طرز تهیه کورن داگ پنیری

طرز تهیه کورن داگ ساده طرز تهیه کورن داگ اسپایسی طرز تهیه کورن داگ ایرانی طرز تهیه کورن داگ سوخاری پنیری طرز تهیه کورن داگ سوخاری طرز تهیه کورن داگ قرمز

کورن داگ پنیری یکی از انواع غذاهای فست فودی است که در سراسر جهان طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کورن داگ پنیری در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۳ نفر
سوسیس آلمانی۳ عدد
آرد سفید۵ قاشق غذاخوری
آرد ذرت۳ قاشق غذاخوری
تخم مرغ۱ عدد
شیر۱ فنجان
پنیر پیتزابه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پودر آویشن و پاپریکابه مقدار کافی

طرز تهیه کورن داگ پنیری

مرحله اول

برای تهیه کورن داگ پنیری خوشمزه در ابتدای کار آرد سفید را به همراه آرد ذرت، تخم مرغ، شیر و مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و پودر آویشن درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس به خوبی هم می زنیم تا یک مایه غلیظ حاصل شود.

مرحله دوم

حالا مایه به دست آمده را درون یک لیوان دیواره دار بلند می ریزیم و کاور سوسیس ها را جدا می کنیم، سپس آنها را به اندازه های دو بند انگشت خرد می کنیم. در ادامه مقداری از پنیر پیتزا را درون دست به خوبی فشرده می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله ابتدا یک تکه سوسیس، سپس پنیر و مجددا یک تکه سوسیس به سیخ می کشیم و به همین ترتیب کورن داگ ها را آماده می کنیم. حالا کورن داگ را به مدت ۳۰ دقیقه درون فریزر قرار می دهیم تا سفت شوند.

مرحله چهارم

پس از گذشت این زمدت کورن داگ پنیری ها را درون لیوان فرو برده تا سطح آنها به مایه آغشته شود، سپس درون پودر سوخاری می غلطانیم تا سطح آنها را کاور کند. حالا یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله پنجم

حالا مقداری روغن به تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس کورن داگ ها را درون تابه می چینیم و با حرارت متوسط رو به بالا به خوبی سرخ می کنیم. در نهایت به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.