برای انتشار تصاویر در اینستاگرام نوشتن روی آنها بسیار می تواند به شما کمک بکند، در این مطلب از سلام دنیا به معرفی 11 برنامه برای نوشتن متن روی تصاویر برای اینستاگرام و دانلود برنامه ها خواهیم پرداخت، لطفا با ما همراه باشید.

وقتی با یک منظره زیبا روبرو می شوید - چه یک ساحل، یک کوه یا صورت حیوان خانگی خود - گاهی اوقات، این به شما انگیزه می دهد که بیشتر در مورد معنای مناظر و تجربیات خود فکر کنید. برای آن لحظات، ممکن است بخواهید عکسی را در اینستاگرام با یک متن به همان اندازه الهام بخش به عنوان کپشن پست کنید. اما شما می توانید کاراکترها را ذخیره کنید با ارسال عکس همراه با نقل قول.

دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام

احتمالا قبلاً متن هایی را در پست های اینستاگرام دیده اید، اما ممکن است هرگز برای اکانت خود یک متن هم ننوشته باشید. ارسال تصاویر متنی در اینستاگرام می تواند محتوای شما را در پلتفرم متنوع کند و برند شما را تبلیغ کند. همه می توانند در صبح دوشنبه یا بعدازظهر سه شنبه از یک نقل قول انگیزشی استفاده کنند، بنابراین با کمک این برنامه های رایگان، نقل قول اینستاگرام را برای پست بعدی خود امتحان کنید.

11 برنامه برای نوشتن متن روی تصاویر برای اینستاگرام

برنامه های متنی اینستاگرام برای ایجاد نقل قول های الهام بخش

HubSpot مجموعه‌ای از 9 الگوی نقل قول اینستاگرام برای پست‌ها و استوری‌ها ایجاد کرد - به اضافه 13 پست اینستاگرام رایگان برای تجارت. مجموعه قالب‌ها را امروز دانلود کنید تا نقل قول‌های اینستاگرام را مستقیماً در اسلایدهای Google به صورت رایگان انجام دهید.


حتما بخوانید: نوشتن متن روی عکس در استوری اینستاگرام


1.  برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام Canva

بسیاری از ویژگی‌های Canva فراتر از عکس‌های مبتنی بر متن برای رسانه‌های اجتماعی است. اما برنامه تلفن همراه و قالب های از پیش ساخته شده فوق العاده آن، آن را برای نقل قول های اینستاگرام عالی می کند.

با استفاده از تنظیمات پست رسانه‌های اجتماعی Canva، می‌توانید آگهی‌ها، کارت‌ها، و پست‌ها در هر شکل و اندازه را با استفاده از یکی از میلیون‌ها عکس سطح حرفه‌ای برای پس‌زمینه نقل‌قول خود پیش‌نویس کنید. البته، در حین حرکت هم عکس بگیرید. اگر تصویر خود را انتخاب کنید، می توانید از بین بیش از 100 فونت انتخاب کنید، اندازه و رنگ را تنظیم کنید و منتشر کنید.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای مک

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای اندروید

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای آیفون 

دانلود برنامه تحت وب نوشتن متن روی تصاویر 

برنامه های متنی اینستاگرام /1

2. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام pablo by buffer

Pablo یک برنامه ساده است که به شما امکان می دهد برای اینستاگرام (همچنین فیس بوک، توییتر و پینترست) متن بنویسید. شما می توانید از بین 600000 تصویر انتخاب کنید یا یکی از تصاویر خود را آپلود کنید. اضافه کردن هدر، متن زیرنویس؛ بارگذاری لوگو یا گرافیک؛ و سفارشی سازی با فیلتر کارهایی است که این برنامه انجام می دهد.
گزینه ها محدود هستند، اما رابط کاربری بسیار ساده است، و آن را به یک انتخاب عالی برای مبتدیان تبدیل می کند. علاوه بر این، می‌توانید مستقیماً در پلتفرم اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید یا از Buffer برای برنامه‌ریزی پست برای تاریخ بعدی استفاده کنید.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای افزونه گوگل کروم

دانلود برنامه تحت وب نوشتن متن روی تصاویر

pablo by buffer

3. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام stencil

بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید، Stencil به شما امکان می‌دهد با بیش از 140 پیش تنظیم معمول، بیش از 5 میلیون عکس با وضوح بالا و بیش از 1275 الگو، تصاویر نقل قول ایجاد کنید. حتی بهتر از آن، Stencil با فونت های گوگل و برخی از ارائه دهندگان برتر نمادها برای سفارشی کردن طرح های شما حتی بیشتر همکاری کرده است.

همچنین به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا در محدوده محدودیت های متنی توصیه شده فیس بوک هستید یا خیر و اینکه آیا محتوای شما ممکن است توسط پلتفرم های رایج رسانه های اجتماعی قطع شود یا خیر.

برای سهولت اشتراک‌گذاری، می‌توانید تصاویر خود را مستقیماً با استفاده از گزینه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی درون برنامه‌ای یا از طریق ادغام بافر بومی آن‌ها به اینستاگرام ارسال کنید.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای افزونه گوگل کروم

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای افزونه فایرفاکس

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای افزونه سافارییا وردپرس

Stencil

4. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام vanilla pen

VanillaPen خود را به عنوان "ابزار قدرتمندی که پست‌های معمولی شما را در عرض چند ثانیه به پوسترهای خلاقانه تبدیل می‌کند" معرفی می‌کند. این شامل بیش از 200 قالب (با تنظیمات از پیش تعیین شده برای آسان کردن فرآیند طراحی)، 86 فونت و 360 عنصر تزئینی است. شما همچنین توانایی انجام عملکردهای اولیه طراحی مانند تغییر اندازه، چرخش و غیره را خواهید داشت.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای اندروید

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای آیفون

VanillaPen

5. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام Fotor

Fotor یک ابزار عالی است که طیف گسترده ای از قالب ها، فونت ها، عکس ها و برچسب ها را برای رقابت با هر یک از برنامه های موجود در این لیست ارائه می دهد. با این حال، چیزی که آن را متمایز می کند، قابلیت ویرایش عکس و روتوش آن است که مجموعه ویژگی های آن را شبیه به ویژگی های Adobe Photoshop اما ساده تر می کند. از حذف کننده های پس زمینه گرفته تا جلوه های تاری، Fotor می تواند به شما در ایجاد گرافیک خیره کننده برای اینستاگرام کمک کند.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای مک

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای آیفون 

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای اندروید

دانلود برنامه تحت وب نوشتن متن روی تصاویر

 Fotor

6. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام snappa

با Snappa، به بیش از 6000 قالب و 5 میلیون عکس و گرافیک برای استفاده در طرح های خود دسترسی خواهید داشت. همچنین دارای قابلیت‌های اولیه ویرایش عکس مانند حذف پس‌زمینه، تنظیم روشنایی و عملکرد تاری است. همچنین می‌توانید طرح‌های خود را در ابعاد تصویر ایده‌آل برای چندین پلتفرم اجتماعی بدون تغییر اندازه و طراحی مجدد برای هر یک تغییر دهید. تنها نقطه ضعف این است که شما فقط 3 بار در ماه در طرح رایگان Snappa دریافت می کنید، اما برنامه های پریمیوم در دسترس هستند.

دانلود برنامه تحت وب نوشتن متن روی تصاویر

Snappa

7. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام Quotes cover

نکته جالب در مورد QuotesCover این است که با یک پایگاه داده بزرگ از نقل قول ها ادغام می شود تا مجبور نباشید متن تصویری را که ایجاد می کنید تهیه کنید. به سادگی پایگاه داده را جستجو کنید، یک نقل قول را پیدا کنید و آن را در ویرایشگر QuotesCover بارگذاری کنید. از آنجا، یک طرح خودکار ایجاد می‌کند که می‌توانید آن را با گزینه‌های پس‌زمینه، ابزار قالب‌بندی متن، برچسب‌ها و سایر دارایی‌های طراحی ویرایش کنید.

دانلود برنامه تحت وب نوشتن متن روی تصاویر

QuotesCover

8. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام PicMonkey

PicMonkey یکی دیگر از آن ابزارهایی است که می تواند همه این کارها را انجام دهد: ویرایش عکس (از جمله حذف پس زمینه)، گرافیک و الگوهایی که با در نظر گرفتن بهترین شیوه ها برای هر پلتفرم اجتماعی ایجاد شده اند. می‌توانید از کتابخانه میلیون‌ها عکس، ویدیو و انیمیشن آن‌ها عکس بگیرید. نقطه ضعف بزرگ این ابزار این است که برای دانلود یا اشتراک گذاری تصاویری که ایجاد می کنید به اشتراک نیاز دارید. با این حال، نکته مثبت این است که اشتراک با 1 گیگابایت فضای ابری (یا فضای ذخیره سازی نامحدود در صورت انتخاب یکی از برنامه های پریمیوم) ارائه می شود. این به شما امکان می دهد در حال حرکت ویرایش کنید، در فضای ابری ذخیره کنید و به طرح ها در دستگاه های دیگر دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای آیفون 

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای اندروید

دانلود برنامه تحت وب نوشتن متن روی تصاویر

PicMonkey

9. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام word swag

Word Swag به شما کمک می کند تا تصاویر متنی ایجاد کنید که از نام برنامه مشخص است. این برنامه از یک موتور تایپ ویژه برای ایجاد طرح های نقل قول جدید بر اساس تصویر پس زمینه ای که با آن کار می کنید استفاده می کند.

فقط تصویر خود را انتخاب کنید (یا عکس بگیرید)، نقل قول خود را در ویرایشگر متن ساده برنامه تایپ کنید، یکی از 80+ سبک را انتخاب کنید و در میان گزینه های متنوع ظاهر شده به هم بزنید. Word Swag به معنای واقعی کلمه هزاران گزینه نقل قول و تصویر برای انتخاب از طریق یک ادغام مفید از Pixabay، یک گالری تصاویر رایگان دارد.

به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان یک واترمارک روی تصویر قرار می دهد.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای آیفون 

Word Swag

10. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام Quotes creater

Quotes Creator یک ویژگی دارد که پیشنهاد می کند از نقل قول ها استفاده کنید - از جمله اسناد آنها - برای ایجاد یک پست الهام بخش برای شما. این یکی دیگر از برنامه های کاربردی آسان است که فقط در چند مرحله ساده نقل قول هایی را برای اینستاگرام ایجاد می کند - با یک ضربه آسان برای آپلود در پلت فرم.

گزینه‌های پس‌زمینه  Quotes Creator کمی ساده هستند، بنابراین توصیه می‌کنیم عکس‌های خود را پیدا کنید و آنها را آپلود کنید یا از کتابخانه عکس‌های آن‌ها استفاده کنید.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای آیفون iOS 

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای  اندروید Android

 برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام Quotes creater

11. برنامه برای نوشتن روی تصاویر برای اینستاگرام Quotes maker

Quote Maker یکی دیگر از برنامه های رایگان است که برای باز کردن قفل گزینه های پس زمینه و سبک بیشتر به نسخه حرفه ای نیاز دارد، اما اگر احساس می کنید خیلی محدود هستید، همیشه می توانید پس زمینه خود را آپلود کنید. می‌توانید چیزهای جدیدی را به نام برند خود اضافه کنید یا چیزی شبیه به تمبر اضافه کنید.

توصیه می‌کنیم برنامه را دانلود کنید، اما یک هشدار دیگر - اگر اقدامات طراحی و ویرایش شما پیچیده‌تر شود، ممکن است مشکل ساز باشد. برای تصاویر ساده، مانند تصویر بالا، بهترین است.

دانلود برنامه نوشتن متن روی تصاویر برای آیفون 

دانلود 11 برنامه برای نوشتن متن روی عکس در اینستاگرام گوشی

سخن آخر

برنامه‌های بالا کمک می‌کنند برای تصاویر خود متن بنویسید. وقتی محتوایی تولید می‌کنید، این می‌تواند به شما کمک کند زمان صرف شده برای طراحی و تمرکز بیشتر روی کارهایی که برایتان مهم هستند را کاهش دهید.