معرفی گوشی پیکسل 7a؛ گوشی جدید گوگل با چیپست Tensor G2

معرفی گوشی پیکسل 7a؛ گوشی جدید گوگل با چیپست Tensor G2


منبع: پلازا

15

1401/8/28

08:08


معرفی گوشی پیکسل 7a؛ گوشی جدید گوگل با چیپست Tensor G2

گوشی پیکسل 7a یک محصول جدید در دست ساخت از کمپانی نام آشنای گوگل بوده که قرار است میزبان نسل جدید چیپست Tensor G2 باشد که طبق بررسی های بسیار پلازا در این خصوص به اطلاعات خوبی در ادامه اشاره شده است.

شرکت گوگل بطور رسمی عرضه گوشی گوگل پیکسل 7a را تائید نکرده اما طبق اطلاعات فاش شده و بدست آمده در این زمینه بدنیست بدانید که این نسخه با تمام مدل های پیشین خود تفاوت داشته است. این تغییر ماهیت در گوشی Google Pixel 7a بی شک سبب بروز ویژگی های بسیاری خواهد شد. شرکت گوگل مانند کمپانی اپل برای استفاده از بخش های جدید در محصولات خود تمام زوایایی که ممکن است تحت الشعاع محصول جدید قرار گیرند را بررسی نموده تا از بروز کوچک ترین مشکل جلوگیری کنند. حال بدنیست بدانید که قرار است تمام افکاری که در خصوص گوشی گوگل پیکسل 7آ داشته اید خدشه دار شود. چرا؟ باما همراه باشید.

فهرست مطالب

بررسی گوشی پیکسل 7a

عدم هماهنگی در انتشار محصولات A در کمپانی گوگل همیشه با ضعف همراه بوده که بطور مثال عرضه گوشی گوگل پیکسل 6a از ابتدای عرضه اطلاعات قرار بود در ماه می 2022 عرضه شود که در نزدیکی انتشار به ماه جولای تغییر داده شد. گوشی گوگل پیکسل 7a هنوز بطور رسمی عرضه نشده و تمام اطلاعات و توضیحات درج شده براساس محصولات قبلی و بررسی سخت افزار به نسبت قیمت انجام گرفته است که بدنیست بدانید در ادامه به تاریخ انتشار و قیمت حدودی گوشی Google Pixel 7a اشاره شده است.

معرفی گوشی پیکسل 7a

معرفی گوشی پیکسل 7a

جدیدترین محصول از شرکت گوگل که پیکسل 7a نام داشته قرار است میزبان نسل جدید چیپست Tensor G2 باشد که در این باره اطلاعات بیشتری را در ادامه برایتان قرار داده ایم. بدنیست بدانید که گوشی پیکسل 7a در مقایسه با محصولات مشابه از سری A شامل ویژگی های بیشتری بوده که البته ناگفته نماند این موارد بیشتر به یک حدس شبیه هستند تا واقعیت که ما آنها را نه رد و نه تائید میکنیم.

تاریخ عرضه گوشی Google Pixel 7a

در خصوص طبق اشاره ای که سایت Techradar به این بخش داشته در اواسط سال 2023 میتوان منتظر عرضه شدن این محصول بود. البته این مورد براساس انتشار نسخه های قبلی بدست آمده که تا عرضه رسمی گوشی میتوانید بخش های دیگری که در طول این مدت در مورد گوشی گوگل پیکسل 7a عرضه میشود را از همین صفحه مطالعه کنید. بدنیست بدانید درمورد بررسی گوشی گوگل پیکسل 7a به اطلاعات بیشتری در ادامه اشاره شده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

دوربین گوشی گوگل پیکسل 7a

دوربین گوشی گوگل پیکسل 7a

تا کنون اطلاعات بسیاری در مورد پیکسل 7 آ عرضه نشده اما یک افشا کننده قابل اعتماد به لطف ایستگاه چت آنلاین و دیجیتال توانسته اطلاعات خوبی را از شرکت گوگل تهیه کند. افشا کننده براین باور است که گوگل در حال فعالیت روی یک پرچمدار جدید بوده که به اسم رمزی Neila در پروژه های مهم گوگل معروف است. این پرچمدار قرار است صفحه نمایش کاملا تخت را دارا باشد که دوربین های این محصول به صورت حفره‌ای قرار خواهند داشت و میتوان نسخه اقتصادی سری پیکسل 7 باشد.

همانطور که گفته شد اطلاعات فوق در خصوص یک پرچمدار بوده اما پیکسل 7 آ یک گوشی میان رده با قدرت Tensor G2 بوده است که بیشتر ویژگی و قطعات بکارگیری شده در آن مربوط به رقابت با برترین های میان رده بوده است نه حضور در لیست پرچمداران گوگل. اما در خصوص این گوشی بدنیست بدانید که احتمالا از نوار دوربین آلومینیومی مانند پیکسل 7 استفاده شود و ظاهری مشابه به آن داشته باشد. یکی از مهم ترین نکات موجود در خصوص گوشی Google Pixel 7a استفاده از چیپست Tensor G2 بوده که در مورد این بخش نیز اطلاعات ثابت شده و مهمی در دنیای فناوری عرضه نشده که بخواهیم به آن اشاره داشته باشیم.

از دیگر نکات مهم مربوط به دوربین گوشی بدنیست بدانید که پیش بینی میشود سنسور 50 مگاپیکسلی در کنار تله فوتو 64 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی برای این گوشی درنظر گرفته شود که از آنها برای دوربین سلفی نیز میتوان استفاده نمود.

طراحی گوشی گوگل پیکسل 7a

افشا کننده اطلاعات این گوشی در بخش دیگری به این نکته اشاره کرده که محصول جدید از برند پیکسل با بدنه سرامیکی در دست ساخت بوده که معتقد است این اطلاعات مربوط به گوشی پیکسل 7آ بوده است. وجود ویژگی های سرامیکی در کنار طراحی زیبا میتواند میل کاربران برای خرید این گوشی را بیشتر از قبل نماید که پیش بینی میشود یک محصول عجیب با طراحی عالی در دست ساخت بوده است. این محصول گوگل ظاهرا از شارژر بی سیم 5 واتی پشتیبانی خواهد نمود که میتوان آنرا اولین مدل از سری گوشی های A دانست که از شارژر بی سیم پشتیبانی نموده است.

مشخصات گوشی Google Pixel 7a

مشخصات گوشی Google Pixel 7a

در خصوص ویژگی و اطلاعات مربوط به صفحه نمایش این گوشی باید بدانید که گوشی گوگل پیکسل 6a با نرخ تازه سازی 90 هرتز عرضه شد که میتوان امیدوار بود گوشی پیکسل 7a از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی کند که اگر چنین باشد قطعا یک صفحه نمایش زیبا و عالی را شاهد خواهیم بود که در میان رده های گوگل جزو بهترین ها خواهد بود.

قیمت گوشی Google Pixel 7a

براساس اطلاعات بدست آمده در مورد مشخصات گوشی گوگل پیکسل 7a پیش بینی میشود که قیمت این محصول چیزی حدود 449 دلار / 399 پوند و 749 دلار استرالیا باشد که این مورد در مقایسه با آخرین محصول عرضه شده گوگل بدست آمده است. با این وجود اگر قیمت گوشی به موارد ذکر شده نزدیک هم باشد میتوان گفت که رفته رفته محصولات جدید در حال رفتن به سمت ارائه ویژگی های بیشتر و قیمت کمتر هستند. نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که با عرضه گوشی های جدید در برندهای مختلف ، معمولا مدل های قدیمی ارزش و قیمتشان را از دست میدهند که باید منتظر تغییر و تحول جدیدی در خصوص فروش و مبادلات قطعات مربوط به فناوری در سراسر دنیا بود.

پرازنده گوشی گوگل پیکسل 7a

پرازنده گوشی گوگل پیکسل 7a

در خصوص پردازنده گوشی Google Pixel 7a همانطور که گفته شد قرار است از چیپست Tensor G2 استفاده شود. این قطعه با همکاری شرکت سامسونگ ساخته خواهد شد که بطور انحصاری برای مدل های پیکسل درنظر گرفته شده که با این اوصاف میتوان آینده این مدل از گوشی های گوگل را روشن تر دید. در خصوص سخت افزار گوشی Google Pixel 7a اطلاعات بسیاری عرضه نشده است که اگر در اینباره اطلاعات خوبی دارید که به آن اشاره نشده است میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

سخن پایانی

بخش های مختلفی از گوشی پیکسل 7a مورد بررسی قرار گرفت که بدنیست بدانید تمام اطلاعات درج شده در خصوص گوشی گوگل پیکسل 7a ثابت شده نیستند و بیشتر از یک افشا کننده دریافت شده است که میتوان حدس زد که بیشتر آنها به واقعیت نزدیک هستند. در این خصوص شما عزیزان میتوانید با ماهیت کلی گوشی که قرار است در سال 2023 عرضه شود آشنا شوید. همچنین اگر منبع یا اطلاعات خوب و جدیدی در مورد گوشی Google Pixel 7a عرضه شد که ما به آن اشاره نداشتیم میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیر بسزایی خواهد داشت. باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو