با این تکنیک ها توانستم راز موفقیت میلیونرها را پیدا کنم

منبع: نمکستان

15

1401/8/17

17:40


من در کسب و کار خود تجربه های بسیاری کسب کردم و راههای مختلفی را امتحان کردم تا با تکنیک های ثروتمندی آشنا شدم من نیز توانستم با راه اندازی گلخانه ی کوچکی به تولید و پرورش قارچ بپردازم و از راه در آمد بسیاری کسب کنم.

من در کسب و کار خود تجربه های بسیاری کسب کردم و راههای مختلفی را امتحان کردم تا با تکنیک های ثروتمندی آشنا شدم من نیز توانستم با راه اندازی گلخانه ی کوچکی به تولید و پرورش قارچ بپردازم و از راه در آمد بسیاری کسب کنم.

قارچ خوراکی

قارچ خوراکی

اکثر مردم از انواع قارچ های خوراکی بیشتر با قارچ خوراکی بزرگ پهن طبیعی و انواع صیفی جات که در فروشگاه های مواد غذایی می بینند آشنا هستند در حالی که انواع مختلفی از قارچها برای مصرف وجود دارد. برخی از قارچ ها خوراکی هستند و طعمی شیرین دارند و برخی دیگر حتی ممکن است طعم خرچنگ بدهند از انواع قارچ می توان برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش فشار خون و کلسترول استفاده کرد و حتی ممکن است برای درمان سرطان و سایر بیماری های جدی نیز مفید باشد. در طول تاریخ مردم در سرتاسر جهان قارچهای وحشی و قارچ را برای غذا پیدا می کردند که البته جمع آوری قارچهای وحشی می توانست یک سرگرمی بسیار مفید و جالب باشد.

با این حال کسانی که این کار را انجام می دهند باید با نهایت احتیاط عمل کنند زیرا با وجودی که تعداد کمی از قارچهای وحشی مغذی، خوشمزه و بی ‌خطر هستند، اما بسیاری از آنها نیز برای سلامتی خطر جدی محسوب می شوند و در صورت مصرف باعث مسمومیت و حتی مرگ می شوند.

قارچ خوراکی جنگلی

قارچ خوراکی جنگلی

قارچ خوراکی جنگلی جزو محصولات کشاورزی است و می‌ تواند مانند محصولاتی از قبیل کشمش، پسته و زعفران صادر شود و ارز آوری زیادی برای کشور داشته باشد. به طور میانگین سالانه چیزی حدود ۱۵۰ هزار تن قارچ در کشور تولید می شود. از طرفی بازار بصره عراق در فاصله ۲۰ کیلومتری آبادان قرار دارد که این بازار صادراتی، صادرات به عراق را تسهیل بخشیده است.

بنابراین یکی از موضوعاتی که می توان برای کسب درآمد روی آن برنامه ‌ریزی و  سرمایه‌گذاری کرد، صادرات قارچ به کشور عراق است. اما علاوه بر تولید قارچ، باید نحوه صادرات قارچ به عراق را نیز فرا بگیرید تا بتوانید به سودآوری و درآمد بالایی دست پیدا کنید. در بین نوشتار به بررسی نحوه صادرات قارچ به عراق می پردازیم.

کشور عراق به دلیل نزدیکی که به ایران دارد می‌تواند مقصد خوبی برای صادرات مواد غذایی باشند.

اگر به دنبال نحوه صادرات قارچ به عراق هستید در مرحله اول باید با گمرکاتی که می توان از آن ها اقدام به صادرات قارچ نمود آشنا شوید.

قارچ صدفی

قارچ صدفی

اگر شما هم بیشتر زمان خود را با صرف غذاهای لذیذ سپری می کنید و نمی دانید از قارچ صدفی پرورشی سالم تازه ارگانیک در چه غذاهایی استفاده می شود باید بگوییم که بیشترین میزان مصرف این نوع قارچها به آشپزخانه های چینی، کره ای و ژاپنی مربوط می باشد که به وسیله ی آن انواع غذاهای خوشمزه مطابق با انواع ذائقه ها تهیه شده و در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد و در اختیار مشتریان با ادویه کاری عمده مختلف و متفاوت قرار داده می شود.

چنانچه به آشپزیهای آسیایی علاقه مند هستید می خواهید غذایی متفاوت برای استفاده داشته باشید، خرید قارچ بزرگ صدفی پرورشی سالم را همواره پیشنهاد  می کنیم، این نوع قارچها حتی در روی کاغذ نیز به راحتی رشد و نمو پیدا کرده و تکثیر می شوند، قارچهای صدفی یا درختی از جمله قارچهایی هستند که در میان مردم آسیا به شدت محبوب بوده و در تهیه غذاهای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع قارچها به صورت خودکار بر روی درختان ودر مناطق معتدل جنگلی و نیمه گرم رشد می کند.

قارچ صدفی می توانید به راحتی از مواد ساده ی اطراف خود پروتئین مورد نیازش را تامین نماید و دارای بافتی لطیف بوده و طعمی مانند گوشت می باشد، بافت اسفنجی دارد و در زمان شستشو آب را به خود جذب می کند برای همین بهتر است از دستمال برای تمیزکردن این نوع قارچها استفاده بشود، این نوع قارچها را می توانید به چندین صورت کبابی، خام، برشته و هر صورت دلخواهی که می خواهید مورد مصرف قرار دهید، قارچ صدفی بعد از پختن حالتی نرم و لطیف پیدا می کند و باعث می شود خوراکی لطیف و بی نظیر داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو