استوری فقیهه سلطانی مهران رجبی را نابود کرد شوخی با دماغ مهران رجبی

منبع: شبونه

11

1401/8/26

23:25


فقیهه سلطانی مهران رجبی را نابود کرد شوخی زشت با دماغ مهران رجبی توسط فقیهه سلطانی بازیگر در اینستاگرام را در این صفحه ببینید. فقیه سلطانی مهران رجبی را نابود کرد فقیهه سلطانی در اینستاگرامش تصویری را به اشتراک گذاشت که مورد توجه بسیاری از شبکه های اجتماعی قرار گرفت. فقیهه سلطانی بازیگر ایرانی متولد …

فقیهه سلطانی مهران رجبی را نابود کرد شوخی زشت با دماغ مهران رجبی توسط فقیهه سلطانی بازیگر در اینستاگرام را در این صفحه ببینید.

استوری فقیهه سلطانی مهران رجبی را نابود کرد شوخی با دماغ مهران رجبی

فقیه سلطانی مهران رجبی را نابود کرد

فقیهه سلطانی در اینستاگرامش تصویری را به اشتراک گذاشت که مورد توجه بسیاری از شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

استوری فقیهه سلطانی مهران رجبی را نابود کرد شوخی با دماغ مهران رجبی

فقیهه سلطانی بازیگر ایرانی متولد ۱۳۵۳ در همدان است. او فارغ‌ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۱ زیر نظر گلاب آدینه آغاز نموده است. سلطانی بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساخته رخشان بنی اعتماد آغاز کرد.

خانم سلطانی در یک خانواده پرجمعیت متولد شده است. او ۷ خواهر و برادر دارد؛ سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده است و یکی از خواهرهایش به نام فخری سلطانی نیز بازیگر سینما و تلویزیون است. فخری سلطانی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۰ با نقش آفرینی در سریال امام علی به همراه خواهرش شروع کرد و کمی بعد به عنوان بازیگر اصلی فیلم سارای انتخاب شد. پدر خانم سلطانی روحانی است و بیشترین تاثیر را در زندگی دخترش داشته است.

همچنین ببینید:

نحوه آشنایی فقیهه سلطانی با همسرش جلال امیدیان

دوست من مهسا مهجور بازیگر خوب تئاتر که هم من و هم آقای امیدیان را می شناخت، برای آشنایی ما یک طرح ریخته بود و ما در جریان برنامه ریزی ایشان، در یک خیریه با هم دیدار کردیم و همانجا این کششی که باید ایجاد می شد، ایجاد شد، یعنی محبت در نگاه اول اتفاق افتاد.

فقیهه سلطانی در اینستاگرام خود در این مورد نوشت : بعد هم میری پیش عزیزترین دوستت که باعث این آشنایی شده و بهش میگی- مهسا مهجور – تو به من فهموندی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن …!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو