مسیر ثروتمند شدن را با گیاهان دارویی یافتم

منبع: برترین ها

12

1401/8/24

20:06


من توانستم با راه اندازی یک کسب و کار در خصوص تولید و عرضه انواع گیاهان دارویی به سود های بزرگی از این راه دست یابم که موجب کسب ثروت بیشترم شد.

گل گاوزبان

گیاه گل گاوزبان درایران طرفداران خاص خود را دارد و هر ایرانی در طول عمر خود حداقل برای یکبار هم که شده طعم بی نظیر این دمنوش گیاهی را تجربه می کند. گیاه گل گاوزبان خواص دیگری برای پوست و مو، یبوست و غیره را داراست که در ادامه مطلب به این خواص اشاره خواهیم کرد. از ترکیب گل گاوزبان با گیاهان مختلف دمنوشهای اعلا حاصل می شود که خاصیت دمنوش را چندین برابر می کند. از ترکیب گل گاو زبان و زنجبیل دمنوشی با عطر و طعم عالی بدست می آید که برای درمان گلو درد بسیار مفید است.

مصرف این دمنوش ترکیبی، علاوه بر درمان گلو درد به دلیل وجود زنجبیل موجب افزایش سوخت و ساز بدن شده و از بین برنده ی بیماریهای ویروسی نیز می باشد.

مسیر ثروتمند شدن را با گیاهان دارویی یافتم

گل گاو زبان وحشی

خواص گل گاوزبان برای بارداری چیست؟ ماده ای به نام الکالوئید در گل گاوزبان وحشی وجود دارد که برخی متخصصان نی نی سایت عقیده دارند مصرف ان در بارداری ممکن است آسیب رسان باشد گاهی ممکن است خطر سقط جنین را در پی داشته باشد. پیرولیزیدین موجود در این گیاه سبب بروز بیماری های کبدی و سرطان می شود و ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت نوزاد گردد.

لذا زنان باردار قبل از خوردن گل گاو زبان احتیاط کنند و حتما با پزشک خود مشورت کنید. از گل گاو زبان برای بهبود کیفیت خواب نیز استفاده می کنند همچنین برای درمان فشار خون، مشکلات گوارشی و درد معده، درمان سرفه و سرما خوردگی، تقویت اعصاب، پیشگیری سرطان  و درمان ناراحتی های دهان استفاده می کنند.

مسیر ثروتمند شدن را با گیاهان دارویی یافتم

گیاهان دارویی

کشور ایران از جمله کشورهای برتر در تولید و تجارت گیاهان دارویی می باشد، بیش از هزار نوع گیاهی دارویی در سراسر کشور به صورت خودرو و یا پرورشی به دست می آید که هر کدام از این گیاهان، می توانند در بهبود بسیاری از بیماری ها تاثیر گذار باشند اما یکی از موضوعاتی که در اینجا مطرح است، نحوه تجارت و دسترسی آسان به این محصولات و همچنین میزان فروش گیاهان دارویی در سال های اخیر است.

افزایش تأثیر گذاری آنی داروهایی شیمیایی و آزمایشگاهی نسبت به داروهای گیاهی، یکی از عوامل پایین بودن میزان فروش گیاهان دارویی نسبت به داروهای شیمیایی است.

مسیر ثروتمند شدن را با گیاهان دارویی یافتم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو