کلینیک بانو با جدیدترین تجهیزات در زمینه سلامت زنان و زایمان

منبع: اوما

9

1401/9/10

14:53


کلینیک بانو با جدیدترین تجهیزات در زمینه سلامت زنان و زایمان

توصیه می شود خانم ها سالی دو بار و حداقل سالی یک بار به کلینیک زنان مراجعه کنند و آزمایشاتی مانند پاپ اسمیر و آزمایش خون را برای انجام سونوگرافی پستان، رحم و تخمدان ها انجام دهندکلینیک بانو شما را در مسیر داشتن بدنی سالم و زندگی راحت تر راهنمایی می کند.

در زیر خدمات قابل ارائه توسط بخش زنان و زایمان در کلینیک بانو آورده شده است.

  • انواع سنوگرافی
  • ماموگرافی
  • لابیاپلاستی
  • تست پاپ اسمیر
  • درمان زگیل تناسلی
  • انجام انواع تست های تشخیصی زنان
  • کورتاژ تشخیصی

خدمات ارائه شده در زمینه زنان و زایمان در کلینیک بانو

سلامتی و زیبایی دو مورد مهم در زندگی هر فردی است که باید به اهمیت آنها توجه کرد. کلینیک زنان و زایمان با انجام آزمایشات تشخیصی جامع و داشتن متخصصین خانم و محیطی آرام و تمیز رضایت کامل مشتریان خود را تضمین می کند.

کلینیک بانو با جدیدترین تجهیزات در زمینه سلامت زنان و زایمان

ماموگرافی

ماموگرافی به عنوان بخشی از یک معاینه فیزیکی معمول برای تشخیص تغییرات غیرعادی در بافت پستان انجام می شود. این آزمایش روش خوبی برای نظارت بر بیماران در معرض خطر بالای ابتلا به سرطان سینه و کاهش احتمال ابتلا به سرطان پیشرفته پستان است. ماموگرافی می تواند به پزشک کمک کند تا تشخیص دهد که آیا توده، رشد سلولی یا تغییر در بافت پستان نیاز به ارزیابی بیشتر دارد یا خیر. علاوه بر این، ماموگرافی به راحتی می تواند توده های سینه را که در طول معاینه فیزیکی قابل لمس نیستند، تشخیص دهد. ماموگرافی بهترین راه برای مقابله با سرطان سینه است زیرا معمولاً سرطان را در مراحل اولیه تشخیص می دهد. قبل از این، سرطان به مرحله پیشرفته رسیده و برای بیمار خطرناک است. تحقیقات اخیر نشان می دهد که ماموگرافی می تواند جان انسان ها را نجات دهد و به طور قابل توجهی شانس درمان سرطان سینه را افزایش دهد.

سونوگرافی زنان

سونوگرافی دهانه رحم کاربردهای زیادی دارد که ارتباطی با تشخیص بیماری ندارد. گاهی اوقات برای تشخیص بارداری و جنسیت جنین نیز استفاده می شود. سونوگرافی یکی از روش های تشخیص بیماری و عارضه رحم است که در بسیاری از موارد می تواند در پیشگیری از مشکلات اساسی موثر باشد. این یک روش صرفاً تشخیصی است و هیچ اثر درمانی ندارد.

کلینیک بانو جهت بهره مندی از خدمات بی نظیر زیر نظر بهترین پزشکان متخصص زنان و زایمان در خدمت شما بانوان و مادران عزیز می باشد. ما در بخش بالینی زنان و زایمان بانو همواره سعی کرده ایم با تماس و مشاوره تمام وقت در دسترس شما بانوان عزیز باشیم. سلامتی جسم شما مادر عزیز و فرزند دلبندتان هدف کلینیک بانو است و تمامی پرسنل برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند. درکلینیک زنان و زایمان با ایجاد محیطی آرام و دلنشین لحظات خوشی را برای بانوان و مادران عزیز آرزومندیم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو