با استفاده از اینترنت کسب و کار پولساز ایجاد کردم

منبع: نمکستان

22

1401/8/17

17:40


امروزه کسب و کارهای موفق و تازه ای در بستر اینترنت در حال شکل گیری هستند. من با داشتن یک سایت در زمینه سرامیک توانستم به درآمد پایدار دست پیدا کنم.

امروزه کسب و کارهای موفق و تازه ای در بستر اینترنت در حال شکل گیری هستند. من با داشتن یک سایت در زمینه سرامیک توانستم به درآمد پایدار دست پیدا کنم.

سرامیک براق

سرامیک براق

یکی از انواعی که سرامیک کف آشپزخانه دارد سرامیک براق کف کرم است . این سرامیک ها ظاهری بسیار زیبا دارند و به همین خاطر در میان مردم از مقبولیت و محبوبیت بالایی برخوردارند و بازار فروش خیلی خوب و پررونق در میان مردم دارند و با توجه به اینکه این سرامیک ها همانطور که قبلا هم گفتیم جنس بسیار مقاومی دارند در مقابل سرما و گرما نیز مقاوم می باشند سرامیک سه بعدی کف آشپزخانه بیشتر در کشور خودمان تولید می شوند و انواع خارجی آن نیز در بازار موجود است اما نوع داخلی آن با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد بازار بهتری نسبت به انواع خارجی آن دارا می باشد.

سرامیک خاک قرمز

سرامیک خاک قرمز

حال که شما عزیزان می دانید سرامیک خاک قرمز چیست با هم به ویژگیهای این سرامیک خواهیم پرداخت که از ویژگیهای این سرامیک می توان به این اشاره کرد که برای تولید این سرامیک سه بعدی از خاکهایی که به رنگ قرمز است استفاده می شود مانند خاک رس، آجری، کوارتز و غیره که این خاکها از مدل خاکهایی هستند که به طور طبیعی در طبیعت قرمز می باشند. این سرامیکها در کوره با دمای بسیار بالا پخته می شود تا مقاومت آن افزایش پیدا کند و برای افزایش مقاومت بیشتر آن از لعاب به عنوان روکشی برای این کاشیها استفاده می شود.

مواد اولیه ای که در این سرامیکها به کار می رود بال کلی و کالوئن است که این دو ماده دارای خواص پلاستیسیته و پیوند دهنده است و در اثر حرارت بالا، رنگ آن به رنگ تیره در می آید. از این سرامیکها در پوشش انواع سطوح دیوار و نمای ساختمان استفاده می شود.

سرامیک سرویس بهداشتی

سرامیک سرویس بهداشتی

انتخاب سرامیک و کاشی برای سرامیک سرویس بهداشتی در هر محل به نظر و سلیقه مشتریان بستگی دارد و یکی از المان هایی می‌ باشد که قابلیت هماهنگ شدن با کاشی های دیگر را در محیط های مختلف دارد. به همین دلیل مدل و طرح آنها برای افراد اهمیت بالایی دارد، در همین راستا شرکت های تولید کننده سعی کرده است با تولید متنوع و طرح های مختلف نظر طیف گسترده ای از مشتریان و خریدار کاشی و سرامیک را جلب نماید.

در ایران می توان بازار خرید و فروش این نوع از محصولات ساختمانی درجه یک به صورت عمده را مشاهده نمود که به فروش انواع مختلف آن می پردازند. این مراکز دارای فروشندگان خبره ای هستند که شما را جهت خرید بهترین و مناسب ترین محصول راهنمایی و هدایت می کنند. خرید از این مراکز به صورت حضوری و غیر حضوری بوده و به تعداد بالا می توان به تهیه این محصول پرداخت. در این فروشگاه ویژگی ها و کاربرد و همچنین قیمت این محصول توسط فروشندگان درج شده است و مصرف کنندگان می توانند با اطلاعات کافی و دقیق، انواع این محصول را انتخاب و سفارش دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو