بهترین و معروف ترین برند های کاغذ دیواری در ایران

بهترین و معروف ترین برند های کاغذ دیواری در ایران


منبع: آکا

3

1401/10/17

18:09


بهترین و معروف ترین برند های کاغذ دیواری در ایران برای ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی؛ بهترین و موثر‌ترین کار، استفاده از کاغذ دیواری است. دیوارهایی

 

برای ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی؛ بهترین و موثر‌ترین کار، استفاده از کاغذ دیواری است. دیوارهایی با رنگ‌های ساده دیگر جذابیتی ندارند و هرچقدر هم رنگ‌های مختلف را امتحان کنید باز هم سادگی و کسل‌کنندگی خود را دارند. بر عکس رنگ، کاغذ دیواری می‌تواند به خانه یا محل کار شما روح ببخشد و به آن شخصیت دهد. اما انتخاب کاغذ دیواری نیازمند شناخت بهترین برند کاغذ دیواری و دوام و ماندگاری آن است.

چرا باید از کاغذ دیواری ها استفاده کنیم؟

برای آن که متوجه شوید چرا باید از کاغذهای دیواری در دفاتر یا خانه خود استفاده کنید، لازم است ویژگی‌های خاص این دیوارپوش‌ها را بدانید. کاغذهای دیواری تنوع بسیار بالایی دارند و انتخاب از بین این همه طرح‌های مختلف، شاید کمی سخت باشد. البته این مورد به علاقه‌مندان ایجاد تغییرات اساسی در مکان‌های مختلف کمک می‌کند تا مطابق یا سلیقه خود و طرح و رنگ مورد نظرشان را پیدا کنند.

فارغ از طرح‌ها و رنگ‌ها، این ابزار به عنوان اصلی‌ترین تغییردهنده دکوراسیون داخلی باید باکیفیت باشد و از بهترین برند کاغذ دیواری انتخاب شود. اگر کاغذهای دیواری که انتخاب می‌کنید از برندهای ناآشنا و نامعتبر باشد، زودتر از آن‌چیزی که فکرش را کنید خراب می‌شود و شما را متحمل هزینه‌های مجدد برای تغییر این دیوارپوش‌ها می‌کند.

قطعا انتخاب و اعتماد به یک برند کار آسانی نیست و مجبور هستید ساعت‌ها به دنبال معروف ترین برند کاغذ دیواری بگردید تا شاید به نتیجه برسید. اجازه دهید با معرفی بهترین برندهای کاغذ دیواری کار شما را آسان کنیم و به شما کمک کنیم تا با خیال راحت کاغذهای دیواری موردعلاقه خود را تهیه کنید.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت کاغذهای دیواری این است که نصب راحتی دارند و می‌توانید خیلی سریع و بدون هیچ ریخت‌وپاشی آن را نصب کنید. حتما الان با خودتان می‌گویید "کاغذ دیواری را خودم نصب می کنم و در هزینه‌های نصب صرفه‌جویی می‌کنم" که این تصمیم کاملا صحیح و اقتصادی است.

آشنایی با بهترین برند کاغذ دیواری در ایران

بهترین و سخت‌ترین قسمت تغییر دکوراسیون با استفاده از کاغذ دیواری یا پوستر دیواری، انتخاب برند است. انتخاب فروشگاهی که محصولاتی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت‌های بازار را عرضه کند بسیار مهم است. در این بخش به معرفی بهترین و معروف‌ترین برند کاغذ دیواری در ایران می‌پردازیم.

کاغذ دیواری منزل ( فروشگاه منزل)

سایت منزل: فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری و پوستر دیواری

 

فروشگاه اینترنتی منزل (www.manzel.ir)، از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است و با عرضه باکیفیت‌ترین کاغذهای دیواری و سایر متریال لازم در دکوراسیون داخلی؛ رضایت مشتریان بسیاری را در طی این سال‌ها به دست آورده است. فروشگاه منزل، به عنوان برترین تولیدکننده پوستر دیواری در ایران، تصمیم گرفت فرآیند انتخاب و خرید کاغذ دیواری را برای مشتریان خود آسان کند.

به همین منظور فروشگاه آنلاین خود را نیز راه‌اندازی کرد تا محصولات باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به دست مشتریانش در سراسر دنیا برساند. در فروشگاه منزل، کیفیت حرف اول را می‌زند و به همین دلیل متخصصان این مجموعه در تلاشند تا با حفظ کیفیت، تنوع محصولات خود را نیز بالا ببرند تا هر کسی با هرسلیقه‌ای و با هربودجه‌ای بتواند از بهترین برند کاغذ دیواری خرید کند.

کافی است به سایت آن‌ها سر بزنید، کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

فروشگاه والینو ( کاغذ دیواری والینو)

پوستر دیواری و کاغذ دیواری والینو

 

والینو، یکی دیگر از برندهایی است که به عنوان معروف ترین برند کاغذ دیواری و پوستر دیواری در ایران شناخته می‌شود. والینو(www.wallino.com)از اولین تولیدکنندگان کاغذ دیواری و پوستر دیواری سفارشی در ایران است.  تمامی طراحی‌های که روی پوسترهای این برند انجام می‌شود به صورت اختصاصی توسط متخصصان این مجموعه طراحی و پیاده‌سازی می‌شود.

همین عامل باعث شده تا افراد خاص پسند به مشتریان ثابت آن‌ها تبدیل شوند، چرا که کیفیت کاغذها و پوسترهای دیواری این برند برای آن‌ها ثابت شده است. اگر یکبار به برند والینو سفارش دهید؛ متوجه می‌شوید که چرا این افراد شیفته محصولات این برند هستند و چرا این برند، به عنوان بهترین برند کاغذ دیواری شناخته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های والینو که باعث راحتی مشتریان می‌شود، این است که در صورت نیاز می‌توانند به این برند پیام دهند تا مجرب‌ترین نصاب‌ها را به آن‌ها معرفی کند. البته این در صورتی است که شما همه فن حریف نباشید و نگویید خودم از پس این کار بر می‌آیم.

در چه مکان‌هایی می‌توان از کاغذ دیواری استفاده کرد؟

برای آن که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید باید کاربرد انواع کاغذ دیواری را بدانید و با توجه به مکانی که در آن کاغذ یا پوستر دیواری نصب می‌شود؛ طرح و رنگ را انتخاب کنید. قبل از خرید کاغذ دیواری یا پوستر دیواری از خودتان بپرسید که این محصول را در کدام قسمت پیاده‌سازی می‌کنید؟

نمونه کاغذ دیواری اجرا شده

 

پاسخ این سوال بزرگترین راهنمای شما برای خرید این دیوارپوش‌ها است. اگر ذهنیت کافی هم ندارید؛ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی منزل یا فروشگاه آنلاین والینو مراجعه کنید و از اطلاعات آن‌ها استفاده کنید.

انواع کاغذ دیواری عبارت است از:

  • برای پذیرایی
  • برای دیوار پشت تلویزیون
  • برای اتاق خواب‌ها
  • برای اتاق کودکان
  • برای ادارات و شرکت‌ها
  • برای فروشگاه‌ها
  • مخصوص سقف

مهم‌ترین نکات حین خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری

نکاتی که در ادامه به شما می‌گوییم؛ مهم‌ترین نکاتی است که باید حین خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری رعایت کنید. اگر کاغذ دیواری را دیدید که ویژگی‌های زیر را دارد؛ حتما آن را تهیه کنید چون آن محصول قطعا تولید بهترین برند کاغذ دیواری است. برگه تقلب خود را آماده کنید.

نمونه پوستر دیواری و کاغذ دیواری کار شده

 

قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری نیز بر اساس مواردی که در ادامه می‌گوییم مشخص می‌شود. البته برندهای منزل و والینو، بالاترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت‌های بازار عرضه می‌کند تا رضایت مشتریان خود را از هر نظر جلب کند. توصیه می‌کنیم به سایت آن‌ها سربزنید و از قیمت‌های متنوع و طرح‌های بی‌نهایت زیاد و زیبای آن‌ها دیدن کنید.

روکش کاغذ دیواری

حین خرید کاغذ دیواری اولین موردی که باید بررسی کنید؛ روکش آن است. این روکش باید بالاترین میزان کیفیت را داشته باشد. روکش وینیل بهترین روکش کاغذهای دیواری است. این روکش انواع مختلفی دارد که بهترین نوع آن باید وزنی معادل 450 داشته باشد.

قابلیت شستشو

اگر کاغذ دیواری که انتخاب می‌کنید، از بهترین برند کاغذ دیواری باشد؛ پس باید قابلیت شستشو داشته باشد. البته منظور از شستشو استفاده از دستمالی است که مرطوب است و نباید کاغذ را در معرض آب قرار دهید.

درصد گسیختگی و میزان کشش

درصد گسیختگی و میزان کشش کاغذهای دیواری و پوسترهای دیواری ارتباط مستقیمی با عمر کاغذ دیواری دارد. چرا که اگر کاغذی که انتخاب می‌کنید کشش بالایی نداشته باشد خیلی زود خراب می‌شود و نمی‌تواند روی دیوار دوام بیاورد.

در این مطلب، با کاغذ دیواری و انواع آن و مزیت‌های استفاده از آن‌ها آشنا شدیم و دریافتیم که دو مورد از  بهترین برند های کاغذ دیواری در ایران برند منزل و والینو است. این دو برند متنوع‌ترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌کنند و از قدیمی‌ترین‌های این صنعت هستند.

انتخاب کاغذ دیواری، کار بسیار حساسی است و بدون تحقیق کامل، نمی‌توان خرید دقیقی داشت. سپس مهم‌ترین نکاتی که باید حین خرید نیز رعایت کنید؛ به شما گفتیم تا بهترین خرید خود را تجربه کنید. با انتخاب فروشگاه معتبری همچون منزل و والینو می­توانید اطمینان داشته باشید که محصولی زیبا و با دوام را برای پوشش دیوارهای خانه و یا محل کار خود انتخاب کرده­اید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو