پیج اینستاگرام سیما سهیم پور دختر جنجالی در ورزشگاه قطر

منبع: شبونه

13

1401/9/11

11:06


پیج اینستاگرام سیما سهیم پور دختر جنجالی در ورزشگاه قطر که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. چند روز بعد از بازی تیم ملی ایران در مقابل آمریکا تصویری در شبکه من و تو منتشر شد که این شبکه معاند مدعی بود دختر بی حجابی که در ورزشگاه حضور دارد و از …

پیج اینستاگرام سیما سهیم پور دختر جنجالی در ورزشگاه قطر

پیج اینستاگرام سیما سهیم پور دختر جنجالی در ورزشگاه قطر که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

چند روز بعد از بازی تیم ملی ایران در مقابل آمریکا تصویری در شبکه من و تو منتشر شد که این شبکه معاند مدعی بود دختر بی حجابی که در ورزشگاه حضور دارد و از تیم ملی ایران حمایت می کند دختر یکی از مسئولان کشورمان می باشد.

پیج اینستاگرام سیما سهیم پور

آیدی پیج اینستاگرام این دختر sima_sahim میباشد که البته در آن هیچ گونه اشاره ایبه ادعای شبکه من و تو نشده است.

به ادعای شبکه من و تو نام این دختر سیما سهیم پور بوده و به صورت بی حجاب در ورزشگاه حضور پیدا کرده است در حالی که به بانوان ایرانی در استادیوم داخل کشور اجازه حضور بانوان داده نمی شود بسیاری از کاربران کنجکاو شدند بدانند خانم سیما سهیم پور کیست.

به گفته ادعای شبکه من و تو ایشان دختر مسعود سهیم پور مدیر شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان است البته هنوز هیچ کدام از مسئولین مربوطه کشورمان به این تصاویر واکنش نشان نداده اند همیشه درباره برخی از مسئولان کشورمان شایعاتی درباره خانواده آنها در فضای مجازی وجود می‌آید که بدون شک توسط رسانه‌های بیگانه این امر صورت می‌گیرد انتشار تصاویر بدون حجاب برخی از خانم ها که آنها را به خانواده مسئول این کشور نسبت می‌دهند.

درباره هویت این دختر جوان که این روزها مورد توجه قرار گرفته است اطلاعاتی در دسترس نیست

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو