مسعود سهیم پور در آبادان کیست بیوگرافی و شغل و سوابق +پیج اینستاگرام

منبع: شبونه

109

1401/9/11

15:32


مسعود سهیم پور آبادان کیست بیوگرافی و شغل و سوابق با پیج اینستاگرام مسعود سهیم پور مدیر شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان را در ادامه یخوانید. مسعود سهیم پور آبادان کیست چند روزیست که رسانه‌های بیگانه نام مسعود سهیم پور را سوژه خود قرار داده اند و مدعی هستند دخترش به صورت بی …

مسعود سهیم پور در آبادان کیست بیوگرافی و شغل و سوابق +پیج اینستاگرام

مسعود سهیم پور آبادان کیست بیوگرافی و شغل و سوابق با پیج اینستاگرام مسعود سهیم پور مدیر شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان را در ادامه یخوانید.

مسعود سهیم پور آبادان کیست

چند روزیست که رسانه‌های بیگانه نام مسعود سهیم پور را سوژه خود قرار داده اند و مدعی هستند دخترش به صورت بی حجاب در ورزشگاه قطر حضور پیدا کرده است روز گذشته آقای سهیم پور در رادیو آباد این موضوع را تکذیب کرد و گفت از رسانه هایی که به این شایعه دامن زده اند شکایت خواهیم کرد.

گفته می‌شود که آقای مسعود سهیم پور مدیر شرکت مسکن فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان است که البته درباره این خبر نیز نمی توان به رسانه‌های ضد انقلابی اطمینان کرد.

شبکه من و تو و ایران اینترنشنال با اعتراضاتی که در کشورمان رخ داد به صورت ۲۴ ساعتی فعالیت خود را دنبال کردند و به صورت گسترده به اعتراضات داخلی کشور پرداختند در چند روز اخیر تب و تاب اغتشاشات فروکش کرده و حالا این شبکه ها دنبال سوژه های دیگری برای عصبانی نگه داشتن معترضان رفته اند.

رسانه های بیگانه اکنون تصاویری از برخی از خانم های جوان که حجاب مناسبی ندارند پخش می کنند و آنها را به خانواده برخی از مسئولین منتسب می کنند.

لازم به ذکر است که آقای مسعود سهیم پور در سال 198 با حضور مدیران فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان ،جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان برگزار شد و مسعود سهیم پور بعنوان سرپرست جدید اداره معرفی گردید .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو