دانلود کامل قسمت شانزدهم سریال بی گناه (قسمت ۱۶ سریال بیگناه 16)

منبع: شبونه

4

1401/9/20

09:57


دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت ۱۶ شانزدهم 16 از ویدائو همراه با لینک مستقم و کیفیت اصلی قسمت شانزدهم سریال بی گناه را در ادامه بخوانید. دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت 16 نام : سریال بی گناه کارگردان : مهران احمدی ژانر : خانوادگی و اجتماعی پخش کننده:  فیلیمو قسمت: 16 …

دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت ۱۶ شانزدهم 16 از ویدائو همراه با لینک مستقم و کیفیت اصلی قسمت شانزدهم سریال بی گناه را در ادامه بخوانید.

دانلود کامل قسمت شانزدهم سریال بی گناه (قسمت ۱۶ سریال بیگناه 16)

دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت 16

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده:  فیلیمو
قسمت: 16
دانلود : دانلود قسمت 16 با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

وقوع یک حادثه و سفر ناگهانی یکی از شخصیت های اصلی داستان به خارج از کشور موضوع مشترک هر دو سریال است. در سریال همگناه تصادف «فرهاد» (مهدی پاکدل) با مردی و مرگش او را مجبور به ترک ایران کرد.

در سریال بی گناه هم دیدیم که «رشید» و «ابریشم» به دلیل مخالفت با ازدواج «بهمن» (محسن کیایی)، او را از عواقب فعالیت های سیاسی اش ترسانده و او را به خارج از ایران فرستادند. هر دو شخصیت در تصمیمی مشابه، مخفیانه و بدون اطلاع خانواده، پس از سال ها به ایران بازمی گردند و این بازگشت آغازی بر احیای گذشته است. سفر «فرهاد» به ایران، برای حمایت از «هدیه» مردی که باعث مرگش شد، او را مجبور به ازدواج با این دختر کرد و بازگشت «بهمن» نیز آغازگر عشق قدیمی او و «فروغ» شد. زبان انداخته و هرج و مرج ایجاد کرده است.

جدایی از خانواده؛ یکی از شباهت های گناه و بی گناهی

گذشته شخصیت «رشید فرشباف» (مسعود) به عنوان سرپرست خانواده، بی شباهت به تاریخ «فریبرز» (پرویز پرستویی) در «همگانه» نیست. همان طور که «فریبرس» از همسر و فرزندانش دوری کرد، «رشید» نیز همسرش «ناهید» را ترک کرد که به طور موقت با او ازدواج کرد و دخترش را که بعداً به دنیا آمد هرگز ندید، اما همسرش و فرزندان «فریبرس» مجبور شدند. به دلیل تهدید خانواده این شخصیت را ترک می کند اما «رشید» به دلیل مرگ دوستش داوطلبانه «ناهید» را ترک می کند و با همسرش ازدواج می کند.

در داستان هر دو سریال هیچکس هویت واقعی نوه های خانواده را نمی داند. در سریال همگناه، «نیکی» (روشنک گرامی) و «پیمان» (پدرام شریفی) فرزندان «فریبرز» بودند و در پایان داستان خانواده «صبوری» متوجه این موضوع می شوند. در سریال «بی گناه»، «مهتاب» (ویشکا آسایش) دختر «رشید» و «ناهید» است اما به جز پدر و مادرش، بقیه اعضای خانواده او را نمی شناسند. این نیز بخشی از سناریوی «همدست» را به مخاطب یادآوری می کند. این دو مجموعه جدای از شباهت های داستان «همگنه» و «معصوم» عوامل مشترکی نیز دارند.

مصطفی کیایی کارگردان «همگانه» تهیه کنندگی سریال «بیگانه» را بر عهده داشته است و محسن کیایی که بازیگر و یکی از نویسندگان آن سریال بوده، با پروژه «بیگانه» همکاری داشته است. یک بازیگر و رئیس نویسندگان. علاوه بر کیایی، مسعود راجان و رویا تیموریان از جمله بازیگران مشترک هر دو سریال هستند. به نظر می رسد تکرار چنین سریال هایی که دستاورد جدیدی برای بیننده نخواهد داشت، در حال تبدیل شدن به یک رویه و اپیدمی است و باز هم نشان از ضعف جدی صنعت فیلم و سریال داخلی دارد. در زمینه فیلمنامه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو