جذب سرمایه را اینگونه شروع کردم

منبع: نمکستان

8

1401/8/18

21:00


برخی افراد گمان میکنند که فقط با تلاش های شبانه روزی می توانند به درآمد برسند اما من با انتخاب محصول مناسبی مانند سیب توانستم به درآمد خوبی برسم و جذب سرمایه را در زندگی کاری خودم آغاز کنم .

برخی افراد گمان میکنند که فقط با تلاش های شبانه روزی می توانند به درآمد برسند اما من با انتخاب محصول مناسبی مانند سیب توانستم به درآمد خوبی برسم و جذب سرمایه را در زندگی کاری خودم آغاز کنم .

سیب درختی صادراتی

سیب درختی صادراتی

قیمت سیب درختی صادراتی با مجوز غذا دارو در سال ۱۴۰۱ قیمت سیب درختی صادراتی با مجوز غذا دارو به بیش از ۱۸۰۰۰ تومان خواهد رسید که این مجوز طبق توافق بین کشور ایران و روسیه انجام شده است. اگر به صادرات سیب درختی به روسیه مشغول هستید، نیازمند این می باشید که برای گمرک خروجی مجوز غذا دارو را ارائه کنید، در غیر این صورت محصول سیب درختی شما اجازه اظهار نخواهد داشت. ما در سردخانه خود با در اختیار داشتن حجم زیادی از انواع سیب درختی و ارتباطی که با سازمانهای مربوطه داریم، این امکان را به وجود آورده ایم که در سریع ترین زمان ممکن اقدام به اخذ مجوزهای مربوطه کنیم. در همین راستا این مجموعه با توانایی تامین سیب درختی از استان های سیب خیز کشور، سعی بر این خواهد داشت تا برای پیشبرد اهداف خود در جهت سهولت در خرید سیب درختی، قیمت این میوه را نسبت به بازار داخلی، رقابتی تر در اختیار خریداران خود قرار دهد.

سیب درختی کوچک

سیب درختی کوچک

سیب درختی کوچک یکی از میوه های بسیار خوش طعم و خوش خور است که همه افراد طعم و مزه آن را دوست دارند و کمتر کسی پیش می آید که این میوه شیرین و آبدار را دوست نداشته باشد. پخش سیب گلاب درختی کوچک اصفهان به صورت عمده و با قیمت ارزان در برخی از فروشگاه های معتبر امکان پذیر است. سیب درختی دارای املاح و ویتامینهای مورد نیاز بدن می باشد و می تواند سلامتی بدن را تضمین کند. این محصول در طب اسلامی شناخته شده است و به بهبود بسیاری از بیماریها کمک شایانی می کند که مصرف آن را به تمامی سنین لازم و ضروری می باشد. سیب درختی یکی از میوه های بسیار محبوب در کشور می باشد که در تمام فصول به وفور مشاهده می شود و از این میوه با ارزش در تمامی مجالس و مهمانیها مورد استفاده قرار می گیرد.

سیب فوجی

سیب فوجی

بیشترین سطح زیـر کـشت سیب فوجی در کـشور چـین را تشکیل می دهد در ایران در بسیاری مناطق از جمله کرج کشت می شود؛ اندازه این نوع سیب متوسط تا بزرگ هستند،از نظر بافت ؛ محکم، آبدار و شیرین است؛ رنگ آن نزدیک به قرمز است؛ محبوبیت آن به دلیل طعم بسیارشیرین و بافت سفت آن است. سیب فوجی بدلیل بافت محکمی که دارد قابلیت نگهداری مناسبی داشته و مدت ۷-۸ ماه در انبار ماندگاری دارد. مانطوریکه می‌دانیم سیب در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی یافت می‌شودو معروف‌ترین آن‌ها به رنگ‌های قرمز، سبز و زرد بامزه‌های ترش، شیرین و ملس است که در اکثر مناطق ایران کشت می‌شود. سیب‌درختی رامی توان پس از برداشت بلافاصله جهت نگهداری به سردخانه هامنتقل نمود و بخشی هم به‌صورت تازه به بازار عرضه ‌شود با توجه به نوع و کیفیت سیب‌درختی‌ می‌توان کاربردهای متفاوتی از آن به دست آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو