ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل

منبع: روزانه

5

1402/4/24

18:46


در این مقاله با انواع ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل آشنا خواهیم شد. امروزه بیشتر ساختمان ها به صورت مدرن طراحی می شوند. فضای داخلی این کاربری ها نیز به این شیوه طراحی و ارائه می شود. در نتیجه تزیینات نیز باید با آن همخوانی داشته باشند. تابلو دیواری یکی از […]

ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل

در این مقاله با انواع ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل آشنا خواهیم شد. امروزه بیشتر ساختمان ها به صورت مدرن طراحی می شوند. فضای داخلی این کاربری ها نیز به این شیوه طراحی و ارائه می شود. در نتیجه تزیینات نیز باید با آن همخوانی داشته باشند. تابلو دیواری یکی از عناصر تزیینی پرکاربرد است که در واقع اولین گزینه برای تزیین و دیزاین یک فضا محسوب می شود. در نتیجه در انتخاب و استفاده از آن در فضای مورد نظر باید دقت شود. منازل مسکونی دارای بخش هایی مانند پذیرایی، نشیمن، خواب، راهرو، اتاق مطالعه و … هستند. هر کدام از این فضاها نیز نیازمند انواع تزیینات مانند تابلو هستند.

شما باید با سبک طراحی دکوراسیون داخلی مانند مدرن، آشنایی داشته باشید تا بر اساس آن بتوانید طرح مناسب برای آن را انتخاب کنید. عوامل دیگری مانند اندازه و ابعاد فضا، رنگ دکوراسیون داخلی، هماهنگی عنصر مورد نظر با سایر عناصر و … نیز باید در هنگام انتخاب تابلو مدرن مد نظر قرار بگیرند. به منظور آشنایی با ترفند های مختلف در زمینه انتخاب انواع تابلو با ما همراه باشید.

شناختن سبک دکوراسیون منزل برای انتخاب صحیح تابلو مدرن

یکی از ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل، آشنایی و شناخت سبک طراحی چیدمان و دکوراسیون داخلی است. همانطور که گفته شد امروزه بیشتر ساختمان ها و فضاهای داخلی به شیوه مدرن طراحی می شوند. اما باید قبل از خرید تابلو، به سبک هر فضا دقت شود. زیرا ممکن است در طراحی آن از شیوه های دیگری مانند کلاسیک و سنتی نیز استفاده شده باشد. به همین علت شناختن سبک دکوراسیون منزل برای انتخاب صحیح تابلو مدرن، امری ضروری و مهم است. به همین دلیل شما باید در هنگام انتخاب طرح مورد نظر، سبک فضا را در نظر داشته باشید.

تطبیق و هماهنگی سبک طراحی فضا با تابلو دیواری می تواند منجر به طراحی این فضا به صورت متعادل و متناسب شود. در نتیجه طراحان سعی می کنند با توجه به طراحی فضاهای مختلف، انواع تابلو با شیوه های متنوع را ارائه دهند. در این راستا می توانید از طرح های متنوعی که در بخش فروشگاه ارائه می شوند، دیدن کنید.

انتخاب تابلو مدرن بر اساس مقیاس و اندازه فضا

دانستن ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل می تواند منجر به طراحی یک فضا به صورت استاندارد شود. یکی از نکاتی که باید در انتخاب تابلو به آن توجه شود، اندازه و ابعاد فضای مورد نظر است. شما نباید برای یک فضای بزرگ از یک تابلو کوچک استفاده کنید. همچنین یک تابلو دیواری بزرگ انتخاب مناسبی برای یک فضای بسیار بزرگ نیست! به همین علت انتخاب تابلو مدرن بر اساس مقیاس و اندازه فضا، یکی از نکات و ترفندهای خرید عناصر تزیینی است. در این راستا باید ابعاد بوم نقاشی با فضای مورد نظر هماهنگ باشد. توصیه می شود که از ابعاد استاندارد بوم نقاشی که در سایت نیز ارائه شده اند، برای سفارش تابلو، استفاده کنید.

بسیاری از طراحان پیشنهاد می کنند که طرح های متنوع را در اندازه بزرگ سفارش دهید. یکی از دلایل آن، تاثیرگذاری انواع تابلو دیواری بزرگ روی مخاطب است. البته اندازه بوم نباید به قدری باشد که با فضای مورد نظر هماهنگ نباشد.

ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل

انتخاب تابلو مدرن بر اساس رنگ دکوراسیون منزل

یکی دیگر از ترفندهای مهم که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد، انتخاب تابلو مدرن بر اساس رنگ دکوراسیون منزل است. هر فضایی بر اساس سلیقه و نظر مشتری یا طراح، دارای رنگ های متنوعی است. این رنگ ممکن است در دیوار، مبلمان و … کاربرد داشته باشد. از ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل، توجه به رنگ چیدمان و فضای داخلی مورد نظر است. در صورتی که رنگ تابلو با فضا همخوانی داشته باشد، یک فضای متعادل طراحی می شود. هماهنگی بین عناصر، رنگ و چیدمان می تواند منجر به طراحی یک فضا به بهترین شیوه ممکن شود.

گاهی ممکن است فضای مورد نظر با رنگ های روشن مانند سفید و کرم طراحی شده باشد. در این صورت یک تابلو با رنگ هماهنگ یا حتی متضاد می تواند برای تزیین دیوار انتخاب مناسبی باشد.

ترکیب تابلو مدرن با سایر عناصر دکوراتیو منزل

هر عنصر تزیینی که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، باید با سایر المان های موجود در آن فضا، هماهنگ باشد. ترکیب درست اجزا و عناصر با هم منجر به طراحی یک فضا به بهترین شیوه ممکن می شود. یکی از ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل، نیز توجه به ترکیب تابلو با سایر عناصر است. بهتر است به نوع چیدمان، مبلمان و … دقت کنید و متناسب با آن نسبت به خرید تابلو، اقدام کنید. در این صورت انتخاب بهتری برای طراحی فضا خواهید داشت.

توجه به ترکیب تابلو مدرن با سایر عناصر دکوراتیو منزل می تواند موجب شود که یک فضا، گرم و دلنشین طراحی شود. البته باید علاوه بر این موضوع، به سایر ترفندهای خرید تابلو مدرن نیز توجه شود.

ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل

استفاده از تابلو مدرن سه تکه یا چند تکه

همانطور که ذکر شد، امروزه بیشتر ساختمان ها دارای سبک طراحی مدرن و امروزی هستند. یکی از عناصری که کاربرد زیادی در این نوع چیدمان دارد، انواع تابلو مدرن سه تکه یا چند تکه است. بنابراین یکی دیگر از ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل، کاربرد این نوع عنصر تزیینی می باشد. این آثار ممکن است به صورت 2 تکه، 3 تکه، 4 تکه و … ارائه شوند. مرسوم ترین نوع این عنصر تزیینی، تابلو سه تکه است که طرفداران بیشتری نیز دارد. استفاده از تابلو مدرن سه تکه یا چند تکه می تواند موجب جذابیت و گیرایی بیشتر فضای مورد نظر شود.

بهترین مرکز فروش تابلو مدرن در تهران

در این مقاله با انواع ترفند های انتخاب و استفاده تابلو‌ مدرن در منزل، تا حدودی آشنا شدیم. بسیار از مشتریان تمایل دارند که از بهترین مرکز فروش تابلو مدرن در تهران، عنصر تزیینی مورد نظر خود را خریداری کنند. یکی از این مراکز که بسیار فعال است و به صورت آنلاین و حضوری، خدمات فروش تابلو مدرن را انجام می دهد، مجموعه دکورآفیس می باشد. این شرکت با تیم قوی و پشتیبانی آنلاین، قصد دارد بهترین محصولات را در این زمینه به مشتریان ارائه کند. در این راستا می توانید از بخش فروشگاه سایت دکورآفیس دیدن کنید و تابلو مدرن مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا جهت کسب مشاوره و سفارش طرح تابلو بوم دلخواه خود با شماره 09104962527 در تماس باشید.  

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو