بهترین مراکز خرید در دبی + آدرس و اطلاعات کلیدی

بهترین مراکز خرید در دبی + آدرس و اطلاعات کلیدی


منبع: مینویسم

60

1401/7/10

13:57


در این پست بهترین مراکز خرید در دبی (دبی مال، مرکز خرید امارات، مرکز خرید ابن بطوطه و… ) را به همراه آدرس و اطلاعات کلیدی همچون تعداد فروشگاه ها و موقعیت مکانی آنها با شما با اشتراک می گذاریم.

بهترین مراکز خرید در دبی + آدرس و اطلاعات کلیدی

دبی یکی از مراکز پرطرفدار گردشگری برای توریست ها از تمام دنیا بوده و البته بهترین مراکز خرید را هم دارد. ساختمان های بلند، آسمان خراش های سر به فلک کشیده و مراکز توریستی جذاب به علاوه مراکز خرید عالی باعث می شوند هر توریستی عاشق این شهر شود. با من و مجله «مینویسم» همراه باشید تا بهترین مراکز خرید دبی را در این مطلب به شما معرفی کنم.

مطالب پیشنهادی: بهترین هتل های دبی

لیست بهترین مراکز خرید در دبی

در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید در دبی را به همراه آدرس و اطلاعات کلیدی همچون تعداد فروشگاه ها و موقعیت مکانی آنها با شما به اشتراک می گذاریم.

دبی مال

دبی مال

اطلاعات کلیدی دبی مال

  • لوکیشن: دبی
  • ظرفیت پارکینگ: 14000 ماشین
  • تعداد فروشگاه ها: بیش از 1200
  • برندها: بهترین برندهای روز دنیا
  • بخش های سرگرمی اضافه شده: آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی

وقتی پای خرید در میان باشد همیشه حرفی از دبی مال که یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید دبی است؛ نیز در میان خواهد بود. حتما علتی دارد که از این مرکز خرید به عنوان بهترین و بزرگترین مرکز خرید در دبی یاد می کنند. در دبی مال می توان نمایندگی فروش برخی از بهترین برندهای روز دنیا مانند نایکی، آدیداس، پرادا، گوچی و لویی ویتون را پیدا کرد.

یکی دیگر از ویژگی های خاص دبی مال متنوع بودن کالاهایش است. در واقع از هر چیزی که فکرش را بکنید در این مرکز خرید می توان پیدا کرد. از لوازم خانه گرفته تا فشن و دیزاین داخلی و سرگرمی و حتی غرفه های حرفه ای تر برای فروش کالاهای خاص! به عبارتی دبی مال فقط برای خرید نیست. بهترین سرگرمی های دبی از سینماهای سه بعدی و پارک کودکان کیدزانیا را می توان در دبی مال پیدا کرد.

مطالب پیشنهادی: راهنمای گردشگری سفر به دبی

مرکز خرید امارات

مرکز خرید امارات

اطلاعات کلیدی در مورد مرکز خرید امارات

  • لوکیشن: البارشا، خیابان شیخ زاید، اینترچینج 2
  • تعداد مغازه ها: بیش از 500
  • تعداد کافه ها و رستوران ها: بیش از 100
  • سرگرمی های اضافه شده: اسکی دبی و سیاره جادویی

این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید در دبی یشمار می آید و زمان افتتاح در سال 2005 یکی از بهترین ها در تمام امارات بوده است. البته که شهرت و معروفیت مرکز خرید امارات با گذشت زمان کمتر که نشده هیچ بیشتر هم شده است. گویی که این مال خوب می داند مشتری ها چه می خواهند.

در بخش سرویس های این مرکز خرید بیش از 500 مغازه وجود دارند که تمام نیازهای روزانه را برطرف می کنند.  در امارات مال بیش از 100 کافه و رستوران وجود دارد که هر کسی با هر سلیقه و طبع غذایی می تواند در آن وعده غذایی مورد علاقه اش را بخورد.

یکی از بهترین بخش های این مرکز خرید، اسکی دبی است که شهرت جهانی داشته و به خودی خود جاذبه توریستی محسوب می شود. سازه این مرکز خرید هم برای مشتری ها و هم برای مغازه داران اتمسفر خیلی عالی دارد. البته که در این مرکز خرید پارک بازی برای کودکان هم هست. یک تئاتر عالی هم برای فعالیت های خلاقانه در این مرکز خرید تعبیه شده است.

مطالب پیشنهادی: بهترین غذاهای محلی دبی

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه

اطلاعات کلیدی در مورد این مرکز خرید :

  • لوکیشن: خیابان شیخ زاید
  • تعداد مغازه ها: بیش از 250
  • تعداد کافه ها و مغازه ها: 50
  • سرگرمی های اضافه شده: مغازه های اضافه شده از فرهنگ کشورهای متفاوت

این مرکز خرید به نام یکی از معروف ترین کاشفان اسلامی که عاشق مسافرت بود به چنین نامی شناخته می شود. جالب است بدانید که ابن بطوبه نه تنها بزرگ ترین مرکز خرید در دبی؛ بلکه در تمام دنیاست.

این مرکز خرید با دارا بودن بیش از 250 مغازه، 50 رستوران و 21 سینما در واقع یکی از بهترین مراکز خرید دبی هم هست. جنبه های تاریخی و فرهنگی باعث می شوند ابن بطوطه یک مجموعه فرهنگی توریستی کامل و از همه نظر تمام عیار باشد. در این مرکز خرید پارک بازی برای کودکان، باشگاه بدن سازی برای دوستداران سلامتی و حتی باغی برای توریست های کنجکاو هم در نظر گرفته شده است.

این مرکز خرید به 6 قسمت مختلف تقسیم شده است. علت این امر آن است که ابن بطوطه از 6 تمدن بزرگ در سفرهایش دیدن کرده بود؛ اندولوس، چین، ایران، مصر، تونس و هند.

مطالب پیشنهادی: عکس های برج خلیفه دبی

مرکز خرید دبی فستیوال سیتی

مرکز خرید دبی فستیوال سیتی

اطلاعات کلیدی در مورد این مرکز خرید :

  • لوکیشن: دبی فستیوال سیتی
  • تعداد مغازه ها: بیش از 400
  • کافه ها و رستوران های مطرح: کارخانه شکر و چیز کیک
  • از سایر ویژگی های خوب این مرکز خرید: کلوب بورلی هیلز، نمایندگی برندهایی مانند کپ، منگو و زارا

اگر به دنبال این هستید که یکی از جذاب ترین مراکز خرید دنیا را ببینید مرکز خرید دبی فستیوال سیتی با داشتن طراحی فوق مدرن، کیفیت در ساخت سازه، رستوران های فوق العاده و کافه هایی متفاوت از بهترین انتخاب های ممکن است.

این مرکز خرید به ارائه دادن بهترین برندهای روز دنیا معروف است. هر آیتمی از هر برندی که بخواهید می توان در این مرکز خرید پیدا کرد، از اکسسوری های خانگی گرفته تا لباس، جواهرات، اجناس کلاسیک و مدرن، اسباب بازی و بهترین هدیه ها و سوغاتی ها.

این مرکز خرید نمایندگی یکی از بهترین عرضه کنندگان لوازم خانگی، ایکیا را هم دارد. البته که بازی شبانه فواره های آبی در این مرکز خرید را نباید از لیست جذابیت هایش جا انداخت.

برجمان

برجمان

اطلاعات کلیدی در مورد این مرکز خرید :

  • لوکیشن: خیابان خلید ابن الوالید، المنخول، دبی
  • تعداد مغازه ها: بیش از 200
  • سرگرمی های اضافه شده به این مرکز خرید: سینما VOX

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در دبی که بر اساس لذت بردن از حس زیبایی شناختی ساخته شده برجومان است. سازه رنگارنگ و فوق العاده زیبای برجومان بیش از 200 مغازه داشته و با وجود رستوران های عالی و هتل های راحت یکی از قطب های گردشگری در دبی محسوب می شود. البته در این بخش باید اشاره کنم که سازه چهار طبقه این مرکز خرید آنقدر زیباست که به خودیِ خود جاذبه توریستی محسوب می شود.

از جمله مطرح ترین برندهای موجود در این مرکز خرید می توان به Sacks fifth avenue، DKNY، پائول اسمیت، شنل، دیور، لویی ویتون، والنتینو، پولو، رالف لارن، پرادا، گوچی و ورساچه اشاره کرد.

مرکز خرید دیرا

مرکز خرید دیرا

اطلاعات کلیدی در مورد این مرکز خرید

  • لوکیشن: بندر سعید، دبی
  • تعداد مغازه ها: 370

این مرکز خرید در سال 1995 بازگشایی شده و هنوز هم که هنوز است بازدید کننده های زیادی برای دیدنش می آیند. 370 مغازه این مرکز خرید هر کدام ویژگی متفاوتی داشته و بر این اساس دسته بندی شده اند.

ساکنین منطقه معمولا برای سرگرمی های موجود در این مرکز خرید، خصوصا بخش بازی های رایانه ای اش به اینجا می آیند. البته دیرا یک سیاره جادویی که زمین بازی برای بچه هاست نیز دارد.

برای هر ذائقه و طبع غذایی در رستوران های این مرکز خرید غذای عالی برای خوردن پیدا می شود. البته که می توان آیتم های خاص تری مانند دست سازه ها، عطر، قالی، کلاه، فرش و انواع و اقسام سوغاتی را هم در این مرکز خرید پیدا کرد. در دیرا همه چیز در دسترس است از این رو علاوه بر بهترین مرکز خرید در دبی؛ یکی از بهترین مکان ها برای تفریحات خانوادگی نیز می باشد.

مرکز خرید میردف

مرکز خرید میردیف

اطلاعاتی در مورد این مرکز خرید :

  • لوکیشن: خیابان شیخ محد ابن زاید، میردیف
  • تعداد مغازه ها: بیش از 400
  • سرگرمی های اضافه شده: باشگاه بولینگ 12لاینه برای دورهمی های خانوادگی

وجود بیش از 400 مغازه از برندهای مختلف، محیطی خیره کننده و رستوران های دوست داشتنی باعث می شوند این مرکز خرید از پرطرفدارترین و بهترین مال های دبی باشد. سازه این مرکز خرید، محیط اطراف آن و طراحی اش باعث می شود میردیف همیشه در میان زیباترین و جذاب ترین ساختمان های دبی جایی برای خود داشته باشد.

باید اشاره کرد که این مرکز خرید برای لذت بردن خانواده ها ساخته شده است. پارکی برای کودکان و انواع و اقسام رستوران ها برای لذت بردن بزرگسالان هم در این مرکز خرید وجود دارد؛ از گازبو گرفته تا گورمت برگر و زعفران.

بهترین برندهای روز دنیا را می توان در مرکز خرید میردیف پیدا کرد. زارا، منگو، هاملیز، پاتری بار و کریت و بارل از جمله این بنردهای مطرح هستند.

مرکز خرید مارینا دبی

مرکز خرید مارینا دبی

اطلاعات کلیدی در مورد این مرکز خرید

  • لوکیشن: دوبی مارینا
  • تعداد مغازه ها: 140

یکی از جدیدترین مراکز خرید دبی که تم خانوادگی و خریدهای خیابانی دارد همین جاست. زیبایی این مرکز خرید با اضافه شدن برج گورمت بیشتر هم شده است. پس فرقی ندارد خریدار باشی، توریست یا حتی ساکن منطقه! نگاه هر کسی به سمت این مرکز خرید زیبا جلب خواهد شد.

بهترین برندهای رستورانی را می توان در این مرکزخرید پیدا کرد از کارلوسیو گرفته تا بسکین رابینز. برای دورهمی های خانوادگی می توان از یک سال قبل در رستوران های با کیفیت این مرکز خرید میز رزرو کرد.

جالب است بدانید که اولین سینمای شش بعدی امارات در این مرکز خرید ساخته شده. بنابراین کمتر پیش می آید کسی به دبی بیاید و از این مرکز خرید دیدن نکند.

مرکز خرید الغریر

مرکز خرید الغریر

اطلاعات کلیدی :

  • لوکیشن: خیابان الریگا، دیرا
  • تعداد مغازه ها: بیش از 300

مرکز خرید القرایر یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین مال های دبی است که بیش از 300 مغازه دارد. این مرکز خرید به ورزشی بودن معروف است چرا که بهترین برندهای ورزشی دنیا مانند آدیداس، و ریبوک در آن نمایندگی دارند. خرید اکثر مردم در این مرکز شامل کفش، لباس ورزشی ، ساعت های ورزشی و هر چیز دیگری است که به ورزش مربوط باشد.

البته در پایان هر فصل تخفیفات خوبی در این مرکز خرید اعلام می شود و بازدید کننده ها می توانند از این فرصت ناب استفاده کنند. فروش آیتم های عربی از جمله ویژگی های فرهنگی این مرکز خرید محسوب شده و همیشه از بخش های پرطرفدار آن بوده است.

مرکز خرید وافی سیتی

مرکز خرید وافی سیتی

اطلاعات کلیدی در مورد این مرکز خرید

  • لوکیشن: خیابان عودمتا
  • تعداد  مغازه ها: بیش از 250
  • کافه رستوران: رافلز دبی هتل

در این لیست ده موردی از بهترین مراکز خرید دبی، وافی سیتی از همه بهتر است، آن هم به خاطر خاص بودن و عالی بودنش. این مرکز خرید هرمی شکل که از اهرام ثلاثه مصر الهام گرفته شده است تعداد بی شماری از بازدید کنندگان را به سمت خود جلب می کند. یکی دیگر از جذابیت های این مرکز خرید، نمایندگی بغداد مارکت است که در وافی سیتی قرار دارد.

در این مرکز خرید مصری، بغدادی و مدرن هر گوشه ای از هر فرهنگ و تمدنی را می توان پیدا کرد. برندهای مطرحی مانند جیوانچی، اسکادا، کیتسون، شانل، روبرتو کاوالی، ویلروی و جاگر را می توان اینجا پیدا کرد.

رافلز دوبی هتل یکی از بهترین بخش های این مرکز خرید برای دورهمی های خانوادگی و خوش گذراندن است. حتی برای بچه ها هم در این مرکز خرید جایی برای بازی و فعالیت های خلاقانه هست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو