانه و زنانه و دخترانه همچون دستمال جیبی بیتا موجود می باشد که شما می توانید هم مصرف شخصی داشته باشید و هم به صورت هدیه و کادو به دوستان و عزیزان خود بدهید.

همچنین برخی فروشندگان امکان چاپ طرح و شکل مورد نظر شما روی این دستمال را فراهم آورده اند که در صورت هدیه دادن این محصول به دیگران امکان چاپ طرح مورد نظرتان را روی آن دارید.

معمولا این دستمال از جنس ساتن، پلی استر، پشم و پنبه می باشد که در طرحهای ساده و رنگی و نیز در طرحهای ترکیبی و متنوع تولید می شوند، این محصول قابل شستشو به صورت دستی و ماشینی بوده و جهت شستن آن می توان از مواد استاندارد استفاده نمود.

دستمال جیبی نخی

دستمال جیبی نخی در انواع گوناگون همچون دستمال نخی جیبی بلاندکس تولید شده تا پاسخ گوی تمامی سلایق و جنسیتها باشد و نیز در بسیاری از مراکز این محصول وجود دارد.

شما می توانید جهت خرید انواع دستمال جیبی مردانه به فروشگاه های وسایل تزئینی یا به اصطلاح اکسسوری مراجعه و این محصول را خریداری نمایید، طرحهای مردانه اکثرا دارای اشکال سنتی و ساده بوده و نسبت به مدل زنانه ساده تر می باشند.

مزیت این دستمالها امکان مصرف دائمی آن می باشد که نسبت به دستمالهای کاغذی و یکبار مصرف بسیار مقرون به صرفه تر می باشد، همچنین این دستمالها با طرحهای متنوعی که دارند امکان ست کردن با پیراهن، کمربند چرم، پاپیون و دیگر لباسها را داشته که بسیار مورد علاقه ی شیک پوشان می باشد.

فروش دستمال نخی نوزاد

امروزه برای تنظیف بسیاری از سطوح از دستمال نخی استفاده می کنند که از فروش بالایی در بازار برخوردار می باشد شما می توانید انواع دستمال نخی  آشپزخانه و دستمال نخی نوزاد را از با قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

در زندگی روزمره همه افراد دوست دارند تا محیط خانه و محل کار تمیزی داشته باشند تا از آن لذت ببرند و دستمال نخی یکی از ابزار تمیز کاری و گرد گیری می باشد که استفاده آن در ایام عید و خانه تکانی بسیار زیاد می شود، دستمال نخی مناسب و با کیفیت می باشد که بدون پرز باشد و هیچ لکی را باقی نگذارد و در وسایل ایجاد خط و خشی نکند.

فروش دستمال نخی نوزاد

در بین سنین مختلف، توجه به سلامت نوزادان دارای اهمیت بالایی می باشد که دستمال نخی نوزاد یکی از وسایل پرمصرف برای نوزاد می باشد که از بازار فروش پر رونقی برخوردار است.

کودکان و اهمیت به آنها از مهم ترین موارد در زندگی بشر می باشد و نیاز است تا با یکی از وسایلی که برای کودک کاربرد بسیاری دارد آشنا شویم.

معمولا لباسهای اغلب نوزادن را نخی تولید می کنند تا نرم و لطیف باشد و بدن او را دچار حساسیت نکند، راحت شسته می شود و سریع خشک و تمیز می شود، با هدف ایجاد خلاقیت و آرامش در نوزادان به تازگی دستمالهای طراحی شده اند که به دستمال نخی آرامش معروفند که آنها را به صورت عروسک و در طرح حیوانات مختلف تولید کرده اند که ضمن سرگرم شدن کودک برای آنها کاربری نیز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو