رضا پیشرو در شبکه سه مهران رجبی را سر کار گذاشت +واکنش ها

منبع: شبونه

3

1402/7/25

16:55


رضا پیشرو در شبکه سه مهران رجبی با جمله “ما اینجا داریم زحمت میکشیم مشکل داری؟” را سر کار گذاشت که یک گاف بزرگ برای مهران رجبی در برنامه خودونی شبکه سه بود. برنامه خودمونی با اجرای مهران رجبی در شب گذشته نکته بسیار جالبی داشت که باعث گاف عجیب مهران رجبی بود. فیلم رضا …

رضا پیشرو در شبکه سه مهران رجبی با جمله “ما اینجا داریم زحمت میکشیم مشکل داری؟” را سر کار گذاشت که یک گاف بزرگ برای مهران رجبی در برنامه خودونی شبکه سه بود.

برنامه خودمونی با اجرای مهران رجبی در شب گذشته نکته بسیار جالبی داشت که باعث گاف عجیب مهران رجبی بود.

فیلم رضا پیشرو در شبکه سه مهران رجبی

یکی از بیننده‌های این برنامه پیامکی برای مهران رجبی ارسال کرده و خود را رضا پیشوایی معرفی کرده بود و در ادامه نوشته بود ما اینجا داریم زحمت می‌کشیم و شما نمی‌دانید که چه بلایی داره سر ما میاد ….

مهران رجبی که هنوز در جریان کار قرار نگرفته بود در پاسخ به او گفت من نمی‌دانم کجا شما را دیدم و چه بلایی بر سرت اومده!.

رضا پیشرو در شبکه سه مهران رجبی را سر کار گذاشت +واکنش ها

لازم به ذکر است که رضا پیشرو چندی پیش در یک کلیپی به هوادارانش که از او انتقاد می‌کردند و کامنت‌های فحش برایش می‌گذاشتن به شدت عصبانی شد و به آنها توهین کرد.

رضا پیشرو در این کلیپ به هوادارانش گفت ما اینجا داریم زحمت می‌کشیم و هیچکس قدر ما را نمی‌داند.

همچنین ببینید:

توهین برنامه خودمونی مهران رجبی به استاد سهراب بخشی

فیلم کامل رضا پیشرو ما داریم زحمت میکشیم مشکل داری بی ناموس

این اظهارات رضا پیشرو خواننده رپ معروف در فضای مجازی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و او را مورد سخره قرار دادند و حالا دیالوگ‌های او به تلویزیون هم رسیده است.

بیننده‌های رسانه ملی مجریان صدا و سیما را سر کار می‌گذارند رضا پیشرو رپر معروف زیرزمینی که در خارج از کشور زندگی می‌کند او مدتی با امیر تتلو و سروش هیچکس همکاری داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو