اصول و نکات مهم فنگ شویی محل کار

اصول و نکات مهم فنگ شویی محل کار


منبع: آرگا

135

1401/8/21

19:10


فنگ شویی در واقع در راستای شناخت بهتر و ارتباط مناسب بین محیط و چیدمان وسایل در آن فضا بکار گرفته شده که با اجرای آن می توانید نقاط ضعف را کاهش داده و در افزایش نقاط قوت موثر باشید. فنگ شویی محل کار از جمله این موارد بوده که تکنیکی کاربردی برای چیدمان صحیح وسایل و اشیا در محیط های اداری، تجاری و … برای افزایش ثروت و سود به شمار می رود.

یکی از ارکان مهم که برای ایجاد انرژی لازم و حس خوب در محیط می توان از آن بهره مند شد علم فنگ شویی می باشد که با یک سری تغییرات مثبت و ساده انگیزه کافی برای انجام اعمال و امورات روزمره را فراهم کرده و با ارائه و اجرای نکات هدفمند آن می توان به بهترین بازدهی رسید. در همین زمینه سعی داریم در این مطلب برای راهنمایی شما عزیزان به بررسی تاثیرات فنگ شویی محل کار و راه حل های کاربردی در این زمینه بپردازیم.

آشنایی با مفهوم فنگ شویی محل کار

بهتر است بدانید علم فنگ شویی در هر زمان و مکانی قابل استفاده بوده و انرژی لازمه را به وجود می آورد. یکی از این موارد فنگ شویی محل کار بوده که با اجرای قوانین و نکات آن می توانید ضمن ایجاد حس آرامش و انرژی مثبت در فضا راندمان کار را بالا برده و به سوددهی بالاتری برسید.

فنگشویی اتاق کار

فنگ شویی در واقع هنر متافیزیک چینی بوده که در لغت به معنی آب و باد تلقی شده و می توان گفت دانشی می باشد که بهترین سبک چیدمان را ارائه داده تا تاثیرات مناسبی بر روی عواملی همچون موفقیت، سلامتی، نشاط و به عبارت کلی انرژی مثبت بگذارد.

بسیاری از افراد در پی اجرای علم فنگ شویی در محیط کار، خانه و … هستند ولی با توجه به این که افراد بدون تخصص در این زمینه وارد عمل شده در نتیجه با شکست رو به رو شده اند. این عمل به هر اندازه ساده و دارای تغییرات کمی باشد انگیزه لازم برای اجرای کارها و حتی امورات روزانه را چندین برابر می کند.

نکات مهم فنگ شویی محل کار

اصول و نکات فنگ شویی در محیط های اداری

با توجه به این که اغلب افراد در زندگی خود مشغول به انجام کاری هستند تا قادر باشند امرار معاش نمایند و هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند به همین خاطر زمان زیادی را در محل کار خود به سر می برند بدین ترتیب بهتر است سعی کنند که اصول و قواعد فنگ شویی را در آن محیط بکار گرفته تا ضمن ایجاد آرامش و انرژی مثبت به موفقیت و ارتقا مالی دست پیدا کنند.

هر چیز در محیطی که در آن کار می کنید رخ می دهد در حقیقت ناشی از اجسام، دیوارها و مبلمان فضای موجود می باشد. بنابراین چیدمان بایستی به نحوی باشد که نتیجه پایانی رها شدن از انرژی های منفی باشد. به عبارت دیگر امکان دارد با یک دکور و چیدمان غلط انرژی بیش از اندازه در محیط کار ذخیره گردد که سبب ایحاد احساسات و تفکرات منفی گردد. بدین ترتیب با رعایت کردن چند نکته و اصول در چیدمان می توانید به موفقیت و ثروت موردنظر دست پیدا کنید. در ادامه به شرح این اصول مهم پرداخته ایم.

نکات اساسی فنگشویی در محل کار

دور کردن انرژی منفی

هر پیشامدی که در محل کارتان رخ می دهد متاثر از وسایل و اجسامی همچون میز، مبلمان و … می باشد که در آن محیط گذاشته اید. لوازم شکسته، کهنه و خراب انرژی های بد و منفی را به خود جذب کرده و این انرژی منفی بر روی کسانی که با این اشیا در تماس و ارتباط می باشند اثرگذار می باشد و موجب ایجاد احساسات و تفکرات منفی می گردد. بعضی از اجسام نیز یادآور خاطره های ناخوشایند گذشته بوده که از طریق آن ها نیز انرژی منفی به وجود می آید. بدین ترتیب نیاز است که هر چه زودتر آن ها را از محل کارتان دور سازید. بعد از حذف این انرژی های منفی فضا روح تازه ای به خود گرفته و انرژی مثبت می تواند در آن جا به حرکت در آید.

فنگشویی ثروت در محل کار و مغازه

قرار دادن میز کار در بهترین مکان

مکان قرارگیری میز کار خیلی زیاد بر روی هدف شما و نتایج حاصل شده از کارتان اثر خواهد گذاشت. به غیر از مکانی که میز را در آن قرار می دهید نوع جنس میز نیز بسیار مهم می باشد. بهتر است از میز چوبی استفاده نموده چرا که چوب نماد رشد و سلامتی می باشد. میز شما بایستی در محیطی رو به پنجره و در باشد به گونه ای که دیواری پشت سرتان باشد تا بر روی فضا مسلط باشید.

بکار بردن آثار هنری در محل کار

نقطه مرکزی در یک مکان جایی می باشد که نظر شما را جلب خود کند بدین ترتیب بهتر است اشیا را در این محل بگذارید که به شما انرژی مثبت منتقل کند. از وسایلی همچون تابلوهای هنری، مجسمه و یا گلدان های مختلف می توانید برای جذاب کردن محل کارتان استفاده نمایید.

گذاشتن یک قاب عکس خانوادگی بر روی میزکار نیز خیلی موثر می باشد ولی فراموش نکنید عکسی را قرار دهید که خاطره خوبی را برای شما تداعی کند. این عمل باعث ایجاد حس و حال خوب شده و اثر مثبتی بر روی روند کار می گذارد.

اصول فنگ شویی محل کار

تمیز و منظم نگه داشتن محیط کار

به منظور جریان داشتن انرژی مثبت در محیط بایستی محل کارتان را از هر گونه گرد و غبار و آلودگی دور نگه دارید. همینطور اشیا بلااستفاده ای که بر روی میز کار وجود دارد را به شکل منظم داخل کشو یا کمد میز بگذارید. با انجام این اعمال باعث ایجاد انرژی مثبت در محل کارتان می شوید و قطعا با بودن در فضایی منظم و تمیز حس طراوت و زندگی خواهید داشت.

بهره مندی از نور طبیعی

نور طبیعی و هوای تازه موجب انتقال حس خوب می گردد. نور تاثیر زیادی در ایجاد یک فضای مثبت و آرامش بخش در اتاق دارد. در صورتی که دفتر کار شما پنجره دارد بهتر است پنجره ها را با پرده های تیره پوشش ندهید و با گشودن پنجره حتی در زمان کمی حس و حال فضای اتاق عوض شود. در صورتی که محیط کارتان پنجره ندارد بهتر است از تهویه استفاده نمایید و برای نورپردازی بهتر است از نور سفید گرم در عوض نور فلورسنت مهتابی بهره ببرید.

تاثیر فنگ شویی در محیط اداری

استفاده از گیاهان و فضای سبز

گیاهان در فضای داخلی انرژی مثبت را به دفتر کار شما منتقل می کنند. بهتر است از گیاهانی استفاده نمایید که فرم آن ها گرد می باشد. این نوع گیاهان انرژی و سرزندگی را به دلیل رشد و نموی که دارند در محیط به وجود می آورند. از بکار بردن گل های مصنوعی نیز شدیدا ممانعت نمایید.

اصول مهم فنگشویی محیط کار

در مطلب ارائه شده با انواع قواعد و اصول فنگ شویی محل کار به طور کامل آشنا شدید که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. برای فنگ شویی پذیرایی و فنگ شویی اتاق خواب می توانید از این مطالب دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو