معرفی انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

26

1401/8/7

10:35


معرفی انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 | داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 از آثار سینمایی جدید است که در اکتبر 2022 در سینماها به نمایش درآمد. برای آشنایی بیشتر با انیمیشن Lyle, Lyle, Crocodile 2022 با ما همراه باشید.

انیمیشن لایل لایل کروکودیل در 7 اکتبر 2022 (15 مهر 1401) در سینماها به نمایش درآمد. این فیلم توسط ویل اسپک (Will Speck) و جاش گوردون (Josh Gordon) کارگردانی شده و فیلمنامه آن براساس دو کتاب کودکانه به قلم برنارد وبر (Bernard Waber) نوشته شده است. ژانر انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل ۲۰۲۲ کمدی موزیکال است و شان مندز (Shawn Mendes) نقش شخصیت اصلی آن که یک کروکودیل است را ایفا می‌کند. مدت زمان انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل 2022 حدود 106 دقیقه است. این انیمیشن پس از اکران، با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد و تا کنون حدود 38 میلیون دلار فروش داشته. اگر هنوز درباره دانلود انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل ۲۰۲۲ مطمئن نیستید، در ادامه این مقاله از پلازا همراه ما باشید تا با هم به بررسی انیمیشن لایل لایل کروکودیل ۲۰۲۲ بپردازیم و بیشتر با آن آشنا شویم.

قبل از هرچیزی می‌توانید تریلر انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 را از اینجا تماشا کنید.

فهرست مطالب:

خلاصه انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل 2022

انیمیشن Lyle, Lyle, Crocodile 2022

داستان انیمیشن Lyle, Lyle, Crocodile 2022 با نقل مکان خانواده پریم به شهر نیویورک آغاز می‌شود. پسر این خانواده، جاش، به سختی می تواند با تغییر مدرسه و دوستانش کنار بیاید اما وقتی در اتاق زیر شیروانی خانه یک کروکودیل آوازه‌خوان به نام لایل را پیدا می‌کند که عاشق موسیقی، حمام کردن و خاویار است، همه چیز تغییر می‌کند.

 بازیگران انیمیشن Lyle, Lyle, Crocodile 2022

در ماه مه 2021 بود که اعلام شد قرار است ویل اسپک و جاش گوردون با همکاری هم اثری با فیلمنامه‌ی ویلیام دیویس (William Davies) را برای سونی پیکچرز بسازند. فیلمبرداری این فیلم نیز در سپتامبر 2021 و در نیویورک انجام شد. تا اینجای مقاله با داستان انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل آشنا شدیم و تریلر آن را تماشا کردیم، در ادامه این بخش نگاهی به تیم بازیگری این انیمیشن خواهیم داشت.

شان مندز صداپیشه لایل

فیلم لایل، لایل، کروکودیل ۲۰۲۲

شان مندز خواننده و ترانه‌سرای کانادایی متولد 8 آگوست 1998 برابر با 17 مرداد 1377 است. اولین آلبوم استودیویی او در سال 2015 و با نام Handwritten منتشر شد. این آلبوم در جایگاه اول جدول 200 بیلبورد قرار گرفت و باعث شد مندز تنها یکی از پنج هنرمندی باشد که اولین اثرشان قبل از 18 سالگی چنین جایگاهی کسب کرده است. شان مندز تجربه بازیگری نیز دارد. او در سال 2016 در یکی از اپیزودهای سریال The 100 به ایفای نقش پرداخت. مندز در برنامه‌هایی چون Saturday Night Live و The Voice نیز به عنوان مهمان حضور پیدا کرده است.

مندز در انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 نقش یک کروکودیل را ایفا می‌کند که نمی‌تواند حرف بزند و فقط از طریق آواز خواندن می‌تواند با دیگران ارتباط برقرار کند.

خاویر باردم در نقش هکتور پی. والنتی

انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل

خاویر باردم (Javier Bardem) بازیگر اسپانیایی متولد 1 مارس 1969 برابر با 10 اسفند 1347 است. او تا کنون 4 مرتبه نامزد دریافت جایزه اسکار شده و یک مرتبه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای ایفای نقش در فیلم جایی برای پیرمردها نیست محصول 2008 دریافت کرده است. برخی از بهترین آثار خاویر باردم عبارتند از: فیلم اسپانیایی عاشقانه Jamón Jamón محصول 1992، فیلم اسپانیایی کمدی Boca a boca محصول 1997، فیلم تریلر و عاشقانه Carne trémula محصول 1997، فیلم کمدی درام و عاشقانه Vicky Cristina Barcelona محصول 2008 به کارگردانی وودی آلن، فیلم جاسوسی Skyfall محصول 2012، فیلم درام عاشقانه To the Wonder محصول 2012، فیلم ترسناک روانشناختی mother! محصول 2017، فیلم اسپانیایی‌زبان Everybody Knows محصول 2018 به کارگردانی اصغر فرهادی و فیلم علمی تخیلی Dune محصول 2021.

باردم در انیمیشن Lyle, Lyle, Crocodile 2022 نقش هکتور پی. والنتی را ایفا می‌کند. او یک شعبده‌باز کاریزماتیک و همچنین صاحب اصلی لایل است.

کنستانس وو در نقش خانم پریم

بررسی انیمیشن لایل لایل کروکودیل ۲۰۲۲

کنستانس وو (Constance Wu) بازیگر آمریکایی متولد 22 مارس 1982 برابر با 2 فروردین 1361 است. او در سال 2017 توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان انتخاب شد. وو تا کنون جوایز و افتخارات زیادی نیز از آن خود کرده که از میان آن‌ها می‌توانیم نامزدی دریافت جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران را نام ببریم. برخی از آثار کنستانس وو عبارتند از: سریال تلویزیونی کمدی Fresh Off the Boat محصول 2015 الی 2020، فیلم کمدی-درام و عاشقانه Crazy Rich Asian محصول 2018 و فیلم کمدی-درام و جنایی Hustlers محصول 2019. او در سال 2022 کتاب زندگینامه‌اش را منتشر کرد. این کتاب که با نام Making a Scene منتشر شد، در جلب نظر منتقدان ادبی عملکرد موفقی داشت.

کنستانس وو در انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 نقش خانم پریم را بازی می‌کند. او همسر آقای پریم و نامادری جاش است.

وینسلو فجلی در نقش جاش پریم

معرفی فیلم انیمیشنی لایل، لایل، کروکودیل

وینسلو فجلی (Winslow Fegley) بازیگر کودک متولد 23 ژانویه 2009 برابر با 4 بهمن 1387 است. او تا کنون در فیلم‌هایی چون Timmy Failure: Mistakes Were Made محصول 2020، فیلم فانتزی Nightbooks و فیلم کمدی کریسمسی 8-Bit Christmas محصول 2021 به ایفای نقش پرداخته است.

در انیمیشن Lyle, Lyle, Crocodile 2022 وینسلو فجلی نقش جاش را ایفا می‌کند. پسر بچه‌ای که به تازگی به همراه خانواده‌اش به نیویورک نقل مکان کرده و با پیدا کردن لایل، زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود.

اسکوت مک‌نیری در نقش آقای پریم

نقد انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل 2022

اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 11 نوامبر 1977 برابر با 20 آبان 1356 است. او تا کنون در آثاری چون فیلم علمی تخیلی ترسناک Monsters محصول 2010، فیلم تریلر تاریخی Argo محصول 2012، فیلم جنایی نئو-نوآر Killing Them Softly محصول 2012، فیلم درام بیوگرافی 12 Years a Slave محصول 2013، فیلم تریلر روانشناختی Gone Girl محصول 2014، فیلم ابرقهرمانی Batman v Superman: Dawn of Justice محصول 2016 و سریال Halt and Catch Fire، سریال جنایی آنتالوژی True Detective، سریال درام جنایی Narcos: Mexico و مینی سریال درام وسترن  Godless حضور پیدا کرده است.

مک‌نیری در انیمیشن لایل لایل کروکودیل نقش آقای پریم، پدر جاش و همسر خانم پریم را ایفا می‌کند.

سایر بازیگران انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 عبارتند از:

  • برت گلمن (Brett Gelman) در نقش آقای گرامپس؛ همسایه خانواده پریم که از لایل بدش می‌آید.
  • اگو نودیم (Ego Nwodim) در نقش کارول
  • لیریک هرد (Lyric Hurd) در نقش ترودی

نقد و نمرات انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022

نمرات انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، انیمیشن Lyle, Lyle, Crocodile 2022 پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. این فیلم در وبسایت راتن تومیتوز براساس نظر 76 منتقد، امتیاز 74 درصد را دریافت کرده است. این سایت درباره انیمیشن لایل لایل کروکودیل اینگونه نوشته است: «پدر و مادرها ممکن است گول نخورند ولی انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 می‌تواند روی لب اکثر بچه‌ها لبخند بنشاند.» این انیمیشن همچنین در وبسایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 6.4 از 10 و در متاکریتیک امتیاز 51 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه نقد انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل 2022 توسط منتقدان سینمایی مطرح را مطالعه می‌کنیم.

RogerEbert.com / نل مینو: 75

مدت زمان لایل لایل کروکودیل برای یک فیلم خانوادگی کمی طولانی است، در پایان چند پیچیدگی غیرضروری دارد و در حد «پدینگتون» نیز اقتباس خوبی از یک کتاب کلاسیک کودکانه محسوب نمی‌شود. اما یک فیلم خانوادگی صمیمی است که ترانه‌های فوق‌العاده‌ای دارد و احتمالا باعث می‌شود یک نسل جدید از بچه‌ها به دنبال پیدا کردن یک کروکودیل آوازه‌خوان، اتاق زیرشیروانی خانه‌ی خود را زیر و رو کنند.

The Washington Post / توماس فلوید: 75

شاید شخصیت اصلی انیمیشن لایل لایل کروکودیل 2022 یک خزنده خونسرد باشد (که اینجا آوازه‌خوان هم هست)، اما بد به دلتان راه ندهید: این فیلم خانوادگی آنقد صحنه‌های به‌یادماندنی، گرم و صمیمی و هیجان‌انگیز ارائه می‌کند که حتی یخی‌ترین قلب‌ها را نیز آب می‌کند.

Paste / ابی اولسیس: 70

برای بچه‌ها مهم نیست و لایل آنقدر خوب است که می‌تواند تا سال‌ها مهمان دورهمی‌های شبانه و شب‌های تماشای فیلم خانوادگی باشد اما در هرصورت ناامیدکننده است که فیلمی با این همه پتانسیل، نتواند پایان خوبی رقم بزند. آن هم وقتی‌که کار و حرکت درست، مشخص است.

ژانر انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل ۲۰۲۲

Little White Lies / دیوید جنکینز: 60

یک فیلم جالب است که تمام اهداف ساده‌اش را به دست می‌آورد و بیشتر موفقیتش نیز به این‌خاطر است که از کنایه زدن و اشاره‌های ملال‌آور به فرهنگ عامه که یک ماه پس از اکران منسوخ می‌شوند، خودداری می‌کند.

Collider / چیس هاچینسون: 58

تمام لذتی که از صحنه‌های مختلف می‌برید، در بهم ریختگی‌های فیلمی که بیش‌از حد طولانی است، گم می‌شود.

St. Louis Post-Dispatch / کیتی والش: 50

آهنگ گروه پاسک و پل بخش زیادی از بار احساسی فیلم را بر دوش می‌کشد در حالیکه باقی فیلم مانند تکه‌های بهم پیوسته‌ی استخراج شده از فیلم‌های کودکانه و مسائل یک‌بار مصرف مربوط به فرهنگ عامه است.

The Austin Chronicle / تریس سوور: 40

برای فیلمی که ادعا می‌کند درباره یک کروکودیل بزرگ، آوازه‌خوان و رقصان است (که وقتی آواز نمی‌خواند کاملا ساکت است)، به نظر می‌آید بی‌علاقگی خاصی نسبت به شوخی‌های فیزیکی وجسمانی درباره لایل به‌عنوان یک شخصیت وجود دارد.

کلام آخر

مدت زمان انیمیشن سینمایی لایل لایل کروکودیل 2022

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم انیمیشنی لایل، لایل، کروکودیل پرداختیم و علاوه بر تماشای تریلر و آشنایی با داستان و بازیگران آن، مروری نیز بر نقدهای وارد به آن داشتیم. این انیمیشن سینمایی که از اکتبر 2022 اکران شد، تا کنون نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده است. اگر به دنبال یک انیمیشن جذاب و شاد هستید که در جمع خانواده تماشا کنید، بدون شک فیلم لایل، لایل، کروکودیل ۲۰۲۲ انتخاب خوبی است. نظر شما درباره این انیمیشن چیست؟ آیا آن را تماشا کرده‌اید یا قصد تماشایش را دارید؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو