با خامه تمام غیر ممکن هایم را ممکن کردم

منبع: نمکستان

6

1401/9/4

16:57


از هر انسانی که در مورد عامل موفقیتشان سوال کنیم پاسخ های گوناگونی می دهند، من به شخصه با محصولات لبنیاتی مخصوصا خامه توانستم پولدار شوم و این راه را به شما دوستان عزیزان معرفی می کنم امیدوارم شما در این راه به موفقیت های خوبی برسید.

از هر انسانی که در مورد عامل موفقیتشان سوال کنیم پاسخ های گوناگونی می دهند، من به شخصه با محصولات لبنیاتی مخصوصا خامه توانستم پولدار شوم و این راه را به شما دوستان عزیزان معرفی می کنم امیدوارم شما در این راه به موفقیت های خوبی برسید.

خامه ترش

خامه ترش

برای آن دسته از علاقه مندان به کیک و شیرینی پزی، امکان خرید خامه قنادی خارجی حرفه ای شیرین فراهم شده است که طبق خواسته مشتریان با ارسال فوری به دستشان برسد. قیمت خامه ترش در شهرهای مختلف به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع بسته بندی این محصول بستگی دارد. خامه قنادی به نوعی خامه گفته می شود که خوب پوک و سفت شده است و معمولا در میان شیرینی پزان حرفه ای به نام خامه فرم گرفته شهرت دارد و حتی تهیه آن در منزل هم ممکن می باشد، اما اگر زمان کافی در اختیار ندارید خرید خامه قنادی خارجی می تواند بهترین راهکار باشد. این مدل خامه به عنوان یک خامه قنادی حرفه ای که کاملا شیرین شناخته می شود و بیش از همه برای تزئین کیک و انواع شیرینی تر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به راحتی با کمک انواع ماسوره های طرح دار و قیف می توان اشکال زیبایی با آن درست کرد.

خامه صبحانه

خامه صبحانه

یک خامه صبحانه حرفه ای باید بافتی مخملی همراه با طعمی دلپذیر داشته باشد و با مراجعه به بازار می توانید چنین محصولی را در بسته بندی با حجمهای مختلف از یک کیلویی تا ۵ کیلویی پیدا کرده و اقدام به خرید آن کنید. برای اطلاع از قیمت خامه صبحانه در مدل های مختلف آن تا ادامه مطلب همراه ما باشید. مدلهای مختلف خامه صبحانه براساس مقدار چربی که دارند از یکدیگر متمایز شده و این موضوع به چربی ذاتی شیر که مورد استفاده قرار گرفته است ربط پیدا می کند اما به طور کلی ۷ نوع مختلف خامه صبحانه وجود دارد که براساس ترکیبات برای تهیه انواع بستنی، نسکافه، دسر، شیرینی، پاستا و امثال آن مورد استفاده قرار می گیرند: خامه های صبحانه که برای تهیه دسر مخصوصا دسرهای میوه ای به کار گرفته می شوند با نام خامه لخته شده به فروش می رسند و برای تهیه آنها از خامه سنگین استفاده می کنند.  اگر بنا باشد تا برخی از نوشیدنیهای خاص، کیک و یا شیرینی را تهیه کنند محصولی به نام شیر خامه وجود دارد که ترکیبی از شیر و خامه است. فرانسویها در تهیه غذاها و شیرینیهای مخصوص به خود از خامه فریشه در سطح گسترده ای استفاده می کنند.

خامه قنادی

خامه قنادی

تزئینات زیبا و فرمهای خاصی که بر روی انواع شیرینی و کیک مشاهده می کنید با کمک خامه قنادی غلیظ پدید آمده اند و در واقع چندان هم برای سلامتی مفید نمی باشد اما متاسفانه به دلیل شکل پذیری آسان از این مدل خامه بیش از سایرین استفاده می شود. قیمت خامه قنادی بر اساس نوع غلظت آن متغیر است که در ادامه به آن می پردازیم. نوع دیگری از خامه که برای تزئینات کیک مناسب است خامه دوبل نام داشته و چربی آن ۵۰ درصد می باشد که باز هم به دلیل چربی بالا می تواند کلسترول خون را افزایش دهد. اگر بخواهیم مقداری از چربی خامه کم کنیم و آن را به حد ۳۰ درصد کاهش دهیم خامه ویپینگ به دست می آید که فرم پذیری کمتری خواهد داشت. برای تزئین قهوه، اسپرسو، موکا و غیره که نیاز نداریم خامه پف کند حتما از خامه سبک استفاده خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو