شیک ترین تزئین دیوار پذیرایی برای عید 1403

شیک ترین تزئین دیوار پذیرایی برای عید 1403


منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/22

00:31


شما عزیزان به راحتی و با کمترین امکانات می توانید منزل خود را شیک و زیبا کنید. در ادامه این مطلب از ساعد نیوز قصد داریم نحوه تزئین دیوارهای سالن پذیرایی را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما باشید.

یک راه ساده و جالب برای تزئین دیوار‌های خالی سالن پذیرایی استفاده از تابلو‌های زیبای نقاشی است. بسته به بودجه‌ای که دارید یک تابلو نقاشی، نقاشی مینیاتور، تابلو فرش یا آثار هنری دیگری خریداری کنید و روی یکی از دیو‌ارها با فضای مناسب نصب کنید.

اگر دوست دارید فضای پذیرایی را صمیمانه کنید و فرزند یا نوه دارید، آثار هنری کودکان را قاب بگیرید و با یک چیدمان زیبا روی دیوار‌ها قرار دهید. با این کار علاوه بر داشتن یک دکور خاص، به کودکان هم اعتماد به نفس می‌دهید.

تزیین دیوار پذیرایی 1402؛ که حتما باید آن ها را مشاهده کنید


نصب انواع کاغذ دیواری با الگوهای مدرن یا کلاسیک می‌تواند دیوار پذیرایی را از یکنواختی در بیاورد. کاغذ دیواری‌ها طرح‌های متنوع و نصب نسبتا آسانی دارند. اگر کفپوش سالن پذیرایی خانه شما ساده است، بهتر است از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار استفاده کنید.
اگر می‌خواهید دکوراسیون پذیرایی خانه شما کاملا نوآورانه و منحصربه‌فرد باشد، این ایده را امتحان کنید. روی یکی از دیوارها ویترینی با انواع شلف‌های چوبی یا فلزی نصب کنید و در آن آثار هنری یا وسایل دکوراتیوی را که با دیگر المان‌های دکوراسیون پذیرایی همخوانی دارند، قرار دهید. همچنین می‌توانید در ویترین پذیرایی کتاب‌های نفیسی بگذارید و به این ترتیب حال و هوای هنری و فرهنگی به اتاق مهمانان ببخشید.

مبل

شلف

آینه

دیوار کوب

شلف

دیوار کوب

دکور

کاغذ دیواری

تابلو عکس

سنگ

آینه

کاغذ دیواری

آجر

دکور

دیوار کوب

سخن پایانی


به انتهای مقاله جدیدترین مدل تزیین دیوار پذیرایی سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو