سنگاچین، لذت پیاده‌روی در ساحلی بی‌نظیر

منبع: دلتا پیام

633

1401/8/11

17:37


بسیاری از افرادی که به شهرهای شمالی استان گیلان می‌روند می‌خواهند بدانند که سنگاچین انزلی کجاست و چه امکاناتی دارد.

بسیاری از افرادی که به شهرهای شمالی استان گیلان می‌روند می‌خواهند بدانند که سنگاچین انزلی کجاست و چه امکاناتی دارد.

روستای سنگاچین بندر انزلی

با مجله دلتا همراه باشید تا روستای سنگاچین بندر انزلی را بهتر بشناسید. سنگاچین یکی از روستاهای زیبای استان گیلان است. به دلیل زیبایی منحصر به فردی که این روستا دارد بسیاری از گردشگرانی که به استان گیلان‌ می‌روند این روستا را برای بازدید انتخاب‌ می‌کنند. سنگاچین را به عنوان یکی از روستاهای خط ساحلی‌ می‌شناسند. جلگه‌ای بودن این روستا موجب زیبایی چندین برابر این روستا شده است.

موقعیت جغرافیایی روستای سنگاچین بندر انزلی

روستای سنگاچین از نظر قرار گرفتن در خط ساحلی طول زیادی دارد. از قسمت جنوب به مرداب انزلی وصل‌ می‌شود و از شمال به دریای کاسپین می‌رسد. این روستا بین رشت و انزلی قرار دارد و فاصله زیادی با این دو شهر ندارد. سنگاچین در بین انواع روستاهای شمالی نقش راهبردی مهمی را ایفا‌ می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری روستای سنگاچین

سنگاچین انزلی جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری دارد. در واقع با بازدید از این روستا‌ می‌توانید زیبایی‌های جنگل و دریا را در کنار یکدیگر مشاهده کنید. از آنجایی که این روستا با شهر انزلی فاصله زیادی ندارد، گردشگران به راحتی و در کمترین بازه زمانی‌ می‌توانند وارد این روستا شوند و از جاذبه‌های گردشگری این روستا بازدید نمایند.

سنگاچین

امکانات رفاهی و تفریحی

اگر‌ می‌خواهید از روستای سنگاچین انزلی بازدید نمایید باید به خوبی امکانات تفریحی و رفاهی این روستا را بشناسید. مجتمع تفریحی بزرگی در این روستا تاسیس شده است. بنابراین شما‌ می‌توانید از امکانات این مجتمع استفاده کنید تا از سفر خود لذت ببرید. همچنین باید بدانید که هتل‌ها و مسافرخانه‌های کوچکی را در این روستا وجود دارد. قایقرانی در دریا، نزدیکی به تالاب انزلی و دیدن جاذبه‌های مرداب از دیگر جاذبه‌های این روستا است.

گردشگری در روستای سنگاچین انزلی

توسعه گردشگری در این روستا موجب شده است که مشاغل متنوعی در این روستا به وجود آید. پلاژهای گردشگری را در این روستا راه‌اندازی کرده اند تا مسافرین بتوانند از گردش در دریا لذت ببرند. پرورش کرم ابریشم یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اهالی این روستا است. شما‌ می‌توانید برخی از مکان‌هایی که برای پرورش کرم ابریشم هستند را از نزدیک مشاهده کنید.

مکان‌های زیارتی روستای سنگاچین

در روستای سنگاچین‌ می‌توانید از مرقد مطهر امامزاده ابراهیم بازدید نمایید. دو مسجد در این روستا وجود دارد که شما‌ می‌توانید برای انجام فرایض دینی به این مکان‌ها بروید. اگر به روستاهای دیدنی ایران علاقه دارید روستای ایرانی که کوچه و خیابان ندارد را بخوانید.

روستای سنگاچین بندر انزلی

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری همه آنچه در سفرهای پاییزی لازم داریم را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو