تبلیغات در ضمیر ناخودآگاه با تابلو روان

منبع: پلازا

4

1401/8/23

14:45


تبلیغات در ضمیر ناخودآگاه با تابلو روان

تابلو روان چیست و چگونه در ضمیر ناخودآگاه عمل می‌کند؟

تابلو روان یک نمایشگر الکترونیکی جذاب است که با آن می‌توانید محصولات و خدمات کسب‌وکارتان را با نوشته‌های نورانی جذاب به مخاطب نشان دهید.

فهرست عناوین مطلب:

نقش تابلو روان در تبلیغات محیطی

در ابتدا باید بدانیم تبلیغات به معنای برقراری ارتباط با مشتری برای یک پیام در خصوص خدمات و محصولات است. در روش‌های سنتی برای اینکه مشتری را از خدمات یا محصولات آگاه کنند از روش‌های مرسومی مانند پخش تراکت یا روزنامه‌های تبلیغاتی استفاده می‌کردند که اکثر افراد بدون نگاه‌کردن، آنها را دور می‌انداختند و عملاً هزینه‌ای که صرف تبلیغات شده بازدهی خوبی نخواهد داشت. حال راهکار چیست؟

شما باید بدون اینکه به مخاطبتان چیزی مانند تراکت تحویل دهید، خدمات و محصولاتتان را در ضمیر ناخودآگاهش ثبت کنید؛ در این حالت مخاطب به‌راحتی از محصولات و خدمات شما آگاه می‌شود و ازآنجاکه در ضمیر ناخودآگاهش از شما آگاهی دارد به‌راحتی با شما ارتباط برقرار می‌کند و می‌تواند برای شما به یک مشتری عالی تبدیل شود.

شما می‌توانید به‌جای اینکه خدمات خود را روی تراکت، بنر یا دیگر نسخه‌های تبلیغاتی چاپ کنید، آنها را بر روی تابلو  ledنمایش دهید و در طول روز به‌صورت 24 ساعته در برابر چشم هزاران نفر قرار دهید و بدون اینکه تراکتی به دست آنها دهید در ذهن آنها حک شوید.

انواع تابلو روان:

تابلو روان ها در مدل‌های مختلفی در بازار قابل سفارش هستند که مهم‌ترین تفاوت آنها در نوع رنگ تابلو led است.

تابلو روان ‌ها به‌صورت تابلو روان تک رنگ، تابلو روان سه رنگ، تابلو روان هفت رنگ و تابلو روان فول کالر تولید می‌شوند که بسته به بودجه‌ای می‌خواهید برای خرید تابلو روان در نظر بگیرید می‌توانید مدل آن را انتخاب کنید.

تابلو روان تک رنگ پرمصرف ترین نوع تابلو روان است که در رنگ‌های قرمز، سبز، زرد، آبی، سفید و صورتی تولید می‌شود و می‌توانید آنها را در محیط‌های مختلف مانند فضای بسته INDOOR و فضای باز OUTDOOR استفاده کنید.

تابلو های روان مقاومت خوبی در مقابل سرما، گرما و رطوبت دارند و در شرایط آب‌وهوایی مختلف قابل‌نصب هستند و در مقابل بارندگی به دلیل ضد آب بودن بسیار مقاوم هستند و با شدت نور بالایی که دارند حتی در طول روز هم دید کاملاً واضحی دارند.

مزایا و امکانات تابلو روان

مزایا و امکانات تابلو روان

طول عمر بسیار بالا

قابل‌خرید و فروش

تعمیر و نگهداری ارزان

مصرف برق بسیار پایین

نصب آسان در مکان‌های مختلف

شدت نور بسیار بالا و کاملاً روز دید

نمایش ساعت، تاریخ، دما و رطوبت

تغییر متن تابلو روان تنها با چند کلیک

انتقال راحت و سریع متن بر روی تابلو با فلش

پخش فیلم، عکس، متن و انیمیشن‌های متنوع

چرا باید برای خرید تابلو اقدام کنیم؟

کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و فروش بیشتر مهم‌ترین عامل برای خرید تابلو روان تک رنگ است. مدیران کسب‌وکار همیشه در تلاش هستند هزینه‌های تبلیغاتی را کاهش و فروش مجموعه را افزایش دهند، تابلو روان LED با امکاناتی که دارد این کار را به‌آسانی برای شما انجام می‌دهد.

چرا باید برای خرید تابلو اقدام کنیم؟

فرض کنید فروشگاهی هستید که هر ماه 4 محصول جدید یا خدمات جدید به آن اضافه می‌شود. برای فروش بیشتر نیاز است مخاطب را از محصول جدید آگاه کنید. ارزان‌ترین راه چاپ تراکت است که علاوه بر اینکه دیگر روش جذابی برای تبلیغات نیست، به یک نفر نیروی کار برای پخش تراکت نیاز دارید. 4 محصول جدید در ماه یعنی چاپ 4 تراکت که در سال می شود 48 تراکت. حال فرض کنید به‌جای هزینه، یک سال سرمایه‌گذاری کنید و یک تابلو روان برای کسب‌وکار خود خریداری کنید. با داشتن تابلو روان حتی می‌توانید در یک روز یا ساعت‌های مختلف پیام‌های متنوعی را به مخاطبان نشان دهید. حتی می‌توانید تعداد زیادی پیام تبلیغاتی را هم زمان باهم نشان دهید.

با داشتن تابلو led ثابت به محیط‌زیست نیز کمک می‌کنید و باعث می‌شوید درختان کمتری قطع شود.

قیمت تابلو روان آماده

قیمت تابلو روان به‌طورکلی به عوامل زیر وابسته است:

رنگ و برند ماژول تابلو روان

کارت کنترل تابلو روان

قاب تابلو روان

پاور تابلو روان

ابعاد تابلو و روان

گارانتی

بسته به اینکه تابلو روان آماده را از کدام شرکت خریداری می‌کنید و آن شرکت از چه قطعات تابلو روانی استفاده می‌کند، قیمت تمام شده تابلو روان مشخص خواهد شد.

محاسبه قیمت تابلو روان بر اساس هر مترمربع می‌باشد که از حاصل‌ضرب طول×عرض تابلو روان، مساحت تابلو روان به دست می‌آید.

فرمول محاسبه قیمت تابلو روان:

قیمت تابلو روان=(طول×عرض) ×قیمت هر مترمربع

چه تابلو روانی مناسب من است؟

هرچه ابعاد تابلو روان بزرگ‌تر باشد می‌توان جملات را در ابعاد بزرگ‌تری به نمایش گذاشت و جملات بزرگ‌تر، به دید بهتر محصولات و خدمات شما کمک خواهد کرد. اما اگر فضایی برای نصب تابلو  ledثابت در ابعاد بزرگ ندارید نگران نباشید، در زیر ابعادی که گفته شده در هر فضایی قابل‌نصب هستند و جزء ابعاد مصرف تابلو روان محسوب می‌شوند.

بهترین ابعاد تابلو روان برای نصب در فضاهای کوچک

تابلو روان ابعاد 42 در 74 سانتی‌متر کوچک‌ترین ابعادی است که بهترین نمایش را دارد.

تابلو روان ابعاد 42 در 106 سانتی‌متر – تابلو روان ابعاد 42 در 138 سانتی‌متر

تابلو روان ابعاد 58 در 106 سانتی‌متر – تابلو روان ابعاد 58 در 138 سانتی‌متر

تابلو روان ابعاد 58 در 106 سانتی‌متر – تابلو روان ابعاد 58 در 138 سانتی‌متر

تابلو روان ابعاد 58 در 170 سانتی‌متر – تابلو روان ابعاد 58 در 202 سانتی‌متر

تابلو روان ابعاد 64 در 138 سانتی‌متر – تابلو روان ابعاد 64 در 170 سانتی‌متر

تابلو روان ابعاد 64 در 202 سانتی‌متر – تابلو روان ابعاد 64 در 234 سانتی‌متر

سفارش و تولید تابلو روان چقدر زمان نیاز دارد؟

زمان تولید تابلو led تبلیغاتی بسته به اینکه به چه شرکتی سفارش می‌دهید متفاوت است. دیاکو ال ‌ای ‌دی با داشتن کارگاه تولید انواع تابلو روان و واردات مستقیم قطعات تابلو روان تمام ابعاد پرمصرف به‌صورت روزانه به‌صورت فوری ارسال می‌کند. همچنین ابعاد سفارشی در طی مدت 3 الی 5 روز کاری آماده و ارسال خواهند شد.

آیا تابلو روان ها گارانتی هم دارند ؟

تمام محصولات دیاکو شامل گارانتی دیاکو سرویس هستند که می‌توانید ظرف مدت یک هفته محصولات را تست و بررسی کنید. همچنین تمام قطعات الکترونیکی استفاده شده در محصولات تابلو روان دیاکو شامل یک سال گارانتی تعویض بدون قیدوشرط هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو