بازار و مراکز خرید معروف کیش

بازار و مراکز خرید معروف کیش


38

1401/8/11

15:16


یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری ایران که در جنوبی ترین منطقه آن واقع شده است جزیره کیش است که زیبایی های آن غیر قابل توصیف است. در دنیا ۴ منطقه وجود دارد که اکسیژن خالص در آن منطقه بسیار زیاد است که کیش هم جزو آن هاست. هوای بسیار پاک و تمیزی دارد که حس خوبی را به مردم می دهد. این جزیره به دلیل توریستی بودن سعی شده بهترین امکانات برای مسافرین عزیز فراهم شود که علاوه بر جاذبه های تفریحی و گرشدگری دیدنی فراوان مراکز خرید و دیدنی مشهوری دارد. در ادامه این مقاله با سپنجا همراه باشید تا مشهور ترین مراکز خرید کیش را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

مراکز خرید کیش

روانشناس ها طبق تحقیقات علمی که انجام دادند می گویند، خرید و پاساژ گردی سبب کاهش استرس و اضطراب می شود. ما هم در این بخش سعی کردیم به کاهش استرس مسافران عزیز کمکی کرده باشیم به همین دلیل اقتصادی و در عین حال مشهور ترین مراکز خرید کیش را برای شما یک جا جمع کردیم تا با گشت و گذار در آن ها و خرید لذت کافی را ببرید و حس حال جدیدی را در این جزیره دریایی تجربه کنید.

بازار و مراکز خرید معروف کیش

  • مراکز تجاری و اداری سارینا

مرکز خرید سارینا ۱ ترکیبی از واحدهای اداری و غرفه های فروشگاهی است. این مرکز معماری ۱۰ طبقه و ساختمان های جالبی دارد. هیچ یک از طبقات آن تجاری نیست، اما غرفه های موجود بسیار متنوع هستند. همه چیز از لباس گرفته تا لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم خانگی را می توانید در سارینا ۱ پیدا کنید.

آدرس: بلوار خیام، روبه‌روی هتل ارم

  • مراکز خرید دامون کیش

فودکورت تراس دار در مرکز خرید دامون کیش به تنهایی ارزش وقت گذاشتن چند ساعتی را برای بازدید از این مرکز خرید دارد. دیمون ۱۰۰ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی دارد. یک پیست اسکیت روی یخ در طبقه دوم و یک شبیه ساز پرواز برای سرگرمی بچه ها وجود دارد.

آدرس: خیابان وصال

بازار و مراکز خرید معروف کیش

  • مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان

بازار مرجان در ساحل شرقی جزیره و روبروی باغی به همین نام قرار دارد. مجموعه مرجان به صورت طولی و دارای ۲۶۰ واحد می باشد. بازار مرجان قدمت بیشتری نسبت به سایر مراکز خرید کیش دارد. در داخل و خارج بازار چندین کافی شاپ، رستوران و فودکورت وجود دارد.

آدرس: میدان مرجان، خیابان مرجان

  • بازار مروارید

بازار مروارید مجموعه ای بزرگ از مغازه  ها است. معماری این مرکز خرید از تخت جمشید الهام گرفته شده است و هر بخش به نام های باستانی مانند آپادانا، تخت جمشید، پاسارگاد، پارس و تیسفون نامگذاری شده است.

این بازار مساحت زیادی را به خود اختصاص داده و برای گشت و گذار در همه بخش های این مرکز خرید باید حداقل ۳ ساعت زمان خود را به این بازار اختصاص دهید. البته در ساخت و این بازار این تایم طولانی هم در نظر گرفته شده به همین دلیل تعدادی رستوران و فسفود هم در این مرکز خرید قرار داده شده تا هنگام ضعف و احساس گشنگی بتوانید میان وعده یا هار های متخفی را نوش جان کنید.

آدرس:  میدان امیرکبیر

  • بازار مریم کیش

اگر به دنبال خرید خوب و مقرون به صرفه در کیش مال هستید، بازار مریم یکی از توصیه های ماست.

بیشتر غرفه های مریم مارکت برای پوشاک، کیف، کفش و چمدان است. بازار مریم خیلی بزرگ نیست و به دلیل فضای باز جلوی غرفه ها بهتر است در ساعات خنک تر روز به این بازار بروید.

آدرس: میدان ساناز

  • مراکز خرید پردیس

یکی از بزرگترین بازارهای کیش دو مرکز پردیس است که در کنار هم ساخته شده اند. هر دو معماری جالبی دارند. نزدیک به ۵۰۰ واحد تجاری در پردیس ۱ و ۲ وجود دارد. اکثر برندهای معروف داخلی و خارجی در محوطه دانشگاه شعبه دارند. به عنوان فروشنده پوشاک و تجهیزات ورزشی شناخته شده است. نماد برج ایفل روبروی پردیس ۱ و نخل های پردیس ۲ از زیبایی های این مراکز خرید کیش است.

آدرس: بین خیابان رودکی و فرودسی

  • بازار زیتون

بازار زیتون برخلاف نامش مرکز خرید زیتون نیست. بازار زیتون بیشتر به خاطر فروش عطر و ادکلن معروف است. بازار زیتون دارای حدود ۱۰۰ واحد تجاری متنوع است. این بازار همه چیز دارد از لباس، کیف و کفش گرفته تا مواد غذایی و لوازم خانگی.

اگر از طریق تور کیش هتل کیش را رزرو کنید، بعید است که دسترسی آسانی به این مراکز خرید داشته باشید. بنابراین گاهی اوقات بدون سفر به جزیره بروید تا بتوانید از بازار دیدن کنید.

بازار و مراکز خرید معروف کیش

آدرس: میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

  • مرکز خرید پانیذ

یکی دیگر از مراکز خرید کیش با قیمت مناسب و تنوع بسیار زیاد، مرکز پانیذ است. بازار فردیس و پانیذ فاصله چندانی با رویا مال ۲۰۰ متری ندارند. از قهوه و شکلات گرفته تا لوازم آرایشی و تلفن همراه در این بازار موجود است.

آدرس: بین خیابان رودکی و فردوسی

  • بازار ونوس

ونوس ۲ طبقه دارد اما فقط طبقه اول مغازه است. طبقات بالا عمدتاً دفاتر شرکتی هستند. ونوس نزدیک به ۳۰۰ واحد تجاری دارد. فروشندگان همچنین طیف گسترده ای از اقلام، از قیمت پایین تا مارک های گران قیمت را در اختیار شما قرار می دهند.

آدرس: خیابان سنایی

  • مرکز خرید پارس خلیج

بیشتر بازارهای کیش در شرق جزیره قرار دارد، اما تعدادی از بازار ها هم در قسمت شمالی جذیره قرار گرفته شده اند. قسمت شمالی جزیره کیش بیشتر یک شهرک مسکونی است و قیمت بازار در این منطقه نسبتاً مناسب است.

یکی از بازارهای منطقه شمالی خلیج پارس است. پارس خلیج ۱۲۰۰۰ متر مربع مساحت  و حدود ۱۵۰ غرفه فعال دارد. محصولات پارس خلیج به اندازه بازار برند متنوع نیستند و بیشتر محصولات روزمره و معمولی هستند.

  • دیپلمات مال

یکی از بازارهای دیدنی کیش با ساختمان زیبا دیپلمات مال است. دو طبقه از این ساختمان به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است و اکثر آنها فروشگاه‌های لباس، خوراکی، لوازم مصرفی، اسباب‌بازی و لوازم آرایشی بهداشتی‌اند. جذابیت اصلی دیپلمات مال کیش شهربازی آن در طبقه دوم است. اگر فرزندان خود را به بازار می‌برید حتما به طبقه دوم سر بزنید.

آدرس: میدان لارک

بازار و مراکز خرید معروف کیش

  • کروش برند سنتر

هر چند سال یکبار بر تعداد مراکز خرید کیش افزوده می شود. آخرین آن مرکز برند کوروش است که در سمت شرق جزیره و پشت بازار مرجان افتتاح می شود که معرفی شد. اکثر اجناس کوروش مال برندهای معروفی هستند و بیشتر مشتریان برای خرید کالاهای لوکس به کوروش می روند.

آدرس:  میدان مرجان

  • مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش در ۵ طبقه با حدود ۴۰۰ واحد تجاری یکی از بازارهای بزرگ کیش محسوب می شود. با توجه به تعداد زیاد فروشندگان، انواع مختلفی از محصولات نیز وجود دارد. رستوران ها و کافه های طبقه اول نیز برای استراحت و لذت بردن از غذاهای خوشمزه واقع شده است که می توانید نوش جان کنید. در این مرکز نیز مانند اکثر مراکز خرید کیش، قرعه کشی روزانه برای مشتریان انجام می شود. برای قامت در کیش و رزرو سوئیت و ویلا در کیش سپنجا همراه شماست

آدرس: بین خیابان رودکی و فردوسی

نتیجه گیری

کیش همیشه پذیرای مسافرین زیادی بوده و به همین دلیل برای استقبال از آن ها مراکز تفریحی و بخصوص تجاری زیادی ساخته شده که هر یک ویژگی های خاصی دارد که می توانید از آن ها دیدن کنید، کالا و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو