بهترین هتل های شمال [+آدرس و شماره تلفن]

بهترین هتل های شمال [+آدرس و شماره تلفن]


منبع: تکراتو

7

1402/5/14

11:17


اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید و به دنبال بهترین هتل های شمال برای اقامت هستید، برای آشنایی با لوکس ترین هتل های شمال که به دریا یا جنگل نزدیک‌اند با ما همراه شوید.

بهترین هتل های شمال [+آدرس و شماره تلفن]

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید و به دنبال بهترین هتل های شمال برای اقامت هستید، برای آشنایی با لوکس ترین هتل های شمال که به دریا یا جنگل نزدیک‌اند با ما همراه شوید.

شمال کشور به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان، طبیعت زیبا، مکان‌های بکر و دیدنی و دریا و جنگل، مقصد سفر تابستانی بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.

جنگل‌های دوهزار و سه‌هزار، پارک جنگلی سی‌ سنگان، مجتمع تفریحی رامسر، متل قو، چشمه‌های باداب سورت، دهکده مازیچال، دشت آزو، جواهرده، روستای فیلبند، تالاب میانکاله و جنگل دالخانی از بهترین جاهای دیدنی شمال هستند. اگر شما هم برای سفر به زیباترین شهرهای شمال ایران برنامه‌ریزی کردید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین هتل های ساحلی شمال با ما همراه شوید.

اگر قصد اقامتی نزدیک به جنگل را هم دارید، می‌توانید از میان هتل‌هایی که در این نوشتار معرفی می‌کنیم بهترین هتل های جنگلی شمال را برای سفر خود انتخاب و رزرو کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های بابلسر

خرید بلیط لحظه آخری

بهترین هتل های شمال

سفر به شهرهای خوش‌ آب‌وهوای شمال کشور برای بسیاری از افراد، به ویژه تهرانی‌ها که فاصله‌ی زیادی با شهرهای شمالی ندارند بسیار مفرح و جذاب است و حتی می‎‌توانند پایان هفته خود را در شمال سپری کنند.

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های شمال

انتخاب یک هتل مناسب از بین هتل‌های متعدد شهرهای شمالی کمی چالش‌برانگیز است. به همین دلیل، در ادامه علاو‌ه‌بر بهترین هتل های شمال به معرفی بهترین هتل شمال برای ماه عسل و بهترین هتل های شمال کنار دریا نیز می‌پردازیم تا با مطالعه این نوشتار، از خدمات رفاهی و امکانات انواع هتل‌ها اطلاع داشته باشید و با توجه به محلی که هتل در آن واقع شده، به راحتی هتل مناسبی برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل بام سبز رامسر

بهترین هتل های شمال

  • آدرس:  مازندران ـ رامسر ـ کیلومتر 5 غرب رامسر – مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز
  • تلفن: 01155266519

هتل بام سبز رامسر یکی از هتل‌های چهار ستاره بسیار مجلل شمال کشور است که در سال 1389 افتتاح شد. سوئیت‌های این مجتمع در ایستگاه بالای تله کابین در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا با منظره زیبای جنگل قرار گرفته و تنها وسیله رفت و آمد به هتل تله کابین است.

بام سبز یکی از بهترین هتل های جنگلی شمال در ارتفاع 700 متری قله ایل میلی است و چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای خزر و جنگل‌های انبوه اطراف دارد. مسافران برای رزرو هتل بام سبز رامسر می‌توانند از بین انواع کلبه‌های جنگلی و سوئیت‌های وی آی پی، گزینه متناسب با نوع نیازشان را انتخاب کنند.

این هتل دارای خدمات و امکانات بسیاری از جمله از پارکینگ سرپوشیده، کافی‌شاپ فضای باز، بیلیارد، اتاق بازی، نمازخانه، محل استراحت در فضای بازآتلیه، کافی شاپ، رستوران سنتی، سالن آمفی تئاتر، رستوران ایرانی و گشت با هزینه است.

فاصله هتل بام سبز رامسر تا پایانه مسافربری رامسر 25 دقیقه و تا فرودگاه رامسر حدود 30 دقیقه با خودرو است. این هتل ترانسفر رایگان فرودگاهی هم دارد.

هتل 5 ستاره پارسیان خزر چالوس

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های شمال کنار دریا
  • آدرس: روبروی نمک آبرود و در ۱۲ کیلومتری شهر چالوس
  • تلفن: 01152188813

هتل‌ هایت یا هتل پارسیان امروزی یکی از ۵ هتل برتر دنیا بود که در سال ۱۳۴۷ تأسیس شد. هتل پارسیان خزر را می‌توان بهترین هتل شمال برای ماه عسل معرفی کرد. این هتل 5 ستاره محوطه‌ای بسیار سرسبز و مناظری چشم‌نواز دارد. ضلع شمالی این هتل مشرف به دریای خزر و ضلع جنوبی آن رو به جنگل مازندران است.

با اقامت در هتل پارسیان آزادی خزر چالوس که از لوکس ترین هتل های شمال است، دریا و جنگل را باهم انتخاب کرده‌اید. همچنین، به دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل، ویلاهای جنگلبانی، بقعه متبرکه سید محمد و کاخ چای خوران دسترسی خواهید داشت.

هتل پارسیان خزر چالوس از بهترین هتل های شمال کنار دریا به شمار می‌آید که امکانات و خدمات رفاهی بسیاری از جمله نمازخانه، کافی شاپ، لباسشویی، تاکسی سرویس، آلاچیق، آسانسور، کافی نت، ماساژ، دستگاه خودپرداز، ساحل اختصاصی، سالن اجتماعات، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران ایرانی، فروشگاه صنایع دستی، فست فود، خدمات خانه داری، پارکینگ، سالن بیلیارد، سفره خانه، فضای سبز و اتاق چمدان دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل های دبی

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

بهترین هتل های شمال

  • آدرس: بابلسر ، کیلومتر 3 کمربندی بابلسر به فریدونکنار، میدان امام حسین (ع)
  • تلفن: 01135557000

هتل مجلل 5 ستاره میزبان در سال 1399 در کنار هتل چهار ستاره میزبان ساخته شد. این هتل که از زیباترین و بهترین هتل های شمال است، تا بابلسر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. وجود مراکز خرید در اطراف هتل از مزایای آن محسوب می‌شود.

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر یکی از باشکوه‌ترین و بهترین هتل های شمال کشور است؛ اما چرا؟ نمایی که در اتاق‌های این هتل پیش‌ روی‌تان قرار دارد، ترکیبی از قله دماوند، شهر، دریا و منظره سرسبزی از جنگل‌های شمال است.

هتل 5 ستاره میزبان دارای 166 اتاق و سوئیت‌ لوکس است. این هتل مجلل هفت رستوران متنوع با سرآشپزان حرفه‌ای دارد که با انواع غذا با طعم‌های مختلف و مطابق مزاج و سلیقه‌های گوناگون از شما پذیرایی می‌کنند. غذاهای شمالی آن با طعم و بوی خوش، همیشه پرطرفدار هستند. با این‌حال، انتخاب با شماست.

علاوه‌براین، هفت تالار در این هتل قرار دارد که برای برگزاری انواع همایش، جلسات کنفرانس و جشن و مراسم‌های شما مناسب است. گل فروشی، کلوب ورزشی، پارک بازی، فروشگاه، کافه زیبا با منوی متنوع و خوشمزه، زمین تنیس و والیبال، حمام سنتی، سالن بیلیارد و آرایشگاه از جمله امکانات اقامتی این هتل هستند. هتل 5 ستاره میزبان بابلسر اقامت لاکچری و به یادماندنی را برای‌تان رقم می‌زند.

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های ساحلی شمال
  • آدرس: مازندران – ایزدشهر – گلسار 3
  • تلفن: 01144536200

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور یکی از بهترین هتل های ساحلی شمال است که اتاق‌های متعددی با نمای رو به دریای نیلگون کاسپین دارد. هتل ساحلی شهر نور شامل چند ویلای لوکس و یک هتل آپارتمان 7 طبقه می‌شود.

با اقامت در هتل آپارتمان ساحلی شهر نور، علاوه بر اینکه به ساحل اختصاصی نور دسترسی دارید، به امکانات ورزشی نظیر ورزش‌های ساحلی، استخر روباز با قابلیت حمام آفتاب و پیست دوچرخه سواری دسترسی مستقیم خواهید داشت.

روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای‌ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی و بسیاری موارد دیگر مطابق با استانداردهای یک هتل 4 ستاره از امکانات اتاق‌های هتل شهر است.

بیشتر بخوانید:

مکان های دیدنی شیراز

بهترین بوم گردی قشم

هتل 4 ستاره پارسیان رامسر

بهترین هتل های شمال

  • آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی
  • تلفن: 01155223593

هتل قدیم رامسر یا هتل 4 ستاره پارسیان در مرکز شهر رامسر قرار دارد که از جاهای دیدنی رامسر محسوب می‌شود و در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است. معماری هتل پارسیان شباهت زیادی به سبک آرت دکو دارد، حتی طرح‌هایی برای تبدیل هتل به موزه توسط مدیریت آن در دست بررسی است.

هتل قدیم رامسر با معماری خاص و زیبایی که دارد، می‌تواند بهترین هتل شمال برای ماه عسل باشد. این هتل در دو عمارت جداگانه واقع شده که عمارت قدیمی‌تر ۲۱ اتاق دارد. عمارت جدید هم ۱۱۵ اتاق و سوئیت را در خود جای داده‌ است. هر یک از این عمارت‌های هتل، حال و هوای عالی خاص خود را برای گذراندن یک ماه عسل خاطره‌انگیز دارند.

در هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل منحصربه‌فرد امکاناتی چون تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات و چای‌ساز قرار داده شده است.

همچنین هتل دارای امکانات کلی سالن کنفرانس، تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق، مرکز خرید، حمام سنتی با پرداخت، صندوق امانات، سالن همایش، ماساژ با پرداخت، استخر با پرداخت، خدمات خانه‌داری، دستگاه خودپرداز، فضای بازی کودکان، پارکینگ روباز، رستوران ایرانی، لباسشویی، آلاچیق، سونا، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه سوغاتی، خدمات روم سرویس، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، فضای سبز و اتاق چمدان است.

هتل کادوس رشت

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های شمال
  • آدرس: رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه
  • تلفن: 01333365070

هتل بزرگ کادوس یکی از زیباترین هتل های ۵ ستاره استان گیلان است که در بهترین منطقه شهر رشت واقع شده است. هتل کادوس از بهترین هتل های شمال کشور به شمار می‌رود که به دلیل موقعیت عالی‌اش از نظر قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی آسان آن به فرودگاه و اماکن تفریحی و تاریخی، یکی از بهترین گزینه‌های مسافران برای اقامتی خاطره‌انگیز در شمال کشور محسوب می‌شود.

هتل کادوس رشت دارای 4 طبقه مشتمل بر 96 باب اتاق است که در سال 1362 به بهره‌برداری رسیده و در سال 1391 بازسازی شده است. این هتل یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر رشت و استان گیلان محسوب می‌شود که معماری زیبا و خاص‌اش، آن را به یکی از جاذبه‌ها و جاهای دیدنی رشت تبدیل کرده‌ است.

فاصله هتل زیبای کادوس رشت تا دریای خزر حدود 30 کیلومتر است. موزه رشت، بازار روز، پارک جنگلی سراوان، خانه موزه میرزا کوچک خان، میدان شهرداری و عمارت کلاه فرنگی، از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری رشت هستند که با اقامت در هتل کادوس رشت به آسانی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

این هتل دارای 96 واحد اقامتی بوده و شامل اتاق‌های دو تخته، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته و سوئیت چهار نفره می‌شود. اگر می‌خواهید یک اقامت به یادماندنی و باکیفیت را در شمال کشور تجربه کنید، هتل کادوس رشت یکی از بهترین گزینه‌های شماست. از جمله امکانات این هتل می‌توان زمین تنیس، استخر روباز، پارک کودکان و سالن‌های متعدد برای برگزاری مراسم، جلسات و جشن‌ها را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های کیش

جاهای دیدنی گیلان

هتل چالدره تنکابن

بهترین هتل های شمال

  • آدرس:  استان مازندران، کیلومتر 18 جاده دوهزار
  • تلفن: 01154245414

هتل چالدره تنکابن در سال ۱۳۷۹ افتتاح شده است. این هتل در بهترین منطقه‌ی توریستی شهر تنکابن واقع شده و ۱ طبقه و ۳۷ باب کلبه دارد.

هتل جنگلی چالدره تنکابن با چشماندازی شگفت‌انگیز و روح‌بخش در قلب جنگل‌های سرسبز مازندران قرار گرفته است. اگر قصد اقامت در یک هتل جنگلی منحصر به فرد را دارید، هتل چالدره یکی از بهترین هتل های جنگلی شمال است که زیبایی معماری و طراحی کلبه‌های آن آرامشی دلپذیر را برای مسافران‌اش به ارمغان می‌آورد.

هتل چالدره دارای رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای خوش طعم ایرانی و کافی شاپ بسیار دنج برای راحتی مسافران است. از وسط محوطه این هتل زیبا رودخانه دوهزار می‌گذرد و صدای خوش آهنگ آن چون موسیقی آرامش‌بخش روح شما را جلا می‌دهد.

در هتل چالدره جنس کلبه‌های توسکا از چوب است و مساحتی بالغ بر 35 متر مربع دارد. ساختمان کلبه‌های افرا از جنس بتونی و مساحت 65 متر به همراه 35 متر تراس است.

در همه‌ی کلبه‌ها امکانات رفاهی از جمله سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای‌ساز و آب آشامیدنی طبیعی از چشمه‌های اطراف هتل، وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل زیبا می‌توان دوچرخه سواری، جنگل نوردی، ماهیگیری و کتابخانه را نام برد.

اگر علاقه‌مند به اقامتی به دور از هیاهو، در دل طبیعت زیبای شمال هستید، هتل چالدره که از بهترین هتل های شمال کشور است، اقامتگاه مناسبی برای شما خواهد بود.

هتل آپارتمان تنکا پارسه تنکابن

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های جنگلی شمال
  • آدرس: مازندران، ارتفاعات تنکابن، منطقه توریستی جنگل سه هزار
  • تلفن: 01144460267

هتل آپارتمان تنکا پارسه در فروردین ماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی جنگل های سه هزار و رودخانه، فضایی آرام و دنج دارد. اگر به دنبال هتلی خلوت برای اقامت هستید، تنکا پارسه تنکابن که یکی از بهترین هتل های جنگلی شمال به شمار می‌رود، گزینه‌ی خوبی برای اقامت شماست.

هتل تنکا پارسه در ارتفاعات تنکابن قرار گرفته و مناظری شگفت‌انگیز دارد. این هتل نوساز دارای واحدهای اقامتی نظیر اتاق‌های دو تخته دبل، مستر ویژه سه تخته و سوئیت رویال ۳ تخته است. اتاق‌های هتل آپارتمان تنکا پارسه دارای مبلمان، میز توالت، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام مجهز، یخچال، تلویزیون و چای‌ساز هستند.

هتل تنکا پارسه تنکابن سه ستاره است و در سه طبقه دارد. ساختار چوبی و بتنی‌ این هتل زیبا، معماری فوق‌العاده‌ای را در دل جنگل‌های مازندران خلق کرده است. فاصله این هتل تا ساحل دریا تنها 30 کیلومتر است و مسافران و گردشگران می‌توانند به آسانی خود را به سواحل دریای خزر برسانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

جاهای دیدنی لرستان

هتل نارنجستان نور

بهترین هتل های شمال

  • آدرس هتل: مازندران – کیلومتر 7 جاده ی محمود آباد نور – ایزد شهر
  • تلفن: 0114458111

شهرستان نور یکی از سرسبزترین و زیباترین شهرهای شمال است. هتل نارنجستان نور، در دل طبیعت بکر این شهر با چشم‌اندازی زیبا از جنگل‌های سبز و کوه‌های البرز، در کنار منطقه جنگلی و دریای خزر واقع شده است.

هتل چهار ستاره نارنجستان از بهترین هتل های شمال است که در سال ۱۳۷۹ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۱ بازسازی انجام داده است.  طراحی مجموعه به شکل محوری شده و خیابان اصلی مجموعه که سنگ فرش است، منتهی به ورودی و نمای زیبای هتل می‌گردد؛ به طوری که از ابتدای مجموعه پرسپکتیو هتل و نمای کافی‌شاپ گردان کاملا مشهود و زیبا است.

این هتل پنج طبقه، ۱۱۹ باب اتاق و سوئیت دارد. لذت اقامت در این هتل وقتی که در بالکن هتل به تماشای طبیعت می‌نشیند، دوچندان می‌شود.

هتل نارنجستان دارای 57 باب ویلای دوبلکس، 52 باب اتاق دو تخته و سه تخته و 10 سوئیت رویال است که امکانات رفاهی و تفریحی لازم را برای مسافران فراهم می‌کند.

لذت اقامتی به یادماندنی در هتل نارنجستان نور زمانی کامل می‌شود که در میان رستوران‌های عالی و خوش عطر و غذاهای خوش طعم هتل، تصمیم می‌گیرید طبیعت شمال را از رستوران گردان این هتل تماشا کنید.

جت اسکلی، قایق سواری، ساحل اختصاصی، آرایشگاه، فروشگاه، اتاق ماساژ و سالن بیلیارد از امکانات دیگر هتل نارنجستان نور هستند.

هتل آسمان شهر ساری

بهترین هتل های شمال

لوکس ترین هتل های شمال
  • آدرس: کیلومتر 2 جاده ساری به نکا
  • تلفن: 01133432610

هتل آسمان شهر ساری در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. این هتل در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و خارج از شهر ساری ساخته شده است. فضای سبز بزرگ هتل مکان خوبی را برای قدم زدن و استفاده از هوای آزاد در اختیارتان می‌گذارد. برای صرف غذا و نوشیدنی هم می‌توانید به رستوران ایرانی، چایخانه سنتی، یا کافی‌شاپ هتل سر بزنید.

هتل آسمان شهر ساری هتلی نوساز در بین هتل‌های شهر ساری محسوب می‌شود. این هتل 3 ستاره از بهترین هتل های شمال است که سه طبقه و ۵۰ باب اتاق و سوئیت دلباز و تمیز دارد. پنت هاوس هتل هم در طبقه چهارم است.

نمازخانه، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، فضای بازی کودکان رایگان، جعبه کمک‌های اولیه، آلاچیق، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس، لباسشویی، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، پارکینگ روباز، صندوق امانات، فست‌فود، رستوران ایرانی، فضای سبز و اتاق چمدان برخی از امکانات رفاهی هتل آسمان شهر ساری هستند.

هتل آسمان شهر که از بهترین هتل های شمال کشور است، مزایایی مثل دسترسی آسان به پارک جنگلی شهید زارع دارد. برای خرید در ساری هم می‌توانید به راحتی به بازار ترکمن در 6 کیلومتری هتل آسمان شهر بروید.

سوالات متداول

بهترین هتل های جنگلی شمال کدامند؟

هتل آپارتمان تنکا پارسه تنکابن، هتل بام سبز رامسر، هتل چالدره و هتل آسمان شهر ساری از بهترین هتل های جنگلی شمال هستند.

 بهترین و لوکس ترین هتل های شمال کدامند؟

هتل 5 ستاره پارسیان خزر چالوس، هتل کادوس رشت، هتل بام سبز رامسر، هتل آپارتمان ساحلی شهر نور و هتل 5 ستاره میزبان بابلسر از لوکس ترین هتل های شمال هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین هتل های شمال چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو