شکلات تلخی که موجب شیرین شدن ثروتم شد

منبع: نمکستان

12

1401/8/28

21:18


من از بچگی بشدت شکلات را دوست داشتم. زمانی که بزرگتر شدم تصمیم گرفتم کارخانه شکلات راه اندازی کنم و الان با تلاش و مشورت از افراد باتجربه توانستم یک کارخانه شکلات داشته باشم. در ادامه مطالب چند نوع از این شکلات ها را معرفی میکنیم.

من از بچگی بشدت شکلات را دوست داشتم. زمانی که بزرگتر شدم تصمیم گرفتم کارخانه شکلات راه اندازی کنم و الان با تلاش و مشورت از افراد باتجربه توانستم یک کارخانه شکلات داشته باشم. در ادامه مطالب چند نوع از این شکلات ها را معرفی میکنیم.

شکلات تلخ

شکلات تلخ

یکی از مواد غذایی که در تمام دنیا طرفدار دارد و در ایران از این نوع خوراکی استقبال زیادی می شود شکلات تلخ است اما آیا می دانید شکلات تلخ دقیقا چیست؟ بیایید نگاهی به این نوع شکلات با طعمهای مختلف کاکائویی بیاندازیم و در ادامه بحث به معرفی ترکیبات آن خواهیم پرداخت. تفاوت این نوع شکلات با شکلات شیری و شکلات سفید (یا شکلات بلوند) در این موضوع است که پیچیدگی و تنوع طعم کاکائویی آن زیاد است. خوب است بدانید که قبل از دهه ۱۹۸۰، برای تهیه این نوع شکلات تلخ ۴۳ درصد کاکائو به طور سنتی به عنوان یک میان وعده برای کودکان استفاده می شد. در ترکیبات شکلات تلخ استاندارد میزان آن برای شیرینی پزهای حرفه ای، باید حداقل ۱۶ درصد کاکائو خشک بدون چربی وجود داشته باشد. شما نوشیدنیها و آبمیوه ها یا کنسانتره میوه را در نظر بگیرید، این میزان طعمی که به میوه آن نزدیک است دلیل بر کیفیت آن آبمیوه نخواهد بود بلکه میزان استفاده مناسب از میوه های باکیفیت است که در ترکیب آبمیوه استفاده شده می تواند در کیفیت آن اثرگذار باشد. همین امر در مورد شکلات نیز صدق می کند، این میزان کاکائو نیست، بلکه کیفیت دانه ها، و عوامل پرورشی (منشا، آب و هوا، مزارع) و همچنین علم و دانش شکلات ساز است که شخصیت آن را شکل می دهد.

شکلات پسته ای

شکلات پسته ای

شکلات پسته ای خوشمزه پرطرفدار برند های دنیا در صفحه وب سایت مربوط به این کار را به میزان گسترده انجام شود چون این محصول بسیار با کیفیت و عالی است و همچنین دارای قیمت مناسب بوده و افراد می‌توانند نسبت به نیاز خود به میزان دلخواه این شکلات را سفارش دهند. وجود پسته در این شکلات علاوه بر اینکه باعث گرانتر شدن این کالا می شود همچنین باعث بالا رفتن ارزش غذایی این خوشمزه می گردد بنابراین افراد می‌توانند از این محصول به عنوان یک ماده با ارزش و مقوی در مکان های مختلف استفاده کنند.

شکلات پسته ای امروزه بهدعنوان منبع انرژی عالی شناخته شده است و افراد می توانند از آن در روزهایی که مشغله کاری فراوانی را دارا هستند با مصرف این خوشمزه به بهترین شکل خستگی را از تن خود بیرون بکشند و این افراد با مصرف این خوشمزه به بهترین شکل می توانند خستگی خود را بدر کنند و از عملکرد بالایی نسبت به روزهای دیگر برخوردار باشند.

شکلات تخته ای

شکلات تخته ای

همان طور که می دانید می توان انواع شکلات و تنقلات مانند شکلات تخته ای را به روش خانگی درست کرد. یکی از رایج ترین تنقلات و خوراکی که در جهان طرفداران زیادی دارد شکلات تخته ای و پاستیل هیرتامین می باشد که به صورت خانگی و صنعتی که در طعمهای مختلف کاکائویی، فندقی، تلخ، شیرین تولید می شود. شکلاتهای تلخ: همان طور که از نام آن مشخص است تلخ می باشد و شکری که به این شکلات می کنند دارای درصد کمی می باشد و به همبن دلیل دارای طعمی تلخ می باشد و همچنین دارای مواد مغذی می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. شکلات تخته ای ساده می باشد و از شکلات تخته ای در درست کردن دسر، شکلاتهای آجیلی و غیره می توان استفاده کرد و برای این که کیک را تزیین کنند ابن شکلات را ذوب می کنند و هر مدلی که دوست دارند به روی کیک خود می دهند و یا شکلات تخته ای را رنده می کنند و شیرینیهای خود را تزیین می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو